Hogyan kommunikáljak Vandával?

Amennyiben telefonos ügyfélszolgálatunkon lépsz velünk kapcsolatba, először a virtuális asszisztensünkkel, Vandá-val fogsz beszélni. Szeretnénk egy kis segítséget nyújtani ahhoz, hogy milyen módon tudsz a leggyorsabban a témában illetékes kollégánkhoz kerülni, illetve melyek azok a kérdések, melyeket Vanda önállóan is meg tud válaszolni.

Kezdjük azokkal a leggyakrabban felmerülő témákkal, melyeket Vanda gyorsan, ügyintéző közreműködése nélkül is kezelni tud:

  • Bekapcsolja számodra az általad választott kiegészítő mobilinternetet, akár feltöltőkártyás, akár havi díjas mobil előfizetésed van.
  • Információt ad a folyamatban lévő megrendelésed állapotáról.
  • Ha hibát tapasztalsz, vonalvizsgálatot végez, szükség esetén hibajegyet rögzít.
  • Tájékoztatást ad az egyenlegedről: megtudhatod, hány lebeszélhető perced maradt, mennyi adatforgalmat használhatsz még fel, továbbá információt kérhetsz az előző havi számlád végösszegéről is.
  • Segítségével könnyedén lecserélheted jelszavaidat, legyen szó wifi, webtárhely, internet vagy e-mail azonosítóról.

A témaköröket folyamatosan bővítjük, így egyre több kérdésedet tudja majd Vanda önállóan megválaszolni.

Azon kívül, hogy Vanda számos igényt tud kezelni, más fontos feladata is van: megtalálja Neked a legmegfelelőbb ügyintézőt, aki segítségedre lesz az ügyintézés során. Ahhoz, hogy ezt meg tudja tenni, a Te közreműködésedre is szükség van!

Annak érdekében, hogy Vanda megértse, hogy mivel kapcsolatban keresel minket, a következőkre érdemes figyelned:

Vanda gyorsabban segít neked, ha felkészült vagy a beszélgetésben!

Gondold végig, mi is az igényed és készülj fel arra, hogy Vanda rögtön kérdezni fog tőled! A gördülékeny ügyintézés érdekében készítsd elő azt a mobiltelefonszámot, otthoni telefonszámot vagy MT ügyfélazonosítót, amivel kapcsolatban keresel minket. Bizonyos témakörök esetén jelszavas azonosításra is szükség lehet.
Vanda arra fog kérni, hogy olvasd fel vagy írd be a hívószámot vagy az MT azonosítót a készüléked nyomógombjainak segítségével. Az azonosítók beütésének idejére érdemes kihangosítani a mobiltelefonod, hogy kényelmesen beírhasd a számokat. Fontos szempont még, hogy teremtsd meg a megfelelő körülményeket a híváshoz. Válassz egy csendesebb helyet, halkítsd le a háttérben szóló tévét vagy rádiót. Ha nagy a háttérzaj, Vanda nehezebben szűri ki az általad mondottakat, esetleg félreért téged.

Vanda pontosabban ért meg téged, ha lényegretörően fogalmazol!

Minél rövidebben fogalmazod meg, hogy milyen ügyben keresel minket, Vanda annál gyorsabban és pontosabban tud segíteni neked! Nyugodtan elhagyhatod az udvariassági formulákat, Vanda nem fogja rossz néven venni.
A részletes üdvözlés és bemutatkozás helyett már rá is térhetsz a tárgyra. Amennyiben hosszú, összetett mondatokban fejezed ki magad, Vanda félreérthet. Ez esetben meg fog kérni, hogy ismételd meg, amit mondtál, hogy értelmezni tudja az igényedet.

Vanda hamarabb megérti, hogyan segíthet, ha kategorizálod a problémát!

Ha úgy érzed, egyedi kérésed van, akkor próbáld kategóriába sorolni az igényed. Vanda száznál is több témakört ismer fel, ezek valamelyikébe biztosan passzolni fog a kérdésed.

Vanda akkor tud segíteni neked, és úgy tudsz gyors megoldást kapni, ha válaszolsz a kérdéseire!

Vanda csak abban az esetben tud segíteni neked, ha Te is együttműködsz vele. Amennyiben csendben maradsz, nem tud majd a megfelelő kollégához irányítani. Fontos, hogy arra válaszolj, amit Vanda kérdez. Egyszerűen teszi fel a kérdéseit, hogy segítsen téged az ügyintézésben. Az esetek többségében „igen” vagy „nem” választ vár tőled. Például, ha megkérdezi, hogy meg tudod-e adni a jelszavadat, először csak válaszolj igennel vagy nemmel. Ezek után fog csak megkérni, hogy írd be az azonosítót.

Vanda még összezavarodhat, ha a szavába vágsz, kérünk, hallgasd őt végig!

Vanda működését nagymértékben befolyásolja, ha nem hallgatod végig az általa mondottakat. Mivel Ő egy virtuális asszisztens, nem tud egyszerre beszélni és értelmezni.

Ha a szavába vágsz, megzavarhatod a működését és előfordulhat, hogy így nem hallasz meg néhány fontos információt, vagy nem hallod pontosan, mit is kérdezett tőled.

Megbízhatsz Vandában!

Tudnod kell, hogy Vanda soha, semmilyen módosítást nem végez el anélkül, hogy Te egyértelműen ne hagynád jóvá. A beleegyezésed nélkül – melyet több kérdés megválaszolásával tudsz megerősíteni – semmit sem kapcsol be vagy ki, nem tudod „véletlenül” lemondani a szolgáltatásod, illetve nem fordulhat elő, hogy olyan változtatást végezzen el, amihez nem járultál hozzá.

Kérjük, segíts nekünk!

Ha bármilyen észrevételed van Vanda működésével kapcsolatban, mindenképpen jelezd a kollégának, akivel Vanda után beszélsz, vagy Írd meg nekünk! Minden javaslatot megvizsgálunk, hiba esetén pedig azonnal dolgozni kezdünk a megoldáson.