Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással

Azokban a helyzetekben, amikor meghibásodik az eszközöd, segítünk!

Tekintettel a koronavírus járvány miatt kialakult helyzetre, meghibásodott mobilkészülék- és táblagép javításaidat kényelmesen kezdeményezheted otthonról, online a Telekom hivatalos szervizpartnere, a TMX Mobil Solution Kft. segítségével.1
A készülékért futár megy otthonodba, majd javítás után visszaszállítja oda, garanciális esetben térítésmentesen.

Ki veheti igénybe a mobilfutáros szerviz szolgáltatást?

Minden olyan ügyfelünk, aki a mobil készülékét vagy a tabletet a Telekomtól vásárolta és ezt garancia jeggyel és/vagy számlával igazolni tudja, térítésmentesen igénybe veheti a garanciális javítás szolgáltatást.

Amennyiben a készüléked nem javítható garanciában, a TMX webes felületén kiválaszthatod azt is, hogy önköltséges javítást kérsz. Ilyenkor a felmerülő költségeket a kiszállításkor kell kifizetned.

Igényfeladás

Melyek az igénybevétel feltételei?

  • A javítandó eszköz Telekomnál vásárolt kell, hogy legyen.
  • Kötelező a vásárlást garancia jeggyel vagy a jótállási jeggyel igazolni (az egyik dokumentum elegendő). A garanciajegy és jótállási jegy letölthető a Telekom fiókból is, ami igényfeladáskor a TMX oldalára felcsatolható. Amennyiben nincs lehetőséged arra, hogy a dokumentumot online letöltsd, kérjük, a Mobilfutárnak add át, amikor az eszközért házhoz megy.
  • TV, notebook meghibásodásra nem vonatkozik a szolgáltatás, ezen eszközök esetében továbbra is a gyártó szakszervizéhez kell fordulnod!

Mi a készülék elküldési, javítási és visszaérkezési folyamata?

  1. A TMX oldalán add fel a javítási- és futárigényedet. IMEI azonosítót a jótállási jegyen találod, vagy a készülékeden az alábbi kódot beírva : *#06# is kikeresheted.
  2. A feladott online igény elküldését követően a megadott e-mail címre visszajelzést kapsz (ellenőrizd a postafiókod spam mappáját is).
  3. A készülék begyűjtésének napján SMS-ben tájékoztatnak a futár érkezéséről, aki felveszi veled a kapcsolatot (ezt kétszer kísérli meg). A futár kizárólag hétköznap megy a készülékért és viszi házhoz a javítás után.
  4. A futár a következő tételeket viszi magával: párnázott biztonsági dobozt, 2 db sorszámozott plombát, inverz címiratot.
  5. Neked, mint megrendelőnek, a dobozba kell helyezned a készüléket, a kiegészítőket (ha indokolt) és a jótállási jegy vagy számla másolatát (ha azt nem csatoltad fel az igényfeladáskor), majd a plombákkal lezárva át kell adnod azt a futárnak, akitől megkapod az inverz címirat/átvételi bizonylat másodpéldányát igazolásként.
  6. A készüléket a futár elszállítja a szervizbe, ahol a TMX Kft. szakértő munkatársai megjavítják a készüléket a gyártók/forgalmazók mindenkori előírásai alapján.
  7. A javítást követően a TMX Kft. munkatársa a készüléket szintén biztonsági ládában küldi vissza a futárral az általad megadott címre.

Hova fordulhatok a kérdéseimmel?

TMX Mobil Solution,info@tmx.hu
Tel.: +36 1 585 83 81

Minden esetben olvasd el a szolgáltatáshoz tartozó, a szervizszolgáltató weboldalán elérhető Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF).

További információk a készülékek javításáról, jótállásról, kellék- és termékszavatosságról