TV hibabejelentés

A legtöbb probléma megoldható a digitális vevőegység és a digitális elosztót újraindításával, ami az áramellátás megszüntetését és visszakapcsolását jelenti.

Mindenkivel előfordul, hogy olyan hibát észlel, melyet néhány egyszerű hibaelhárítási lépéssel saját maga is meg tud javítani. Kérjük, hogy mielőtt ügyfélszolgálatunkat vagy a szerelőt hívnád, végezz el néhány ellenőrzést, így időt spórolhatsz meg! Az alábbi menüpontokban néhány gyakran előforduló hibalehetőség okát és lehetséges elhárítási módját írtuk le, hogy minél előbb újra élvezni tudd megszokott, magas színvonalú szolgáltatásunkat.

iptv_outline.svg

Összegyűjtöttük neked azokat a hasznos tippeket, melyek segíthetnek.

Segítséget az alábbi elérhetőségeken találsz

Amennyiben az általad észlelt hiba nincs a felsoroltak között, illetve a javasolt megoldások nem segítenek annak elhárításában, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen elérhető 1412-es telefonszámon (4.1. menüpontban), ahol munkatársaink azonnal elindítják a probléma kivizsgálását!

Továbbá ajánljuk figyelmedbe a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve saját tapasztalataidat és tudásodat is megoszthatod.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot.