Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

CSERÉLD KI HIBÁS ESZKÖZÖDET EGYSZERŰEN

Oldalunkon segítséget találsz TV szolgáltatásodhoz szükséges eszközeidbeállításához

MI LESZ A KÜLDEMÉNYBEN?

A futár két dobozt fog átadni részedre, melyek egyikében Telekom TV-hez kapcsolódó SmartBox-ot vagy IPTV set top box-ot és kiegészítőit, a másikban pedig az összeszereléshez szükséges kábeleket és útmutatókat találod.
Távirányító csere esetén egy új távirányítót és a hozzá tartozó útmutatókat szállítja ki számodra a futár.

1 db SmartBox vagy IPTV set top box

1 db távirányító

1 db tápegység

1 db HDMI kábel

1 db 15 m hosszú UTP kábel

Használati útmutató

Telepítési útmutató

Visszaküldési nyilatkozat

    MI LESZ A KÜLDEMÉNYBEN?

    A futár két dobozt fog átadni részedre, melyek egyikében Telekom TV-hez kapcsolódó SmartBox-ot vagy IPTV set top box-ot és kiegészítőit, a másikban pedig az összeszereléshez szükséges kábeleket és útmutatókat találod.
    Távirányító csere esetén egy új távirányítót és a hozzá tartozó útmutatókat szállítja ki számodra a futár.

    1 db SmartBox vagy IPTV set top box

    1 db távirányító

    1 db tápegység

    1 db HDMI kábel

    1 db 15 m hosszú UTP kábel

    Használati útmutató

    Telepítési útmutató

    Visszaküldési nyilatkozat

    MIKOR ÉS HOVA FOG ÉRKEZNI A CSOMAG?

    Szereld magad csomagjaidat GLS futárszolgálattal szállítjuk ki számodra díjmentesen, a hibabejelentésed feldolgozását
    követő 24 órán belül.

    szereld_magad-informacio.svg

    Folyamatos tájékoztatást kapsz

    A kiszállítás státuszáról (átadásra került a futárszolgálatnak, mikor érkezik a futár) folyamatos tájékoztatást kapsz.

    szereld_magad_sales_tv_10.svg

    Mikor?

    Hétköznapokon 8:00-17:00 között

    szereld_magad_sales_tv_11.svg

    Hova?

    Ahová Te szeretnéd, mi kiszállítjuk.

    szereld_magad_sales_tv_10.svg

    Hogyan követhetem a csomagom útját?

    A küldemény érkezésének időpontjáról GLS-től fogsz értesítést kapni.
    Hibabejelentésedet nyomon követheted a Telekom alkalmazásban.

    Ki veheti át a csomagot?

    A Te biztonságod érdekében a kiszállított csomagodat csak te veheted át személyi okmány bemutatásával.

    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.

    MIKOR SZERELJEM ÖSSZE?

    szereld_magad_sales_01.svg

    Ne késlekedj!

    Szolgáltatásodhoz átvett eszközödet szereld össze minél előbb, hogy hibád elháruljon, hogy azok előnyeit már ma élvezhesd!

    rendeles_telefonon.svg

    Hívd szakértőinket!

    Minden nap 8 és 20 óra között készséggel állnak rendelkezésedre a 06 80 404 050-es, díjmentesen hívható telefonszámon.

    Hívás indítása
    szereld_magad_sales_tv_14.svg

    Hogyan szereljem össze?

    A boxokhoz és távirányítókhoz kapcsolódó útmutatókat itt találod

    AMENNYIBEN A DIGITÁLIS ELOSZTÓT (MODEMET) IS CSERÉLNED KELL,

    kérjük figyelj arra, hogy az alábbi sorrendet kövesd az összeszerelésnél!

    szereld_magad_sales_net_01.svg

    1. lépés
    Digitális elosztó (modem) összeszerelés

    Első lépésként a kapott összeszerelési útmutató alapján helyezd üzembe a digitális elosztót (modemet). Győződj meg róla, hogy az internetkapcsolat működik!

    szereld_magad_sales_tv_01.svg

    2. lépés
    SmartBox vagy Set top box összeszerelés

    Második lépésként csatlakoztasd vezetékes kapcsolattal a SmartBox-ot vagy set top box-ot a digitális elosztóhoz (modemhez), majd kapcsold be a következő részben leírtak szerint és menj végig a bejelentkezési folyamaton!

    MIT KELL MÉG ELVÉGEZNED, HOGY A SZOLGÁLTATÁSOD MŰKÖDJÖN?

    SmartBox esetén kövesd az alábbi folyamatot:

    Bekapcsolás

    A SmartBox először a hálózathoz csatlakozik. Ezt követően a képernyőn megjelenő utasításokat követve kapcsold össze a távirányítót a SmartBox-szal.

