Mit kell tartalmaznia a panaszbejelentésnek?
Annak érdekében, hogy bejelentésed a lehető legrövidebb időn belül és teljes körűen kivizsgálhassuk, segítsd munkánkat
azzal, hogy minden, a panasz kivizsgálásának szempontjából lényeges információt megosztasz velünk.
Annak
érdekében, hogy bejelentésedet a legrövidebb időn belül kivizsgálhassuk, és ennek
eredményéről tájékoztathassunk, javasoljuk, hogy elérhetőségeink közül válaszd
az online
bejelentés lehetőségét:
- az előfizető családi és utónevét,
- a panaszhoz kapcsolódó előfizető azonosítókat (mobil előfizetés esetén a hívószámot, folyószámla számot,
otthoni előfizetés esetén az MT ügyfélazonosítót),
- a szolgáltatás megnevezését (otthoni hangszolgáltatás esetén a kapcsolási számot is),
- otthoni szolgáltatás esetén az érintett hozzáférés telepítési címét, vételi helyét,
- a kapcsolattartói telefonszámod.
Kérjük, pontosan és részletesen ismertesd észrevételed. A bejelentésed tartalmazza:
- a probléma pontos leírását,
- a bekövetkezésidőpontját,
- előzmény (pl.: telefonos vagy személyes Ügyfélszolgálatunkon történt-e megkeresés),
- az érintett eszköz (ha van) pontos típusát.
Például ha úgy érzed, hogy a telefonos ügyintézésed alkalmával pontatlan vagy hiányos tájékoztatást kaptál,
bejelentésedben tüntesd fel, hogy hívtad-e telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy mi kerestünk-e meg, a pontos időpont
(nap, óra, perc) megjelölésével, továbbá hogy milyen telefonszámról hívtál bennünket, illetve milyen hívószámon
fogadtad hívásunkat.
Amennyiben a számlázott díjakkal, kedvezményekkel nem értesz egyet, kérjük, megkeresésedben tüntesd fel a
számla/számlák sorszámát illetve azt az időszakot, melyre észrevételed vonatkozik.
Abban az esetben, ha az elküldött panaszod alapján nem tudjuk egyértelműen beazonosítani az érintett előfizetést, csak
további adatok bekérése után indíthatjuk el a vizsgálatot.
A panasz teljes körű kivizsgálásához kollégáinknak szüksége lehet bizonyos kapcsolódó dokumentumokra (pl.
eszközleadást igazoló dokumentum, részletes számlán bejelölt reklamált tételek), ezért kérjük, csatolj minden olyan
lényeges dokumentumot panaszodhoz, amely fontos lehet a kivizsgáláshoz.