2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért lehet az, hogy beléptem a Telekom fiókomba, mégsem látom a mobil havi számlámat?

Ha létrehoztad a Telekom fiókod, még nem jelenti azt, hogy az összes előfizetésed automatikusan megjelenik benne. Ahhoz, hogy az összes előfizetésed és a hozzájuk tartozó számlákat kezelni tudd a Telekom fiókban, az "Áttekintés" oldalon az "Előfizetés hozzáadása" gombra kattintva hozzá kell adnod a mobil és/vagy otthoni előfizetéseid.

Amennyiben olyan mobil hívószám havi számláját szeretnéd megnézni a Telekom fiókodban, ahol az adott mobil előfizetés(ek) mellett még más előfizetés is szerepel(nek) ugyanazon a Telekom folyószámlaszámon, akkor az adott folyószámlaszámon tartozó összes előfizetést add hozzá a Telekom fiókodhoz.

Így legközelebb, ha belépsz a Telekom fiókodba, már látni fogod az érintett Telekom folyószámlaszámhoz tartozó előfizetéseket, számlákat.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2022. április 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!