Megelőző hibajavítás

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi 15 Ultra
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Samsung
    • LG
    • Philips
    • Hisense
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • Számhordozás
    • MultiSIM - egy előfizetés több eszközön
    • Roaming
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Megelőző hibajavítás

Mit jelent a megelőző jellegű hibajavítás?

Odafigyelünk rád, ezért folyamatosan ellenőrizzük az otthoni szolgáltatásaid minőségét. Amikor esetleg ezekben hibát tapasztalunk, a helyszínre megyünk, vagy távolról automatikusan javítjuk a hibát, még mielőtt észlelnéd azt. Ezáltal megbízhatóbb szolgáltatási élményt biztosítunk. Így nem neked kell bajlódni a hiba bejelentésével és az ezzel kapcsolatos ügyintézés idejét is megspóroljuk neked.

megelozo_hibajavitas_1.svg

Ha kíváncsi vagy pár ilyen esetre, alább olvashatsz róla:

Telekom Hom Box (modem) megelőző célú újraindításaTelekom Hom Box (modem) megelőző célú újraindítása

A Telekom Home Box (modem) olyan, mint egy mini számítógép. Van benne processzor, ami a feladatokat végzi, memória, ahol a programok futnak és tárhely, ahol a programok tárolódnak. Ez a kis mini számítógép ugyanúgy le tud lassulni, mint egy laptop, tablet vagy telefon, amiatt például, ha sok feladat fut a háttérben, vagy régóta nem volt kikapcsolva. Ilyen esetben mint ezeket az eszközöket, a modemet is újraindítjuk. A központban látjuk például, hogy a memória és processzor terheltsége hogyan változik, és ha olyan mintázatot látunk, ami arra utal, hogy valami nem jól működik az eszközben és lelassulhat, akkor éjszaka, távolról automatikusan újraindítjuk.

Optikai hálózat minőségi problémájának javításaOptikai hálózat minőségi problémájának javítása

Az optikai hálózat a legmodernebb, leggyorsabb átviteli technológia. A Telekom Gigaerős optikai hálózata kiváló stabilitást, letöltési sebességet és akár Ultra HD TV élményt biztosít. Ennek az átviteli technológiának az egyik leíró paramétere az optikai jelszint mértéke. Hogyha a vezeték végén a csatlakozók nem pontosan illeszkednek, vagy a vezeték túl nagy szögben hajlik, akkor a fény akadályba ütközik és nem tudja megfelelő sebességgel szállítani az adatokat. Emiatt elkezd ingadozni az átviteli képesség. Ezt a jelenséget távolról be tudjuk azonosítani, majd a helyszínre érkező kollégánk segítségével javítani is. Például kitisztítjuk a csatlakozókat, az esetlegesen sérült vagy nagyon meghajlított vezetékeket cseréljük, és ezáltal a fény ismét száguldhat.

Alvó Wi-Fi állapot megszüntetéseAlvó Wi-Fi állapot megszüntetése

Ma már az internet tulajdonképpen a Wi-Fi-t jelenti. Wi-Fi-t használ a telefonunk, laptopunk, szinte nem is használjuk már a vezetékes kapcsolódást az internethez. A Wi-Fi egy nagyon érzékeny átviteli közegben működik: a zárt kábelhez képest nagyon sok dolog befolyásolja a levegőben terjedő rádiós jel minőségét. Ugyanakkor az alapvető kérdés az, hogy van-e egyáltalán Wi-Fi jel a levegőben, szórja-e a Telekom Home Box (modem) a jelet vagy sem. Vannak olyan esetek, amikor a modem hibásan úgy érzékeli, hogy nincs igény a Wi-Fi-re, és ezért alvó módba állítja a jeladót. Ezt a központban észleljük távolról, és automatikusan „fel tudjuk ébreszteni” a Wi-Fi jeladót.

megelozo_hibajavitas_2.svg

Neked mi a teendőd ezzel kapcsolatban?

Elképzelhető, hogy távolról is el tudjuk hárítani a hibát, ebben az esetben semmi teendőd nincs.

Amennyiben olyan beavatkozásra van szükség, amely helyszíni szereléssel is jár, szakértő kollégánk keresni fog telefonon, hogy Számodra alkalmas időpontot egyeztessetek.

Hasonló hívások kapcsán jogosan vetődhet fel egy esetleges visszaélés gyanúja. Kollégánk érkezése előtt minden esetben kapni fogsz a Telekomtól egy tájékoztató SMS-t. Ezután néhány órával később fog hívni szakértő kollégánk. Az időpont egyeztetés mindig publikus telefonszámról történik. A helyszínre érkezve kollégánk igény esetén fényképes igazolvánnyal tudja igazolni magát.

Bármilyen egyéb problémád van, ezt jelezd bátran neki.

Fúrással-faragással is fog járni a folyamat?

Általában az ilyen típusú hibák javítása nem jár nagyobb munkálatokkal. Sokszor például egyszerűen a csatlakozó koszolódása, meglazulása okozza a problémát. Amennyiben mégis szükség lenne bármit fúrni, áthelyezni, azt kollégánk egyeztetni fogja Veled, közösen átbeszélitek a lehetséges megoldásokat.

Kollégáink végig odafigyelnek otthonod tisztaságára, lábzsákot viselnek, és összetakarítanak a munka végeztével.

Kell ezért fizetnem?

Nem, természetesen ezt a javítást ingyenes végezzük el.

megelozo_hibajavitas_3.svg
divider-sima-elvalaszto-vonal.svg

Tippek, hogy még stabilabb legyen a neted

megelozo_hibajavitas_4.svg

Mire érdemes figyelni a modem elhelyezésekor, hogy jobb legyen a wifi?

Képzeld úgy a modemet, mint egy lámpát, a Wi-Fi jelet pedig, mint a fényt. Ha kitakarod a lámpát, a fény sem tud terjedni. Ugyanígy viselkedik a Wi-Fi jel is. Ezért a modemet ne zárd szűk helyre, és ne takard le!

Ne helyezd nagyfeszültségű eszköz mellé. Emellett a nagy kiterjedésű fém felületek is akadályozzák a Wi-Fi terjedését, ilyen például a TV vagy a hűtő. Tedd legalább 1-2 méter magasságba.

divider-sima-elvalaszto-vonal.svg

Mit tehetsz Te, hogy többet hozz ki az otthoni netedből?

megelozo_hibajavitas_5.svg

Mi tehetsz a jó netért?

További hasznos információkat gyűjtöttünk össze számodra a “Mi kell a jó nethez” oldalunkon.

További részletek
megelozo_hibajavitas_6.svg

Mit tehetsz hiba esetén?

Az appban Segítség/Hibát észleltem menüpontban találsz további segítséget többek között az önálló hibabejelentéshez is.

További részletek
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek