HOZD ÁT MOBILSZÁMODAT A TELEKOMHOZ!

Hozd át mobilszámodat más szolgáltatóktól, és használd megszokott 20-as vagy 70-es számodat a Telekomnál!

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált SIM-kártyával, havi díjas vagy feltöltőkártyás előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is, valamint a szolgáltatónál lévő adataid megfelelnek a valóságnak.
  • Kártyafüggetlen a készüléked, amiben az új Telekomos SIM-et szeretnéd használni.

A folyamat időtartama

  • Választhatsz, hogyan és mikor (megadott címen, Pick Pack Ponton) szeretnéd átvenni a megrendelésedet, valamint a honlapon kiválaszthatod a számhordozás napját is
  • Lehetőséged van kiszállítás helyett üzletünkben azonnal átvenned az új SIM-et vagy készüléket (amennyiben a készülék raktáron van az adott helyen), ilyenkor akár már a következő munkanapon is áthozhatod a hívószámodat hozzánk
  • Az online számhordozás hosszabb lehet, mint a személyesen kezdeményezett.

Hogyan történik

  • Ha kiszállítással rendeltél, a felületen választhatsz számhordozási időpontot.
  • Azonnali, üzletben átvétel esetén kollégánk fogja indítani a számhordozást a veled történt egyeztetést követően.
  • A folyamat eredményességéről SMS-ben értesítünk.
  • Feltöltőkártyás kártyák esetén a fel nem használt egyenleged a számod átadásakor elvész, azonban korábbi szolgáltatódtól azt visszaigényelheted. Számhordozás előtt nézd meg egyenlegedet! A számhordozás után a tőlünk kapott SIM-kártyádat csak kártyafüggetlen vagy Telekomos kártyát elfogadni képes készülékkel tudod majd használni.
  • A hangposta üzeneteid nem vihetők át. Azok a számhordozás során elvesznek.

Igényeid alapján megkötjük a számodra legmegfelelőbb mobil-előfizetést.

Lehet havi díjas vagy feltöltőkártyás, amilyet választasz. Munkatársunktól kapsz egy SIM-kártyát, és ha vásárolsz készüléket, akkor azt is átveheted.

A kezdeményezésedet követően 1 napon belül benyújtjuk a jelenlegi szolgáltatódhoz a számhordozási kérelmet.

Ettől eltérő időpontot is kérhetsz, ha neked úgy kényelmesebb.
A jelenlegi szolgáltatód válaszáról a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igény esetén a benyújtástól számított 2 munkanapon belül, egyéb esetben 3 munkanapon belül SMS-ben értesítünk.

Az igénybejelentésedtől számított 2 munkanapon belül, a számátadási időablakban megvalósul a szolgáltató váltás.

Ezen munkanapokon 20-24 óra között, egy előre egyeztetett napon lehet, ez idő alatt a szolgáltatás szünetelhet. Ekkor a hívószámod a mostani szolgáltatónál megszűnik, a Telekomnál aktiválódik.

Időpontfoglalás

Foglalj időpontot üzletünkbe!

Igényeld a számhordozást kényelmesen, sorban állás nélkül.

A folyamat időtartama

  • Választhatsz, hogyan és mikor (megadott címen, Pick Pack Ponton) szeretnéd átvenni a megrendelésedet, valamint a honlapon kiválaszthatod a számhordozás napját is
  • Lehetőséged van kiszállítás helyett üzletünkben azonnal átvenned az új SIM-et vagy készüléket (amennyiben a készülék raktáron van az adott helyen), ilyenkor akár már a következő munkanapon is áthozhatod a hívószámodat hozzánk
  • Az online számhordozás hosszabb lehet, mint a személyesen kezdeményezett.

Hogyan történik

  • Ha kiszállítással rendeltél, a felületen választhatsz számhordozási időpontot.
  • Azonnali, üzletben átvétel esetén kollégánk fogja indítani a számhordozást a veled történt egyeztetést követően.
  • A folyamat eredményességéről SMS-ben értesítünk.
  • Feltöltőkártyás kártyák esetén a fel nem használt egyenleged a számod átadásakor elvész, azonban korábbi szolgáltatódtól azt visszaigényelheted. Számhordozás előtt nézd meg egyenlegedet! A számhordozás után a tőlünk kapott SIM-kártyádat csak kártyafüggetlen vagy Telekomos kártyát elfogadni képes készülékkel tudod majd használni.
  • A hangposta üzeneteid nem vihetők át. Azok a számhordozás során elvesznek.

Teendők a számhordozás után

  • Cseréld ki a SIM-eket a készülékedben. Vedd ki a régit, és tedd be a Telekomos SIM-et
  • Készülékbeállításhoz segítséget itt találsz
  • Töltsd le a Telekom alkalmazást, így a mobilodon intézhetsz sok mindent! Megnézheted és befizetheted számláidat, folyamatosan nyomon követheted mobilneted egyenlegét.

Mit tegyél, ha elutasították a számhordozási kérelmedet?

Ha a jelenlegi szolgáltatód elutasítja a számhordozási igényedet, erről SMS-ben és e-mailben értesítünk.
Az elutasításnak két oka lehet:

  • a 30 napon túli számlatartozás
  • adataid eltérése

Ilyen esetben fel kell keresned jelenlegi szolgáltatódat, hogy a tartozásról vagy az eltérő adatokról egyeztethess.

Online a következőképpen indíthatod a számhordozást

Magenta 1 igénylés esetén

Egyesíts Magenta 1-ben! Meglévő Telekom otthoni szolgáltatásaidhoz hozd át mobilszámodat is, akár 30 000 Ft extra készülékkedvezményt is kaphatsz!

Érdekel

Havi díjas mobil-előfizetéssel

Állítsd össze a neked tetsző díjcsomagot! Válassz hangot és netet igény szerint 3090 Ft-os havi díjtól.

Érdekel

Domino feltöltőkártyával

Domino Fix díjcsomag 25 Ft-os belföldi percdíjjal és választható, rugalmas Maraton net opciókkal.

Érdekel