GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, ha tartozásról kaptam értesítést SMS-ben, pedig már befizettem a számla összegét?

Amennyiben csekken fizetted be a mobil havi számládat, vagy ha a banki átutalás adatai hiányosan, pontatlanul szerepeltek, az összeg beérkezése és könyvelése az átlagosnál hosszabb időbe telik.

Előfordulhat, hogy a számla beérkezési határideje időközben lejárt, ezért  - tartozást érzékelve - rendszerünk elsőként SMS formájában értesítést küld az elmaradásról az érintett telefonszám(ok)ra vagy a kijelölt vezérszámra. Akkor is kaphatsz értesítést, ha időközben újabb lejárt számlád keletkezett. Fennálló díjtartozásodat önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkon (weboldalunkon, Telekom alkalmazásban), és telefonon (1414) is díjmentesen kérdezheted le. Ha a tartozásról üzleteinkben kérsz információt, akkor az ügyintézés díja bruttó 500 Ft/alkalom.

Az egyenleg, illetve a hátralék tisztázása, és a gyorsabb megoldás érdekében javasoljuk, fordulj hozzánk e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény, és lehetőség szerint a befizetési dokumentum/bizonylat másolatának csatolásával.

A befizetetlen számlákat minden havi díjas előfizetőnk megtekintheti honlapunkon a BELÉPÉS gombra kattintva. Amennyiben a jelszavas belépés után a "Nincs befizetésre váró számlád" üzenet fogad, az azt jelenti, hogy a befizetett összeg könyvelése időközben megtörtént, további teendőd az adott hónapban nincs.

Fontos információ: ha a választott fizetési módodtól eltérően rendezed a számla díját, vagy korrekciós számlád készült, akkor előfordulhat, hogy rendszerünk nem rendeli össze automatikusan a számlát és az aktuális befizetést. Ezért, ha a számla kiegyenlítése után újra belépsz honlapunkra, és még a fizetés előtti állapotot látod, kérjük, jelezd az esetet e-mailben, a Számla/Számlafizetés kategóriát kiválasztva, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával, hogy mihamarabb gondoskodhassunk a frissítésről.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. október 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!