    Android TV beállítása

    A sikeres összekapcsolás után elsőként állítsd be a SmartBox alapfunkcióit, mint a menü nyelvét, a hálózati kapcsolatot és a Google-fiók bejelentkezést, amennyiben szeretnéd elérni a Google szolgáltatásait, vagy alkalmazásokat letölteni a SmartBox-ra.

    Telekom TV beállítása

    Utolsó lépésként aktiváld Telekom TV szolgáltatásodat a Bejelentkezés gombra kattintva! Használd ki, hogy már teljes átjárást biztosítunk a kisképernyő és a SmartBox között, bővebb információért látogass el ide.

    IPTV esetén kövesd az alábbi folyamatot:

    Bekapcsolás

    Az IPTV set top box először a hálózathoz csatlakozik.

    Automatikus létesítés

    A set top box már installálva érkezik hozzád, így az automatikus létesítés megkezdéséhez nyomd meg a távirányítón található OK gombot, majd a folyamat végén még egyszer tedd ugyanezt.

    RÉGI, LECSERÉLT ESZKÖZÖK VISSZAKÜLDÉSE

    Amennyiben régi set top box-odat új, modernebb eszközre vagy SmartBox-ra cserélted, úgy bizonyos esetekben a régi eszközt vissza kell küldened.

    Bezárás

    Meddig kell visszaküldenem?

    A lecserélt, Telekom tulajdonába tartozó eszközöket 8 munkanapon belül kell visszaküldened.

    MIT KÉSZÍTSEK ELŐ?

    szereld_magad_sales_03.svg

    MT ügyfélazonosítódat

    Telekom fiókban és a havi számlán megtalálható 9 jegyű azonosító

    szereld_magad_sales_tv_16.svg

    Személyazonosító
    okmányodat

    MIT KELL VISSZAKÜLDENEM?

    Régi készülékedet

    1 db távirányító

    1 db tápegység

    Set top box visszaküldési tájékoztatót.*

    *Amennyiben nincs meg a papír, kérjük, hogy a szolgáltatásod azonosításához szükséges MT azonosítód, neved, elérhetőséged és telepítési címed mindenképp tüntesd fel a leadás során (pl. kézzel írt papíron, amely tartalmazza az adatokat, az eszközök mellé helyezve a dobozba), hogy tudjuk kinek az eszközeit kaptuk meg.

      MIT KELL VISSZAKÜLDENEM?

      Régi készülékedet

      1 db távirányító

      1 db tápegység

      Set top box visszaküldési tájékoztatót.*

      *Amennyiben nincs meg a papír, kérjük, hogy a szolgáltatásod azonosításához szükséges MT azonosítód, neved, elérhetőséged és telepítési címed mindenképp tüntesd fel a leadás során (pl. kézzel írt papíron, amely tartalmazza az adatokat, az eszközök mellé helyezve a dobozba), hogy tudjuk kinek az eszközeit kaptuk meg.

      HOGYAN TUDOD VISSZAKÜLDENI AZ ESZKÖZÖKET?

      Postán

      Részletek

      Telekom üzletekben

      Részletek

      POSTÁN, DÍJMENTESEN

      szereld_magad_sales_tv_19.svg

      Összekészítés

      A visszaküldendő eszközöket csomagold be, lehetőleg a régi vagy az új készülék dobozába.

      szereld_magad_sales_tv_20.svg

      Feladás

      Vidd el bármelyik csomagfeladást biztosító postahelyre, és mutasd be a Visszaküldési tájékoztatót.

      szereld_magad_sales_tv_21.svg

      Címzés

      A postán előre megcímzett dobozt fogsz kapni, amire csak az internet szolgáltatásra vonatkozó MT-ügyfélazonosítót kell ráírnod. Tedd bele az összekészített csomagot és a tájékoztatót, és add fel ingyen!

      szereld_magad_sales_01.svg

      Határidő

      8 napon belül, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000Ft értékben, a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!

      TELEKOM ÜZLETEKBEN

      szereld_magad_sales_tv_19.svg

      Összekészítés

      Készítsd össze otthon a meglévő eszközöket, leírásokat és dobozokat.

      szereld_magad_sales_tv_22.svg

      Átadás

      Kollégáink átveszik tőled a készüléket, és intézik a további folyamatot.

      szereld_magad_sales_tv_16.svg

      Személyazonosító okmány

      Szükséges okmány, azonosító: személyi igazolvány.

      szereld_magad_sales_01.svg

      Határidő

      8 napon belül, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000Ft értékben, a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!

      szereld_magad_sales_tv_23.svg

      OTTHONI INTERNET

      Oldalunkon segítséget találsz otthoni internet szolgáltatásodhoz szükséges digitális elosztód (modemed) beállításához.