GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérdezhetem le a Domino előfizetésemre vonatkozó díjcsomag és számlainformációkat?

Díjcsomagodról, egyenlegedről és a kártya érvényességéről (rendelkezésre állási időről) a legegyszerűbben az alábbiak szerint tájékozódhatsz:

  • Töltsd le a Telekom alkalmazást, és válaszd az "Áttekintés" menüpontot. A lekérdezés díjmentes.
  • Lépj be online ügyfélszolgálatunkra a "Belépés" gombra kattintva, majd az Áttekintés oldalon tekintsd meg az adott Domino díjcsomagod és az előfizetés egyenlegét. A lekérdezés díjmentes.
  • Az adott előfizetésről indított *102# kód elküldésével (kód beírása + hívásindítás megnyomása) hálózati üzenet formájában kaphatsz tájékoztatást. A lekérdezés díjmentes.
  • Telefonodról hívd fel a Domino központot a 1777-es belföldről ingyenesen hívható számon. A központ bejelentkezése után az 1-es menüpontban kérdezheted le az egyenlegedet, a díjcsomagodról pedig a 2-es fő menüpont kiválasztásával, a „Díjcsomagok, szolgáltatások” opció „Díjcsomag információ és váltás” pontjában tájékozódhatsz. Az egyenleg lekérdezésének díja 65 Ft/alkalom.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Ha kíváncsi vagy arra, hogy a legutóbbi hívásod milyen hosszú volt és mennyibe került, az érintett SIM-kártyáról hívd fel a díjmentesen hívható 1777-es Domino központot, majd válaszd az „Egyenleglekérdezés/Utolsó hívás adatai” menüpontot.

Kérjük, ügyelj arra, hogy telefonod ne kerüljön illetéktelenek kezébe, mivel a Domino egységkártya segítségével megtudhatják egyenlegedet és annak terhére telefonhívásokat bonyolíthatnak!

Utoljára frissítve: 2019. május 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!