Karácsonyra szeretnél rendelni? Kiszállítással kapcsolatban itt tudsz tájékozódni.
Karácsonyra szeretnél rendelni? Kiszállítással kapcsolatban itt tudsz tájékozódni.

A Telekom és az RTL bemutatja

RTL+ Active TELEKOM TV ELŐFIZETŐKNEK

Mi az az RTL+?

Az RTL korábban RTL Most néven ismert streaming platformja megújult és immáron RTL+ néven nyújt szórakozást. Az RTL Most szolgáltatás típus RTL+ Light, az RTL Most+ pedig RTL+ Active névre vált.

Mi az RTL+ Light?

Az RTL+ Light az RTL ingyenes streaming platformja, amelyen egy regisztrációt követően visszanézheted kedvenc sorozataidat, showműsoraidat, és a műsorokhoz kapcsolódó extra tartalmakat.

Mi a különbség az RTL+ Light és az RTL+ Active között?

Az RTL+ Active az RTL+ Light felhasználói fiók kibővített, extra szolgáltatásokat tartalmazó prémium változata. A használatára jogosult TV előfizetők egy egyedi kód segítségével tudják az RTL+ Active fiókot aktiválni. Az RTL+ Active a kódbeváltást követően az alábbi plusz szolgáltatásokat nyújtja:

Exkluzív digitális tartalmak

Exkluzív digitális tartalmak

Zárolt tartalmak elérhetőek

Zárolt tartalmak elérhetőek

HD minőségű videók

HD minőségű videók

Élő adások

Élő adások

Kevesebb reklám

Kevesebb reklám

Chromecast lehetőség

Chromecast lehetőség

Ki jogosult rá?

Azok az előfizetőink, akik a következő TV díjcsomaggal rendelkeznek:

IPTV esetén:

  • Szuper Családi HD és Szuper Családi Mozi
  • IPTV M, IPTV L, IPTV L + HBO Max

Telekom TV szolgáltatás estén:

  • Szuper Családi HD és Szuper Családi Mozi
  • Telekom TV M, Telekom TV L, Telekom TV L + HBO Max

SAT TV esetén:

  • Szuper Családi HD

Díjcsomagodat ellenőrizheted a Telekom Alkalmazásban, a Telekom Fiókodban és a számládon is.

Tekintsd meg a díjcsomagokat!

Hogyan jutok hozzá a kódhoz?

Ha már van Telekom Fiókod

A TV előfizetésedhez járó, egyedi RTL+ Active aktiváló kódodat a Telekom fiókodba belépve az Otthoni szolgáltatásoknál, a "Szolgáltatás részletei" gombra kattintva, a Telekom TVGO jogosultságok alatt találod.

Belépek

Ha még nincs Telekom Fiókod

Amennyiben nem rendelkezel még Telekom Fiókkal, regisztrálj!

Regisztrálok

Kép leírása: Ha még nincs fiókod

Kép leírása: Ha segítség kell

Ha segítség kell

Amennyiben elakadtál, vagy csak kérdésed lenne, hívd a Telekom telefonos ügyfélszolgálatát (1414) , ahol kollégáink éjjel-nappal várják hívásodat.

Hogyan aktiválhatom a kódot?

Kép leírása: 1. lépés

1. lépés

Látogass el a www.rtlmost.hu weboldalra!

Kép leírása: 2. lépés

2. lépés

Lépj be vagy regisztrálj!

Kép leírása: 3. lépés

3. lépés

Aktiváld a kódodat, amelyet a Telekom Fiókodban találsz meg!

Kép leírása: 4. lépés

4. lépés

Kattints egy lakattal megjelölt tartalomra és élvezd kedvenc műsoraidat!

Gyakori kérdések

Neked ajánlott készülékeink

összes készülék ›

Van még kérdésed?

1414

Kóddal kapcsolatos kérdések

Kód lekérésével, illetve beváltásával kapcsolatos kérdések esetén hívd a Telekom telefonos ügyfélszolgálatát (1414).

Technikai és elérhető tartalmak

Technikai vagy tartalmi problémák

Technikai és tartalmi problémákkal kapcsolatos kérdéseidet küldd a help@rtlmost.hu e-mail címre.