Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

CSERÉLD KI HIBÁS ESZKÖZÖDET EGYSZERŰEN

Oldalunkon segítséget találsz TV szolgáltatásodhoz szükséges eszközeidbeállításához

MI LESZ A KÜLDEMÉNYBEN?

A futár két dobozt fog átadni részedre, melyek egyikében Telekom TV-hez kapcsolódó SmartBox-ot vagy IPTV set top box-ot és kiegészítőit, a másikban pedig az összeszereléshez szükséges kábeleket és útmutatókat találod.
Távirányító csere esetén egy új távirányítót és a hozzá tartozó útmutatókat szállítja ki számodra a futár.

1 db SmartBox vagy IPTV set top box

1 db távirányító

1 db tápegység

1 db HDMI kábel

1 db 15 m hosszú UTP kábel

Használati útmutató

Telepítési útmutató

Visszaküldési nyilatkozat

    MI LESZ A KÜLDEMÉNYBEN?

    A futár két dobozt fog átadni részedre, melyek egyikében Telekom TV-hez kapcsolódó SmartBox-ot vagy IPTV set top box-ot és kiegészítőit, a másikban pedig az összeszereléshez szükséges kábeleket és útmutatókat találod.
    Távirányító csere esetén egy új távirányítót és a hozzá tartozó útmutatókat szállítja ki számodra a futár.

    1 db SmartBox vagy IPTV set top box

    1 db távirányító

    1 db tápegység

    1 db HDMI kábel

    1 db 15 m hosszú UTP kábel

    Használati útmutató

    Telepítési útmutató

    Visszaküldési nyilatkozat

    MIKOR ÉS HOVA FOG ÉRKEZNI A CSOMAG?

    Szereld magad csomagjaidat GLS futárszolgálattal szállítjuk ki számodra díjmentesen, a hibabejelentésed feldolgozását
    követő 24 órán belül.

    szereld_magad-informacio.svg

    Folyamatos tájékoztatást kapsz

    A kiszállítás státuszáról (átadásra került a futárszolgálatnak, mikor érkezik a futár) folyamatos tájékoztatást kapsz.

    szereld_magad_sales_tv_10.svg

    Mikor?

    Hétköznapokon 8:00-17:00 között

    szereld_magad_sales_tv_11.svg

    Hova?

    Ahová Te szeretnéd, mi kiszállítjuk.

    szereld_magad_sales_tv_10.svg

    Hogyan követhetem a csomagom útját?

    A küldemény érkezésének időpontjáról GLS-től fogsz értesítést kapni.
    Hibabejelentésedet nyomon követheted a Telekom alkalmazásban.

    Ki veheti át a csomagot?

    A Te biztonságod érdekében a kiszállított csomagodat csak te veheted át személyi okmány bemutatásával.

    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.

    MIKOR SZERELJEM ÖSSZE?

    szereld_magad_sales_01.svg

    Ne késlekedj!

    Szolgáltatásodhoz átvett eszközödet szereld össze minél előbb, hogy hibád elháruljon, hogy azok előnyeit már ma élvezhesd!

    rendeles_telefonon.svg

    Hívd szakértőinket!

    Minden nap 8 és 20 óra között készséggel állnak rendelkezésedre a 06 80 404 050-es, díjmentesen hívható telefonszámon.

    Hívás indítása
    szereld_magad_sales_tv_14.svg

    Hogyan szereljem össze?

    A boxokhoz és távirányítókhoz kapcsolódó útmutatókat itt találod

    AMENNYIBEN A DIGITÁLIS ELOSZTÓT (MODEMET) IS CSERÉLNED KELL,

    kérjük figyelj arra, hogy az alábbi sorrendet kövesd az összeszerelésnél!

    szereld_magad_sales_net_01.svg

    1. lépés
    Digitális elosztó (modem) összeszerelés

    Első lépésként a kapott összeszerelési útmutató alapján helyezd üzembe a digitális elosztót (modemet). Győződj meg róla, hogy az internetkapcsolat működik!

    szereld_magad_sales_tv_01.svg

    2. lépés
    SmartBox vagy Set top box összeszerelés

    Második lépésként csatlakoztasd vezetékes kapcsolattal a SmartBox-ot vagy set top box-ot a digitális elosztóhoz (modemhez), majd kapcsold be a következő részben leírtak szerint és menj végig a bejelentkezési folyamaton!

    MIT KELL MÉG ELVÉGEZNED, HOGY A SZOLGÁLTATÁSOD MŰKÖDJÖN?

    SmartBox esetén kövesd az alábbi folyamatot:

    Bekapcsolás

    A SmartBox először a hálózathoz csatlakozik. Ezt követően a képernyőn megjelenő utasításokat követve kapcsold össze a távirányítót a SmartBox-szal.

