
Amennyiben telefonos ügyfélszolgálatunkon lépsz velünk kapcsolatba, először a virtuális asszisztensünkkel, Vandá-val fogsz beszélni. Szeretnénk egy kis segítséget nyújtani ahhoz, hogy milyen módon tudsz a leggyorsabban a témában illetékes kollégánkhoz kerülni, illetve melyek azok a kérdések, melyeket Vanda önállóan is meg tud válaszolni.
Kezdjük azokkal a leggyakrabban felmerülő témákkal, melyeket Vanda gyorsan, ügyintéző közreműködése nélkül is kezelni tud:
A témaköröket folyamatosan bővítjük, így egyre több kérdésedet tudja majd Vanda önállóan megválaszolni.
Azon kívül, hogy Vanda számos igényt tud kezelni, más fontos feladata is van: megtalálja Neked a legmegfelelőbb ügyintézőt, aki segítségedre lesz az ügyintézés során. Ahhoz, hogy ezt meg tudja tenni, a Te közreműködésedre is szükség van!
Vanda gyorsabban segít neked, ha felkészült vagy a beszélgetésben!
Gondold végig, mi is az igényed és készülj fel arra, hogy Vanda rögtön kérdezni fog tőled! A gördülékeny ügyintézés érdekében készítsd elő azt a mobiltelefonszámot, otthoni telefonszámot vagy MT ügyfélazonosítót, amivel kapcsolatban keresel minket. Bizonyos témakörök esetén jelszavas azonosításra is szükség lehet.
Vanda arra fog kérni, hogy olvasd fel vagy írd be a hívószámot vagy az MT azonosítót a készüléked nyomógombjainak segítségével. Az azonosítók beütésének idejére érdemes kihangosítani a mobiltelefonod, hogy kényelmesen beírhasd a számokat. Fontos szempont még, hogy teremtsd meg a megfelelő körülményeket a híváshoz. Válassz egy csendesebb helyet, halkítsd le a háttérben szóló tévét vagy rádiót. Ha nagy a háttérzaj, Vanda nehezebben szűri ki az általad mondottakat, esetleg félreért téged.
Vanda pontosabban ért meg téged, ha lényegretörően fogalmazol!
Minél rövidebben fogalmazod meg, hogy milyen ügyben keresel minket, Vanda annál gyorsabban és pontosabban tud segíteni neked! Nyugodtan elhagyhatod az udvariassági formulákat, Vanda nem fogja rossz néven venni.
A részletes üdvözlés és bemutatkozás helyett már rá is térhetsz a tárgyra. Amennyiben hosszú, összetett mondatokban fejezed ki magad, Vanda félreérthet. Ez esetben meg fog kérni, hogy ismételd meg, amit mondtál, hogy értelmezni tudja az igényedet.
Vanda: "Arra kérem, hogy röviden, csupán néhány szóban foglalja össze, hogy
miért hívott minket!"
1. érdeklődő: „Jó
napot kívánok kedves Vanda. Példa Ügyfelük vagyok, a Próba város Teszt utca
35-ből. Örülök, hogy végre fel tudtam Önt hívni, mert segítségre lenne
szükségem a tévével kapcsolatban, nem tudom beállítani rajta a felvételt”
Vanda gyorsabban és pontosabban megért, ha inkább így fogalmazol:„Tévé beállításában kérek segítséget.”
2. érdeklődő: „Jó reggelt! Segítsen nekem kérem, mert nagyon nagy baj van. Itt valamit nagyon elrontottak, az biztos. Nem értem az egészet. Megnézte a párom is és nem stimmel. Magyarázzák el kérem, hogy hogyan jöhetett ki ilyen magas összeg a számlán mert mi nem beszélünk ennyit.”
Vanda gyorsabban és pontosabban megért, ha inkább így fogalmazol: „Számlapanaszom van.”
Vanda hamarabb megérti, hogyan segíthet, ha kategorizálod a problémát!
Ha úgy érzed, egyedi kérésed van, akkor próbáld kategóriába sorolni az igényed. Vanda száznál is több témakört ismer fel, ezek valamelyikébe biztosan passzolni fog a kérdésed.
