A hatályos törvények alapján minden szolgáltató köteles ellenőrizni a feltöltőkártyás hívószámok előfizetőinek személyazonosságát évente. Ez minden hang-szolgáltatással rendelkező Domino SIM-kártya tulajdonost érint és minden évben kötelező elvégezni a szerződéskötés évfordulójáig.
Az
adategyeztetési határidőd a szerződéskötésed évfordulója, minden évben eddig
kell elvégezned az adategyeztetést.
Mi SMS-ben értesítünk előtte, hogy időben el tudd végezni az adategyeztetést. A
honlapunkon keresztül gyorsan és kényelmesen elintézheted az adategyeztetést a
lenti gombra kattintva.
Ehhez szükséged lesz a telefonszámra és egy működő, bekapcsolt mobiltelefonra, melyben a telefonszámhoz tartozó SIM kártya van. Először a telefonszámod kerül azonosításra a megadott telefonszámra küldött SMS segítségével.
Készíts elő egy érvényes magyar fényképes igazolványt (személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány) és a lakcímkártyádat. Az adatok megadásánál figyelj a rajtuk szereplő adatok pontos beírására.
A megadott adatok alapján elindítjuk az adategyeztetést. Sikeres online adategyeztetés után 72 órán belül értesítést küldünk SMS-ben.
Válts Dominoról havidíjas előfizetésre és válassz a váltásért járó extra kedvezményeink közül!
Lépj be egyszerűen Telekom fiókodba, és bármikor elvégezheted az adategyeztetést.
Legyen
nálad a SIM kártya egy működő, bekapcsolt mobiltelefonban.
Hívd belföldről díjmentesen a +36-80-630-045-ös telefonszámot
minden nap 7 és 22 óra között,
külföldről pedig a +36-30-344-0861-es
számot.
Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd!
Foglalj időpontot a hozzád
legközelebbi üzletünket.
Hozd magaddal SIM kártyádat!
Az adategyeztetés nem csak a mobiltelefonokban található SIM-kártyákra vonatkozik, hanem az összes, SIM-kártyát használó eszközben (pl. modemben, riasztóban, mérőórában, meteorológiai állomásban, gyerekórában) használt (hanghívásra alkalmas) SIM-kártyára is.
Az adategyeztetéshez:
Ha ki tudod venni a SIM-kártyát a riasztóból, javasoljuk, hogy online végezd el az adategyeztetést. Ehhez az azonosítás során kiküldünk neked egy egyszeri jelszót SMS-ben (ezért kérjük rakd a kártyát egy SMS-képes készülékbe). Érdemes értesítési telefonszámot is megadni, hogy arra a jövőben SMS értesítést kapj!
Ha mégis elmulasztod az adategyeztetést, még tudsz újból szerződni a hívószámodra az adategyeztetésed lejártától számítva 60 napon belül. Ilyen esetben tedd át a tiltott kártyát egy mobiltelefonba és hívd róla a +36 80 630 045-ös számot, vagy kérd üzleteinkben kollégáink segítségét.
Adategyeztetés hiányában telefonszámod és előfizetésed a törvényi rendelkezéseknek megfelelően megszűnik. Ha mégis szeretnéd visszakapni a hívószámodat, az SMS-ben található egyedi kóddal 60 napon belül van lehetőséged új szerződést kötni, akár online. 60 nap elteltével nem tudsz újraszerződni a korábbi hívószámodra, új SIM-et kell vásárolnod, új hívószámmal.
Szeméyazonosságod igazolásra alkalmas okmányt, mely lehet személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély.
A koronavírus-járvány terjedésének megfékezése érdekében
Magyarország Kormánya meghosszabbította a lejáró személyi okmányok
érvényességét. A 2020. március 11. és július 3. között, vagy 2020.
november 4. után lejáró igazolványok a jelenlegi veszélyhelyzet
megszűnését követő 60 napig még használhatók maradnak.
Javasoljuk, hogy amennyiben van rá lehetőséged, válassz másik, érvényes
okmányt (pl. jogosítványt, útlevelet), és egyeztess adatot online!
Javasoljuk, hogy amennyiben van rá lehetőséged, válassz másik, érvényes okmányt (pl. jogosítványt, útlevelet), és egyeztess adatot online!
Ideiglenes személyi igazolvánnyal nem tudsz adatot egyeztetni. Kérjük, útleveleddel vagy vezetői engedélyeddel végezd el az adategyeztetést.
A régebbi típusú, kártya formátumú igazolványok fényképes oldalának jobb felső sarkában, illetve a hátoldalának jobb oldalán szerepel az okmány száma. Az új típusú személyi igazolványok fényképes oldalának okmányazonosító sorában található a sorszám, valamint a hátoldalán jobb oldalt kiemelve.
