GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Online vásárláshoz, megrendeléshez
Találatok:
36 db
1
2
Egy oldalra
minden találat
IPTV
Sat TV
havi díjas mobil
feltöltőkártyás mobil
internet
vezetékes telefon
mobilinternet
Magenta 1
Miért jó a Telekom fiók?
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Mire érdemes figyelni a nyilatkozatok megtételénél illetve módosításánál?
Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?
Hogyan tudok fizetni a Telekom alkalmazásban?
Hogyan igényelhetek a hagyományos méretű SIM-kártya helyett micro/nano SIM-et?
Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?
Ideiglenes személyi igazolvánnyal is vásárolhatok készüléket és köthetek előfizetői szerződést?
Nem tudok belépni az online felületre, amióta üzleti előfizető lettem, mi a teendőm?
Hol tudok visszajelzést küldeni, ha problémát tapasztalok a Telekom alkalmazás használata közben?
Milyen készüléken tudom használni a Telekom alkalmazást?
Vannak olyan funkciók, amik a Telekom alkalmazásban nem lesznek elérhetők?
Hol adhatom meg online ügyintézéshez szükséges telefonszámom és/vagy e-mail címem?
Elfelejtettem a jelszavam, de a Telekom alkalmazásban nem találom az új jelszókészítés vagy a jelszó emlékeztető lehetőségét. Mit tehetek ilyenkor?
Részletes segítség az online belépéshez.
Ha korábban már nyilatkoztam az adataim kezelésének módjáról, akkor van teendőm?
Csak a saját előfizetéseimet adhatom hozzá a Telekom fiókhoz?
Hogyan értelmezhető a gyakorlatban az egységes európai adatvédelmi rendelet a Telekom vonatkozásában?
Találatok:
36 db
1
2
Egy oldalra
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!