A hatályos jogszabályi előírások értelmében a Domino SIM-kártyák (hang szolgáltatás esetén) kapcsán évenkénti adategyeztetés szükséges.
Telekom fiókodból is bármikor elvégezheted az adategyeztetést, ahova egyszerűen, akár SMS-ben kapott kóddal is beléphetsz! Belépek a Telekom fiókomba.
Válts Dominoról havi díjas előfizetésre 21 000 Ft online készülékkedvezménnyel és nem kell többet adategyeztetést végezned!
Legyen nálad a hívószámhoz tartozó SIM-kártya egy mobiltelefonban, hogy megérkezzen az SMS-kód, amire szükséged lesz. Nem szükséges előfizetőnek lenned, elég, ha csak használod a kártyát.
Legyen nálad egy, a magyar hatóság által kiállított személyazonosító okmány (személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány). Annak az adatait pontosan, eltérés nélkül írd be. Cég esetén az adószám és a cégképviselői okmány kell majd.
A megadott adatok alapján megtörténik az adategyeztetés. Az adatok beküldéséről, majd az adategyeztetés lezárultáról visszajelzést adunk, akár sikeres volt, akár nem.
Ebben az esetben az SMS-ben található egyedi kóddal van lehetőség online felületünkön, a korábbi hívószámodat visszakapni, új előfizetői szerződést kötni.
Ha az előfizetői adataid megegyeznek a hatósági nyilvántartással, az adategyeztetés sikeres lesz, amennyiben eddig nem te voltál az előfizetője, akkor a SIM-kártya a nevedre kerül. Még az online adategyeztetés előtt ellenőrizheted azonosító okmányodat a következő linken: https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/OkmanyErvenyessegLekerdezes.xhtml. Fontos, hogy a Telekommal történő adategyeztetést ez a lekérdezés nem váltja ki!
Ha az adataid nem egyeznek meg, akkor azokat újra meg kell adnod online vagy a +36-80-630-045-ös telefonszámon. Sikertelen adategyeztetés esetén hívószámod a lejárati határidőkor megszűnik.
Az adategyeztetés nem csak a mobiltelefonokban található SIM-kártyákra, hanem az összes, SIM-kártyát használó eszközben, pl. riasztóban található (hanghívásra alkalmas) SIM-kártyára, továbbá a mérőórákban és a meteorológiai állomásokban elhelyezett SIM-kártyákra is vonatkozik. Fontos tehát, hogy ha modemben vagy olyan készülékben használod a feltöltőkártyás SIM-et, amelyre nem érkezik SMS, akkor kérj segítséget munkatársainktól üzleteinkben. Ha a SIM-et mobiltelefonnal vagy más SMS-képes készülékkel használod, kérjük, hogy végezd el az adategyeztetést online.
Egyéni előfizetőknek szolgáltatónként maximum 10 db, üzleti előfizetőknek maximum 50 db aktív, hangszolgáltatásra alkalmas feltöltőkártyás SIM-jük lehet. Felhívjuk a figyelmedet, hogy a MOL mobile és blue mobile esetében is a Magyar Telekom a szolgáltató, így a MOL mobile vagy blue mobile előfizetések is beleszámítanak a jogszabály által előírt korlátba. A kizárólag internetezésre használható SIM-kártyák (pl. Net&Roll) ellenben nem számítanak bele a 10 és 50 db-os mennyiségbe.
Korlát feletti számú előfizetés esetén üzleteinkben nyilatkoznod kell arról, hogy mely előfizetéseidet kívánod megtartani. Azok az előfizetői szerződések, amelyekről nem nyilatkozol, illetve amennyiben egyáltalán nem nyilatkozol, úgy az összes előfizetésed megszűnik– még abban az esetben is, ha a neveden lévő SIM-ek egy része esetén az adategyeztetés egyébként sikeres volt.
Amennyiben az előfizetőváltással (átírással) egyéni előfizetőből üzleti előfizetővé válnál, vagy üzleti előfizetőből egyéni előfizetővé, kérjük fáradj be bármely Telekom üzletünkbe, mert ezekben az esetekben személyes ügyfélszolgálatunkon intézkedhetsz, online módon ez nem lehetséges.
Domino SIM-et továbbra is a megszokott helyen és módon vásárolhatsz.
A Domino SIM-kártyát nem értékesítheted tovább, illetve harmadik személy (kivéve közeli hozzátartozó) részére csak abban az esetben adhatod át használatra, ha az átadást megelőzően a Telekomot tájékoztattad, a harmadik személy (azaz akinek a SIM-kártya átadásra kerül) adatait a hatósági nyilvántartásban ellenőriztük, és az ellenőrzés sikeres volt. Üzleti előfizető esetében a vállalkozás vagy szervezet dolgozója nem minősül harmadik személynek.
A Domino SIM-kártya továbbértékesítése tilos! Azaz a megvásárolt SIM-eket nem adhatod el senkinek.
Blue mobile-osként vagy MOL mobile-osként a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között, illetve online a bluemobile.hu és a molmobile.hu weboldalon egyeztetheted az adataidat. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható.
Nézd meg a folyamatosan bővülő és frissülő gyakran ismételt kérdéseket.
Kép leírása: Havi díjas mobildíjcsomagok
Válassz új Mobil díjcsomagjainkból, és döntsd el, beszélgetésből vagy internetből szeretnél-e többet, esetleg mindkettőből.
Díjcsomag összeállítóKép leírása: Domino díjcsomagok
80 perc beszélgetés, 1 GB internet és a 80 perc felhasználása után fix 25 Ft-os percdíj belföldön minden alapdíjas irányba.
Megrendelem