    Android TV beállítása

    A sikeres összekapcsolás után elsőként állítsd be a SmartBox alapfunkcióit, mint a menü nyelvét, a hálózati kapcsolatot és a Google-fiók bejelentkezést, amennyiben szeretnéd elérni a Google szolgáltatásait, vagy alkalmazásokat letölteni a SmartBox-ra.

    Telekom TV beállítása

    Aktiváld Telekom TV szolgáltatásodat a Telekom fiók azonosítóid (email cím, telefonszám) segítségével! Használd ki, hogy már teljes átjárást biztosítunk a kisképernyő és a SmartBox között, bővebb információért látogass el ide.

    IPTV esetén kövesd az alábbi folyamatot:

    Bekapcsolás

    Az IPTV set top box először a hálózathoz csatlakozik.

    Automatikus létesítés

    A set top box már installálva érkezik hozzád, így az automatikus létesítés megkezdéséhez nyomd meg a távirányítón található OK gombot, majd a folyamat végén még egyszer tedd ugyanezt.

    RÉGI, LECSERÉLT ESZKÖZÖK VISSZAKÜLDÉSE

    Amennyiben régi set top box-odat új, modernebb eszközre vagy SmartBox-ra cserélted, úgy bizonyos esetekben a régi eszközt vissza kell küldened.

    Bezárás

    Meddig kell visszaküldenem?

    A lecserélt, Telekom tulajdonába tartozó eszközöket 8 munkanapon belül kell visszaküldened.

    MIT KÉSZÍTSEK ELŐ?

    szereld_magad_sales_03.svg

    MT ügyfélazonosítódat

    Telekom fiókban és a havi számlán megtalálható 8 jegyű azonosító

    szereld_magad_sales_tv_16.svg

    Személyazonosító
    okmányodat

    MIT KELL VISSZAKÜLDENEM?

    Régi készülékedet

    1 db távirányító

    1 db tápegység

    Set top box visszaküldési tájékoztatót.*

    *Amennyiben nincs meg a papír, kérjük, hogy a szolgáltatásod azonosításához szükséges MT azonosítód, neved, elérhetőséged és telepítési címed mindenképp tüntesd fel a leadás során (pl. kézzel írt papíron, amely tartalmazza az adatokat, az eszközök mellé helyezve a dobozba), hogy tudjuk kinek az eszközeit kaptuk meg.

      MIT KELL VISSZAKÜLDENEM?

      Régi készülékedet

      1 db távirányító

      1 db tápegység

      Set top box visszaküldési tájékoztatót.*

      *Amennyiben nincs meg a papír, kérjük, hogy a szolgáltatásod azonosításához szükséges MT azonosítód, neved, elérhetőséged és telepítési címed mindenképp tüntesd fel a leadás során (pl. kézzel írt papíron, amely tartalmazza az adatokat, az eszközök mellé helyezve a dobozba), hogy tudjuk kinek az eszközeit kaptuk meg.

      HOGYAN TUDOD VISSZAKÜLDENI AZ ESZKÖZÖKET?

      Postán

      Részletek

      Telekom üzletekben

      Részletek

      POSTÁN, DÍJMENTESEN

      szereld_magad_sales_tv_19.svg

      Összekészítés

      A visszaküldendő eszközöket csomagold be, lehetőleg a régi vagy az új készülék dobozába.

      szereld_magad_sales_tv_20.svg

      Feladás

      Vidd el bármelyik csomagfeladást biztosító postahelyre, és mutasd be a Visszaküldési tájékoztatót.

      szereld_magad_sales_tv_21.svg

      Címzés

      A postán előre megcímzett dobozt fogsz kapni, amire csak az internet szolgáltatásra vonatkozó MT-ügyfélazonosítót kell ráírnod. Tedd bele az összekészített csomagot és a tájékoztatót, és add fel ingyen!

      szereld_magad_sales_01.svg

      Határidő

      8 napon belül, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000Ft értékben, a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!

      TELEKOM ÜZLETEKBEN

      szereld_magad_sales_tv_19.svg

      Összekészítés

      Készítsd össze otthon a meglévő eszközöket, leírásokat és dobozokat.

      szereld_magad_sales_tv_22.svg

      Átadás

      Kollégáink átveszik tőled a készüléket, és intézik a további folyamatot.

      szereld_magad_sales_tv_16.svg

      Személyazonosító okmány

      Szükséges okmány, azonosító: személyi igazolvány.

      szereld_magad_sales_01.svg

      Határidő

      8 napon belül, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000Ft értékben, a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!

      szereld_magad_sales_tv_23.svg

      OTTHONI INTERNET

      Oldalunkon segítséget találsz otthoni internet szolgáltatásodhoz szükséges digitális elosztód (modemed) beállításához.