2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással

Azokban a helyzetekben, amikor meghibásodik az eszközöd, segítünk!

Tekintettel a koronavírus járvány miatt kialakult helyzetre, meghibásodott mobilkészülék- és táblagép javításaidat kényelmesen kezdeményezheted otthonról, online a Telekom hivatalos szervizpartnere, a TMX Mobil Solution Kft. segítségével.1
A készülékért futár megy otthonodba, majd javítás után visszaszállítja oda, garanciális esetben térítésmentesen.

Ki veheti igénybe a mobilfutáros szerviz szolgáltatást?

Minden olyan ügyfelünk, aki a mobil készülékét vagy a tabletet a Telekomtól vásárolta és ezt garancia jeggyel és/vagy számlával igazolni tudja, térítésmentesen igénybe veheti a garanciális javítás szolgáltatást.

Amennyiben a készüléked nem javítható garanciában, a TMX webes felületén kiválaszthatod azt is, hogy önköltséges javítást kérsz. Ilyenkor a felmerülő költségeket a kiszállításkor kell kifizetned.

Igényfeladás

Melyek az igénybevétel feltételei?

  • A javítandó eszköz Telekomnál vásárolt kell, hogy legyen.
  • Kötelező a vásárlást garancia jeggyel vagy a jótállási jeggyel igazolni (az egyik dokumentum elegendő). A garanciajegy és jótállási jegy letölthető a Telekom fiókból is, ami igényfeladáskor a TMX oldalára felcsatolható. Amennyiben nincs lehetőséged arra, hogy a dokumentumot online letöltsd, kérjük, a Mobilfutárnak add át, amikor az eszközért házhoz megy.
  • TV, notebook meghibásodásra nem vonatkozik a szolgáltatás, ezen eszközök esetében továbbra is a gyártó szakszervizéhez kell fordulnod!

Mi a készülék elküldési, javítási és visszaérkezési folyamata?

  1. A TMX oldalán add fel a javítási- és futárigényedet. IMEI azonosítót a jótállási jegyen találod, vagy a készülékeden az alábbi kódot beírva : *#06# is kikeresheted.
  2. A feladott online igény elküldését követően a megadott e-mail címre visszajelzést kapsz (ellenőrizd a postafiókod spam mappáját is).
  3. A készülék begyűjtésének napján SMS-ben tájékoztatnak a futár érkezéséről, aki felveszi veled a kapcsolatot (ezt kétszer kísérli meg). A futár kizárólag hétköznap megy a készülékért és viszi házhoz a javítás után.
  4. A futár a következő tételeket viszi magával: párnázott biztonsági dobozt, 2 db sorszámozott plombát, inverz címiratot.
  5. Neked, mint megrendelőnek, a dobozba kell helyezned a készüléket, a kiegészítőket (ha indokolt) és a jótállási jegy vagy számla másolatát (ha azt nem csatoltad fel az igényfeladáskor), majd a plombákkal lezárva át kell adnod azt a futárnak, akitől megkapod az inverz címirat/átvételi bizonylat másodpéldányát igazolásként.
  6. A készüléket a futár elszállítja a szervizbe, ahol a TMX Kft. szakértő munkatársai megjavítják a készüléket a gyártók/forgalmazók mindenkori előírásai alapján.
  7. A javítást követően a TMX Kft. munkatársa a készüléket szintén biztonsági ládában küldi vissza a futárral az általad megadott címre.

Hova fordulhatok a kérdéseimmel?

TMX Mobil Solution,info@tmx.hu
Tel.: +36 1 585 83 81

Minden esetben olvasd el a szolgáltatáshoz tartozó, a szervizszolgáltató weboldalán elérhető Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF).

További információk a készülékek javításáról, jótállásról, kellék- és termékszavatosságról