Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

SIM-kártyámon nem érhető el a mobilszolgáltatás, mit tehetek?

A szolgáltatás szüneteltetése a hívószám szüneteltetését jelenti, amely időszak alatt a SIM-kártyán nem tudsz hívásokat indítani és fogadni. A segélykérő hívószámokat a szüneteltetés esetén is díjmentesen elérheted.

Egyéni kérésre történő szüneteltetés:

Az előfizetés ideiglenes szüneteltetésére legfeljebb 6 hónapos időszakra van lehetőséged.
Az előfizető kérésére, a határozott idejű szerződéssel rendelkező havi díjas hívószámok is szüneteltethetőek - a kötbér kifizetési kötelezettsége nélkül - legfeljebb 6 hónapig, vagy több alkalommal összesen maximum 184 napig. Ebben az esetben a hűségidő a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik.

A SIM-kártya visszakapcsolását egyszerűen kérheted:

  • e-mailben, a Ügyintézés/Szolgáltatásmódosítás kategóriát kiválasztva az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával,
  • a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, telefonszám, és az 5 jegyű szerződés szintű jelszó ellenében.

Az előfizető kérésére történő szüneteltetési díjat (mely függ a választott díjcsomagodtól), a mindenkor érvényes havi díjas díjszabás tartalmazza. A visszakapcsolás ebben az esetben díjmentes.


Tartozás miatti korlátozás, felfüggesztés:

Amennyiben számlatartozás miatt van korlátozva a hívószámod, a visszakapcsolás feltétele, hogy ne legyen lejárt határidejű számlád, vagyis a hátralékod be kell fizetned. Ehhez válaszd a leggyorsabb befizetési módot: bankkártyás fizetéskor maximum 1 napon belül megjelenik az egyenlegeden a befizetett összeg.

Amennyiben az elmaradás rendezésére a felhívás, illetve SMS ellenére sem került sor és a kimenő hívásaidat tiltottuk, a korlátozás feloldása akkor lehetséges, ha igazoltad a tartozás összegére vonatkozó befizetés tényét vagy már le is könyveltük azt. A visszakapcsolás az igazolás, vagy könyvelés után legkésőbb 72 órán belül fog teljesülni, és szolgáltatásaid ismét elérhetőek lesznek.

Ha továbbra sem fizetted be a tartozást, és már a bejövő és kimenő hívásaidat is korlátoztuk, a szolgáltatás visszaállítását akkor tudjuk biztosítani, ha az elmaradás, továbbá a fennmaradt egyenleg (beleértve a még le nem járt határidejű havi számlát is) kiegyenlítésének tényét is igazoltad vagy már le is könyveltük azokat.
A visszakapcsolást külön, egyénileg szükséges igényelned, elfogadva annak díját is.


Lejárt tartozás esetén szöveges üzenetet küldünk, valamint elindul a behajtási folyamat.
Az SMS-Központ az adott ügyfélazonosítóhoz tartozó vezérszám(ok)ra, vezérszám beállítás hiányában az összes SIM-kártyára küld automatikus szöveges értesítést a tartozás tényéről. Mobilinternet előfizetés esetén felugró üzenetben tájékoztatunk. Az SMS értesítés mellett az előfizetés változatlanul aktív státuszban marad, az értesítésben megadott határidőig. A korlátozás előtt 3 nappal az érintett előfizetés(ek)et még egy SMS-ben értesítjük a fennálló tartozásról.

A folyamat megsürgetése, illetve további tájékozódás érdekében javasoljuk, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

A tartozás beérkezése és rögzítése után egyénileg kell kérned a visszakapcsolást, melynek díja:

  • kimenő és roaming forgalom korlátozása esetén bruttó 4 600 Ft/alkalom/előfizetés
  • kimenő, roaming és bejövő hívásirányok szüneteltetése esetén bruttó 7 200 Ft/SIM-kártya/alkalom, melyet a soron következő havi számlában terhelünk.

A visszakapcsolás, illetve korlátozás esetén az egyirányúsítás feloldásának költségéről díjszabásunkban olvashatsz.


A szüneteltetéssel bizonyos szolgáltatás beállítások (pl. hangposta, tiltások, átirányítások) visszaállnak eredeti állapotukra, ezeket a visszakapcsoláskor célszerű ellenőrizned.

A legalább 6 hónapja, ügyfeleink kérésére szüneteltetett hívószámokat Társaságunk ismételten kiadhatja.

Amennyiben SIM-kártyádat egyéb okból nem tudod használni, kérjük, hogy további egyeztetés céljából fordulj hozzánk e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!