Hogyan kérhetem, hogy ne kapjak üzenetet, ha túlléptem a számla fizetési határidejét?
A számlákon lévő teljesítés időpontja a számla összegének beérkezési határidejét jelenti, és nem a feladás napját jelzi. Postai csekk esetén az átfutási/tranzakciós idő akár 4-5 munkanap is lehet, melyet a befizetéskor érdemes figyelembe venned.
A számlatartozásról minden esetben értesítést küldünk. A beérkezési határidő után pár nappal kiküldött első felszólítási lépés díjmentes, azonban az azt követő felszólítási lépéseknek már díja van (750 Ft). Az értesítés kiküldésétől egyéni kérés alapján sem tudunk eltekinteni, ahogyan a számlán szereplő beérkezési határidő utólagos módosítására sincs lehetőség.
Annak érdekében, hogy a számlák összege mindig időben megérkezzen vagy, ha túllépted a fizetési határidőt, javasoljuk, hogy:
-
számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon vagy mobilodról Telekom Alkalmazásban bankkártyával,
-
egyéni banki átutalással rendezd a számla összegét!
Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Bankszámlaszámunk a havi számla első oldalán szerepel, a Közlemény rovatba kérjük, hogy az aktuális havi számlaszámot tüntesd fel. Ez jelentősen meggyorsítja a befizetett összeg egyenlegedre történő könyvelését.
A fentieken túl csoportos beszedési megbízás útján is rendezheted havi számláidat, melyhez további segítséget ide kattintva találsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!