1414

Ügyfélszolgálati hívószámunkat belföldről a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) hívhatod, ha mobil vagy otthoni tv-, internet-, telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kérdésed, problémád vagy elintéznivalód van. A 1414 hívása bármely belföldi hálózatból díjmentes.

Telefonos ügyfélszolgálatunkat külföldről a + 36 1 265 9210-es számon érheted el. A hívás díja megegyezik egy magyarországi vezetékes szám külföldről történő hívásának díjával.

A 1414 menürendszere
Mi szükséges az ügyintézéshez?
Ügyintézés díjai
További ügyfélszolgálati telefonszámaink

Telefonos ügyfélszolgálatunk terheltsége

Ügyfélszolgálati telefonszámunk hívása előtt az alábbi hívásforgalmi terheltség alapján megtervezheted hívásod időpontját, hogy minél kevesebb időt kelljen várakozással töltened. Ha a hívásod időpontjában mégsem kerülsz rövid időn belül ügyintézőhöz, lehetőséged van visszahívást kérni, amit az automata ügyfél-tájékoztató rendszerünk ajánl fel. Ha elfogadod, ügyintéző munkatársunk maximum 3 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.

Kép leírása: Ügyfélszolgálatunk terheltsége

Menürendszer

A 1414-es telefonszám tárcsázását követően automata ügyfél-tájékoztató rendszerünk fogadja a hívásodat. Az 1.1.-es menüpontban találod önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkat, ahol saját magad módosíthatod szolgáltatásaidat, az 1.2.-es menüpont alatt pedig összegyűjtöttük neked mobil és otthoni szolgáltatásaink tájékoztatóit, illetve egyéb hasznos információkat, újdonságokat is hallhatsz ezekben a menüpontokban.

Munkatársunk segítségéhez a főmenü egyéb (2-8) menüpontjai közül kell választanod.

Még hívás előtt megnézheted 1414-es ügyfélszolgálatunk telefonos menürendszerét.

Mi szükséges az ügyintézéshez?

Azonosító megadása

Ez lehet MT-azonosító és telefonszám is.

A minél gördülékenyebb ügyintézéshez először is tudnunk kell, hogy mobil vagy otthoni tv-, internet-, telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kéred a segítségünket. Ezt legegyszerűbben a főmenü 9-es gombja alatt választhatod ki úgy, hogy megadod azt a hívószámot vagy MT-ügyfél-azonosítót, amivel kapcsolatos megkeresésed. Amennyiben telefonszámot adsz meg, ügyelj annak formátumára! Hívószámodat körzetszámmal együtt, de a 06-os előhívó nélkül adhatod meg (pl. 30 1234567 vagy 1 7654321).

Jelszó vagy hangazonosítás

Telefonos ügyintézéskor, megrendelés vagy beállítások, bizalmas információk esetén azonosításra is szükség van.

Két lehetőséged van:

  • 5 számjegyű egyedi előfizetői jelszóval
  • Hangazonosítással egyszerűen

Azonosítás előfizetői jelszóval

Kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében lehetőség szerint még munkatársunk jelentkezése előtt, az automata rendszerben végezd el az azonosítást 5 számjegyű egyedi előfizetői jelszavad vagy hangazonosítás segítségével. Ezt a jelszót havidíjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adtad meg. Kérünk, a jelszót kezeld bizalmasan! Ha elfelejtetted jelszavadat, belépés után honlapunkon vagy személyesen Telekom üzleteinkben igényelhetsz újat. Természetesen nincs semmi gond, ha nem emlékszel jelszavadra, ez esetben várj néhány másodpercet, a folyamat jelszó megadása nélkül is automatikusan tovább lép és kapcsolunk munkatársunkhoz.

Ha még nem vagy ügyfelünk, vagy nem tudsz azonosítót megadni, úgy a számodra legmegfelelőbb menüpont kiválasztása után lehetőséged lesz választani mobil vagy otthoni ügyintézés közül. Választásodnak megfelelően kapcsoljuk munkatársunkat.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon hangoddal is azonosíthatod magad!

  • Nem kell jelszavadat megjegyezned, rögzített hangminta alapján azonosítunk
  • Egyszerűen, kényelmesen intézheted ügyeidet telefonos ügyfélszolgálatunkon

A hangazonosítás részletes ismertetője

Ügyintézés díjai

  • Információ kérése: Díjmentes
  • Díjcsomagváltás: 1500 Ft/előfizetés
  • Jelszó módosítás: 500 Ft/alkalom
  • PUK-kód lekérdezése: 500 Ft/alkalom

A jelszó módosítása és a PUK-kód lekérdezése platina kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező előfizetők számára díjmentes.

További ügyfélszolgálati telefonszámaink

Lakossági telefonos ügyfélszolgálat egyéb elérhetőségei

+36-30-930-8545
A Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig belföldi vezetékes szám felhívásának díjáért elérhető.

+36-30-930-8585
A Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig Telekom mobil hívószám felhívása szerinti díjazással elérhető.

Hívásforgalmi tájékoztató előfizetőink részére

1730
A hívás díja alkalmanként bruttó 4 Ft, a lekérdezések díja pedig darabonként bruttó 56 Ft.
Milyen adatokat kérdezhetsz le a 1730-on?(PDF, 95,8 kB)

Tájékoztató számunk felhívásával megtudhatod, hogy a tárcsázni kívánt szám melyik szolgáltatóhoz tartozik

1748
Részletes ismertető

Segítség a Műszaki segítségnyújtástól!

1422
A Telekom belföldi mobil- és vezetékes hálózatából díjmentesen hívhatod.

Központi faxszámunk

+36-1-204-4128

Együttműködéssel kapcsolatos, üzleti célú megkeresések

+36-1-265-9200, +36-1-458-7000 (H-P: 8-17h)

A Telekom üzletekben vagy partnerüzleteinkben javításra leadott készülékekkel kapcsolatos érdeklődés

+36-1-265-9479 (H-P: 9-18h)

Roaming szolgáltatás igénybevételekor felmerülő kérdések esetén

+36-30-3444-888

A 1414 a többi mobilszolgáltató (Telenor, Vodafone) és az alternatív szolgáltatók hálózatából, valamint az Invitel és a UPC Magyarország Telekommunikációs Kft. (volt Monortel) szolgáltatási területeiről díjmentesen hívható.

Ügyfélszolgálatunkat külföldről a + 36 1 265 9210-es telefonszámon érheted el. A hívás díja megegyezik egy magyarországi vezetékes szám külföldről történő hívásának díjával.