2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudom, hogy új eszközt kapok majd?

Amennyiben az általad választott TV vagy internet csomag miatt eszközcsere szükséges, akkor a megrendelésedet követően SMS-t küldünk, melyben a kiküldött kiszállító azonosító segítségével a kiszállítás állapotát nyomon követheted a GLS weboldalán. Az SMS sikeres kézbesítése céljából kérjük, hogy a kapcsolattartó telefonszámodat ellenőrizd a megrendelés leadásakor.

Az új eszközzel maximálisan kihasználhatod a magasabb sávszélességű internet csomagod sebességét, valamint a Szuper Családi Mozi díjcsomagod 46 HD csatornáját, a MoziKlubbot és az Archív TV-t. A digitális elosztó beüzemelése egyszerű, nem igényel komolyabb műszaki szakértelmet, illetve nem szükséges falat fúrni vagy bontani.

Utoljára frissítve: 2021. szeptember 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!