Mi szükséges ahhoz, hogy a Telekom online felületéről fizessem be a havi számlámat?
Az elektronikus fizetéshez csupán be kell lépned az online ügyfélszolgálatunkba, a honlapunk jobb felső oldalán a "Belépés" gombra kattintva:
- mobil hívószámoddal és a kiküldött egyszer használatos jelszóval,
- mobilinternet szolgáltatásunkkal automatikusan,
- MT azonosítóval, a kiküldött egyszer használatos jelszóval vagy személyes adatokkal (csak otthoni szolgáltatások esetén),
- e-mail címmel és jelszóval,
- Facebook fiókoddal.
Abban az esetben, ha a bejelentkezést követően látod a befizetetlen havi számla végösszegét, a számla, vagy számlák kiválasztása után elegendő a "Befizetem" gombra kattintani, és kiválasztani a befizetés módját:
- bankkártya.
A fizetés az alábbi típusú, kül- vagy belföldön kibocsátott bankkártyákkal lehetséges:
- MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express
A bankkártyás fizetési tranzakció lebonyolításához a Magyar Telekom Nyrt. a Braintree fizetési szolgáltatását veszi igénybe.
A kétfaktoros azonosításról (biztonsági kód, TeleKód, 3D Secure Code, internetes vásárlást ellenőrző SMS-kód stb.) ide kattintva olvashatsz bővebben.
Amennyiben eddig papír alapú számlát kaptál, de a jövőben elektronikus számlát szeretnél, javasoljuk, hogy az online ügyfélszolgálatunkon - jelszavas belépés után - kattints a Számlák menüre, majd az oldal alján regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásra. A sikeres regisztrációt követő hónaptól havi hiteles számláidat a Telekom honlapján, a Telekom előfizetéseim menüben pdf file-ban tekintheted meg.
Ha a postán kapott csekk alapján töltöd ki az átutalási megbízást, ügyelj arra, hogy a csekken levő adatok közül:
- a csekk közepén található "Megbízóazonosító (Befizetőazonosító)" rovat adatát írd be a közlemény rovatba, mert ez a mező tartalmazza a befizetendő számla sorszámát,
- a csekken szereplő Telekom bankszámlaszámra utalj, ami "A számlatulajdonos számlaszáma, neve" mezőben látható,
- ha nem te vagy az előfizető/számlafizető, akkor a közlemény rovat kitöltését a "Megbízóazonosító (Befizetőazonosító)"-val kezdd és az előfizető/számlafizető nevét és címét is add meg.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!