Befizettem a számlám a Telekom online ügyfélszolgálatán, de a Díjnet oldalán még mindig rendezetlen tartozásként mutatkozik. Mit kell ilyenkor tennem?
Az online ügyfélszolgálatunkon - pl. bankkártyával - befizetett számlák rendezett állapota nem jelenik meg automatikusan a Díjnet felületén.
Ha a Telekom oldalán fizeted be a számlád, a Díjnet oldalán neked kell az adott számlát rendezettnek jelölni:
- a "Fizetendő számlák" menüpontban válaszd ki az adott számlát,
- kattints a „Fizetés” fülre,
- válaszd ki a „Rendezettnek jelölöm” linket,
- a következő oldalon erősítsd meg szándékod a „Rendben” gomb megnyomásával.
A számlád állapota ezek után már „Rendezettnek jelölve” lesz, nem jelenik meg többet a "Fizetendő számlák" között.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!