Vanda: "Arra kérem, hogy röviden, csupán néhány szóban foglalja össze, hogy
miért hívott minket!"
1. érdeklődő: „Jó
napot! Arról van szó, hogy letöltöttem az alkalmazásukból a legfrissebb verziót
és szerintem ezzel elrontottam valamit, mert most meg ez után nem tudok bejelentkezni,
mert elvesztette jelszavamat, amit eddig tudott. Ezt akarom megoldani, mert itt
szoktam megnézni a számlát és most nem látom azt se."
Vanda gyorsabban és pontosabban megért, ha inkább így fogalmazol:„Nem tudok belépni a Telekom fiókomba.”
2. érdeklődő: „Szia Vanda! Abban segíts, hogy múlt héten csomagot váltottam és nagyobb internetem lett a telefonomon. Ezzel eddig semmi probléma, megy is ,viszont azt mondtátok, hogy nem fog ez nagyobb számlát okozni. Viszont most megkaptam a számlát és mégis nagyobb lett és észrevettem rajta egy olyat is hogy Zene opció, aminek eddig nem volt díja most meg van.”
Vanda gyorsabban és pontosabban megért, ha inkább így fogalmazol: „Számlázással kapcsolatban egyeztetnék.”
Vanda akkor tud segíteni neked, és úgy tudsz gyors megoldást kapni, ha válaszolsz a kérdéseire!
Vanda csak abban az esetben tud segíteni neked, ha Te is együttműködsz vele. Amennyiben csendben maradsz, nem tud majd a megfelelő kollégához irányítani. Fontos, hogy arra válaszolj, amit Vanda kérdez. Egyszerűen teszi fel a kérdéseit, hogy segítsen téged az ügyintézésben. Az esetek többségében „igen” vagy „nem” választ vár tőled. Például, ha megkérdezi, hogy meg tudod-e adni a jelszavadat, először csak válaszolj igennel vagy nemmel. Ezek után fog csak megkérni, hogy írd be az azonosítót.
Vanda: "Jól értem, hogy mobil
szolgáltatást szeretne rendelni?"
Érdeklődő:„Hát
ezt mondtam az előbb is igen."
Kérjük, válaszolj inkább így:„igen"
Vanda: "Meg
tudja most adni a szerződéséhez tartozó 5 számjegyű titkos jelszavát?"
Érdeklődő: „Máris mondom, várjon, pillanat! Nézem
már! Na meg is van *****"
Kérjük, válaszolj inkább így:„igen"
Vanda: "Melyik
eszközzel kapcsolatban tapasztal problémát? Kérem, válasszon egyet a
felsoroltak közül: távirányító, beltéri egység, modem vagy kábelezés."
Érdeklődő: „A
távirányító lesz szerintem."
Kérjük, válaszolj inkább így: „távirányító"
Vanda még összezavarodhat, ha a szavába vágsz, kérünk, hallgasd őt végig!
Vanda működését nagymértékben befolyásolja, ha nem hallgatod végig az általa mondottakat. Mivel Ő egy virtuális asszisztens, nem tud egyszerre beszélni és értelmezni.
Ha a szavába vágsz, megzavarhatod a működését és előfordulhat, hogy így nem hallasz meg néhány fontos információt, vagy nem hallod pontosan, mit is kérdezett tőled.
Megbízhatsz Vandában!
Tudnod kell, hogy Vanda soha, semmilyen módosítást nem végez el anélkül, hogy Te egyértelműen ne hagynád jóvá. A beleegyezésed nélkül – melyet több kérdés megválaszolásával tudsz megerősíteni – semmit sem kapcsol be vagy ki, nem tudod „véletlenül” lemondani a szolgáltatásod, illetve nem fordulhat elő, hogy olyan változtatást végezzen el, amihez nem járultál hozzá.
Kérjük, segíts nekünk!
Ha bármilyen észrevételed van Vanda működésével kapcsolatban, mindenképpen jelezd a kollégának, akivel Vanda után beszélsz, vagy Írd meg nekünk! Minden javaslatot megvizsgálunk, hiba esetén pedig azonnal dolgozni kezdünk a megoldáson.