GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tartalmaznia a panaszbejelentésnek?

Annak érdekében, hogy bejelentésed a lehető legrövidebb időn belül és teljes körűen kivizsgálhassuk, kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy minden, a panasz kivizsgálásának szempontjából lényeges információt megosztasz velünk. Bejelentésedet legegyszerűbben e-mailben továbbíthatod nekünk.

Kérjük, lehetőség szerint add meg alábbi adataidat és elérhetőségeidet, ezzel is gyorsítva a szerződésed és az adott probléma beazonosítását, illetve a gyors egyeztetés lehetőségét:

  • az előfizető családi és utónevét,
  • a panaszhoz kapcsolódó előfizető azonosítókat (mobil előfizetés esetén a hívószámot, folyószámla számot, otthoni előfizetés esetén az MT ügyfélazonosítót),
  • a szolgáltatás megnevezését (otthoni hangszolgáltatás esetén a kapcsolási számot is),
  • otthoni szolgáltatás esetén az érintett hozzáférés telepítési címét, vételi helyét,
  • a kapcsolattartói telefonszámod,
  • személyes adataid, valamint az utolsó havi számla - új előfizetőként a vásárlási számla - sorszámának megadásával lehetővé válik, hogy panaszodra is e-mailben válaszolhassunk. Azonban előfordulhat, hogy válaszunkat mégis postai levélben küldjük, személyes adataid védelme, a hatósági előírások vagy a bejelentés témája miatt (pl.: számlamásolat, híváslista, csekk újraküldése).

Abban az esetben, ha az elküldött panaszod alapján nem tudjuk egyértelműen beazonosítani az érintett előfizetést, csak további adatok bekérése után indíthatjuk el a vizsgálatot. Kérjük, pontosan és részletesen ismertesd észrevételed. A bejelentésed tartalmazza:

  • a probléma pontos leírását,
  • bekövetkezés időpontját,
  • előzmény (pl. telefonos vagy személyes Ügyfélszolgálatunkon történt-e megkeresés),
  • az érintett eszköz (ha van) pontos típusát.

Amennyiben a számlázott díjakkal, kedvezményekkel nem értesz egyet, kérjük, megkeresésedben tüntesd fel a számla/számlák sorszámát illetve azt az időszakot, melyre észrevételed vonatkozik.
A panasz teljes körű kivizsgálásához kollégáinknak szüksége lehet bizonyos kapcsolódó dokumentumokra (pl. eszközleadást igazoló dokumentum, részletes számlán bejelölt reklamált tételek), ezért kérjük, csatolj minden olyan lényeges dokumentumot panaszodhoz, amely fontos lehet a kivizsgáláshoz.
Például ha úgy érzed, hogy a telefonos ügyintézésed alkalmával pontatlan vagy hiányos tájékoztatást kaptál, bejelentésedben tüntesd fel, hogy hívtad-e telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy mi kerestünk-e meg, a pontos időpont (nap, óra, perc) megjelölésével, továbbá hogy milyen telefonszámról hívtál bennünket, illetve milyen hívószámon fogadtad hívásunkat.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!