2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

Data verification for foreign citizens

Please visit one of our stores for data validation and bring the following documents with you.

Your telephone number and the SIM card you use

Passport or an EU identity or EU driver’slicense

Valid email address

Residence card ( Lakcímkártya) if available

What do I need to do to have my data verified?

If you don't have an ID card issued by the Hungarian authorities, you must visit one of our stores. An ID card or passport issued by another country cannot be verified online, you have to show it to our colleagues personally. Please visit one of our stores where our customer agents will help you with the data verification.

telekom_npp_03_07_02_eng.png

Visit our stores for data verification!

What happens if you don't verify your data?

You won't be able to use your phone number.