A régi személyi igazolványoknál az okmány számának megadásakor nem kell rögzíteni a pontot és a kötőjelet. Például, ha az okmányon így szerepel: „AG-VII. 123456”, akkor azt a következő formátumban kell megadni: „AGVII123456”.
Figyelem! A lakcímedet is kérjük, de a személyazonosságod igazolására alkalmas okmány számánál nem a lakcímkártyán szereplő azonosító számot, hanem annak az okmánynak a számát kérjük, ami alapján a kért adatokat az űrlapon kitöltöd.
Amennyiben korábban elvesztetted vagy ellopták az okmányodat és ez a hatóság felé bejelentésre került, akkor ezzel az okmánnyal nem fogsz tudni adatot egyeztetni. Az eltűnt okmány megkerülése esetén értesítsd a hatóságot, hogy sikeresen el tudd végezni az adategyeztetést.
Ellenőrizd az okmányod érvényességi idejét, mert csak érvényes okmánnyal tudsz adatot egyeztetni!
Az űrlapra pontosan úgy kell beírni a kért adatokat, ahogyan az okmányon szerepelnek.
Amennyiben több keresztneved is szerepel az azonosító okmányon, akkor mindet tüntesd fel, még abban az esetben is, ha nem mindet használod. Ugyanez vonatkozik édesanyád leánykori nevére is.
Külföldi azonosító okmánnyal csak személyesen, valamelyik üzletünkben tudsz adatot egyeztetni.
Az elektronikus hírközlésről szóló törvény, valamint az
elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló
NMHH elnöki rendelet 2017. január 1-jei módosítása kötelezővé teszi, hogy a már
meglévő, hanghívásra szolgáló feltöltőkártyás hívószámok előfizetőinek
személyazonosságát ellenőrizzük. A kizárólag internetezésre alkalmas SIM-ekre
az adategyeztetési kötelezettség nem vonatkozik.
Ha az előfizetői adataid megegyeznek a hatósági
nyilvántartással, az adategyeztetés sikeres lesz. Amennyiben eddig nem te
voltál az előfizető, akkor a SIM-kártya a nevedre kerül. Még az online
adategyeztetés előtt ellenőrizheted azonosító okmányodat a következő linken: https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/OkmanyStatuszLekerdezes.xhtml
Fontos, hogy
a Telekommal történő adategyeztetést ez a lekérdezés nem váltja ki!
Ha az adataid nem egyeznek meg, akkor azokat újra meg kell
adnod online vagy a +36-80-630-045-ös telefonszámon. Sikertelen adategyeztetés
esetén hívószámod a lejárati határidőkor megszűnik.
Egyéni előfizetőknek szolgáltatónként maximum 10 db, üzleti előfizetőknek maximum 50 db aktív, hangszolgáltatásra alkalmas feltöltőkártyás SIM-jük lehet. A kizárólag internetezésre használható SIM-kártyák (pl. Net&Roll) nem számítanak bele a 10 és 50 db-os mennyiségbe.
Korlát feletti számú előfizetés esetén üzleteinkben nyilatkoznod kell arról, hogy mely előfizetéseidet kívánod megtartani.
Amennyiben az előfizetőváltással (átírással) üzleti előfizetőből egyéni előfizetővé válnál, kérjük végezd el az adategyeztetést online. Azonban, ha az előfizetőváltással (átírással) egyéni előfizetőből válnál üzleti előfizetővé, kérjük fáradj be bármely üzletünkbe.
Domino SIM-et továbbra is a megszokott helyen és módon vásárolhatsz.
A Domino SIM-kártyát nem értékesítheted tovább, illetve harmadik személy (kivéve közeli hozzátartozó) részére csak abban az esetben adhatod át használatra, ha az átadást megelőzően a Telekomot tájékoztattad, a harmadik személy (azaz akinek a SIM-kártya átadásra kerül) adatait a hatósági nyilvántartásban ellenőriztük, és az ellenőrzés sikeres volt.
A Domino SIM-kártya továbbértékesítése tilos! Azaz a megvásárolt SIM-eket nem adhatod el senkinek.
Nézd meg a folyamatosan bővülő és frissülő gyakran ismételt kérdéseket.
Válassz Mobil díjcsomagjainkból, és döntsd el, beszélgetésből vagy internetből szeretnél-e többet, esetleg mindkettőből.
Díjcsomag összeállító80 perc beszélgetés, 1 GB internet és a 80 perc felhasználása után fix 27 Ft-os percdíj belföldön minden alapdíjas irányba.
Megrendelem