Honnan tudhatom meg, hogy mikor jár le a hűségidőm?
A mobil és otthoni szolgáltatásaidhoz kapcsolódó hűségidőről tájékozódhatsz:
-
mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazásban, az adott szolgáltatást kiválasztva,
- számítógépedről az online ügyfélszolgálatra belépve, az "Áttekintés" menüpontban, az adott előfizetést kiválasztva,
-
a havi rendszerességgel kiküldött számlán, valamint,
-
további elérhetőségeinken.
Mobil havi díjas szolgáltatás esetén az előfizetéshez kapcsolódó hűségidő egy adott készülék kiválasztása után, a Meglévő előfizetéssel menüpontra kattintva érhető el az online ügyfélszolgálaton (jelszavas belépés szükséges). A mobil havi számlán a hűségidő az adott telefonszám alatt is megtalálható.
Az otthoni számlán, az adott szolgáltatáshoz tartozó hűségidő lejárati dátuma mindig a kedvezményezett díjcsomagnál/szolgáltatásnál kerül feltüntetésre. A számlákon való könnyebb eligazodás érdekében javasoljuk, nézd meg otthoni számlamagyarázóinkat.
Hűségidő meghosszabbítása
A hűségidő lejárta után lehetőséged van újabb eszközt, vagy eszközöket vásárolni, kedvezményes áron, két éves hűség vállalása mellett az alábbiak szerint:
- Ha mobil havi díjas szerződésre kívánsz 2 év hűséggel készüléket vásárolni, kérjük, lépj be a Telekom fiókodba, majd válassz készülékeink közül (új hűséget vállalok meglévő mobil előfizetésemre lehetőség kiválasztásával) és indítsd el a rendelési folyamatot.
-
Otthoni előfizetés esetén, 2 éves hűségidőt csak abban az esetben vállalhatsz a Telekom TV, otthoni internet vagy otthoni telefon szolgáltatásra, ha a megrendelésedhez eszközt (TV-készülék, laptop, tablet vagy mobiltelefon) is vásárolsz.
1 éves hűség vállalása esetén a díjcsomagod havi díjából 1 havi havidíj-kedvezményt biztosítunk. Az 1 éves hűségidő lejártát követően a havi díj nem változik.
Amennyiben több otthoni szolgáltatásod is van, és mellé rendelkezel havi díjas mobil előfizetéssel is, javasoljuk, vedd igénybe a Telekom Készülékkedvezményt. Aktuális készülékakcióinkat ide kattintva tekintheted meg.
A hűséghosszabbításhoz, illetve a kiválasztott eszközök kedvezményes megrendelése céljából kérjük, hívd Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon, vagy ha netközelben vagy, írj nekünk a Telekom chaten.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!