GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem találom a kapott csekket, hogyan fizessem be a számlámat?

Ha egyáltalán nem kaptál vagy elveszítetted a csekket, a havi számlát megtekintheted és az alábbi módokon rendezheted:

  • a Telekom alkalmazással bankkártyás fizetéssel,
  • weboldalunkon, a Belépés ikonra kattintva, az aktuális számla kijelölése után bankkártyás fizetéssel,
  • egyéni banki átutalással.

Kérjük, ügyelj arra, hogy az átutalásaidnál az aktuális számlaszámot add meg a Közlemény rovatban.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Abban az esetben, ha ragaszkodsz a csekk, vagy a havi számla pótlásához, azt az aktuális díjszabásban (5/a., 5/b., 5/c., illetve 5/d.) meghatározott díjért kérheted:

  • önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkon (online vagy 1414 1.1. menüpont) díjmentesen igényelheted,
  • telefonos, személyes vagy írásos ügyintézéssel, az aktuális díjszabásban (5/a., 5/b., 5/c., illetve 5/d.) meghatározott díjért kérheted.

Ha legkésőbb a hónap 25. napjáig jelzed, hogy nem kaptál számlát abban a hónapban, akkor a havi papír alapú számlamásolat kiküldése díjmentes. A számlamásolatot postafordultával küldjük ki (adatbiztonsági okok miatt e-mailben nem küldünk számlát), melyhez csekket is mellékelünk, ha a fizetés módja postai befizetési megbízás (készpénz átutalási megbízás).


Amennyiben a jövőben e-mail értesítést szeretnél kapni a számla elkészüléséről, és nem szeretnél foglalkozni a csekkek tárolásával, javasoljuk, hogy vedd igénybe a díjmentes, környezetbarát, és biztonságos Elektronikus számla szolgáltatásunkat.

A sikeres regisztrációt követő hónaptól már nem papír formátumban, hanem elektronikusan kapod az elszámolásokat, valamint a fizetési módot automatikusan banki átutalásra módosítjuk.

Az Elektronikus számla további előnyei:

  • nem kell a papírcsekket, számlát lefűznöd,
  • nincs sorban állás,
  • bárhonnan könnyen elérheted,
  • bankkártyás számlabefizetésed azonnal megtérül.


Ha csoportos beszedési megbízásra szeretnél váltani, igényed leggyorsabban számlavezető bankodnál - akár annak netbankod felületén - kezdeményezheted.

Mobil-előfizetés esetén az alábbi adatok szükségesek:

  • Fogyasztó azonosító: folyószámlaszám, melyet a számla első oldalán találsz meg.
  • Jogosult neve: Magyar Telekom Nyrt.
  • Jogosult azonosítója: A10878455T201

Otthoni előfizetés esetén:

  • Fogyasztó azonosító: folyószámlaszám, melyet a számla első oldalán találsz meg.
  • Jogosult neve: Magyar Telekom Nyrt.
  • Jogosult azonosítója: A10773381

Ha személyesen intéznéd a váltást, a megbízáshoz szükséges nyomtatványt honlapunkon találod meg.

A csoportos beszedési megbízás feltételei az elektronikus számlázás hatására nem változnak.

Utoljára frissítve: 2019. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!