Mi lehet az oka, hogy nem tudok internetezni, pedig van aktív mobilinternet szolgáltatás az előfizetésemen?
Mobilinternet használata esetén figyelembe kell venni az alábbi tényezőket, melyek befolyásolhatják az igénybevételt.
-
Az adott területen meglévő lefedettségi viszonyok (földrajzi-domborzati, épületek anyaga, speciális árnyékoló tényezők) jelentősen befolyásolják az internet sebességét, a jel erősségét.
-
Ellenőrizd az általad vásárolt, vagy a nálad lévő eszköz beállításait. Ha USB modemet használsz, próbáld ki azt a számítógép másik portjában vagy lehetőség szerint egy másik számítógépben. A hozzáférési pontok (Név, APN, Proxy, stb.) aktív internet kapcsolat nélkül is szerkeszthetőek.
- Váltottál-e másik csomagra, vagy lemondtál-e kiegészítő mobilinternet opciót? Fontos, hogy az új/meglévő díjcsomag mellett is legyen aktív mobilinternet szolgáltatásod. Amennyiben meglévő díjcsomagod nem tartalmaz internet szolgáltatást, javasoljuk, hogy rendelj a havi díjas vagy a Domino előfizetőinknek kínált mobilinternet díjcsomagok közül
-
Ha a fordulónapod előtt elfogyott az új havi díjas mobilinternet díjcsomagodban foglalt adatmennyiséged, akkor a mobilinternetet leállítjuk. A további internetezéshez javasoljuk, hogy rendelj eseti net opciót, melyet a következő fordulónapig használhatsz fel.
Számos, általunk forgalmazott készülék beállításaival kapcsolatban ide kattintva (az adott készülék kiválasztása után) találsz segítséget, készülékbeállítás oldalunkon.
A 4G mobilinternetről, és az ehhez szükséges feltételekről itt olvashatsz bővebben.
Amennyiben az internet használattal, vagy lefedettséggel kapcsolatosan konkrét kérdésed vagy észrevételed merül fel, javasoljuk, jelezed nekünk e-mailben. Lefedettségi kérdések megválaszolásához szükségünk van a pontos címre (település, utca/út, házszám), a mobil telefonszámodra, illetve - ha ettől különbözik - az elérhetőségi telefonszámra.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!