Szerződés- és adatmódosítás

Előfizető/Számlafizető adatok módosítása

Az előfizető és a számlafizető személye csak abban az esetben térhet el, amennyiben a folyószámlához több előfizetés tartozik. Egyéb esetben az előfizető és a számlafizető megegyezik. Névmódosítás, illetve egyéb személyes adatmódosítás csak személyes ügyfélszolgálaton történhet a megfelelő személyek jelenlétében. Az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat ide kattintva találod.

Üzletkereső a Telekom alkalmazásban

Személyes ügyintézés sorban állás nélkül

Keresd meg egyszerűen a hozzád legközelebbi Telekom üzletet honlapunkon, és foglalj időpontot!

Szüneteltetés és visszakapcsolás

Egy adott szolgáltatással kapcsolatos szüneteltetési szándékodat az alábbi elérhetőségeinken egyszerűen jelezheted:

  • e-mailben (szkennelt vagy lefotózott formában, az előfizető saját kezével aláírt igény csatolásával)
  • otthoni és mobil-előfizetés esetén a 1414-es telefonszámunkon, az 5 jegyű szerződés szintű jelszó ellenében
  • otthoni előfizetés esetén levélben a 1519 Budapest, Pf.: 434. címre küldve, az előfizető saját kezével aláírt igénnyel.

A szüneteltetés legfeljebb 6 hónapig (184 napig) kérhető a kötbér kifizetése nélkül. A kérelmet abban az esetben fogadjuk el, ha a folyószámlán nincs díjtartozás.

Ügyintézéshez szükséges dokumentumok

Összegyűjtöttük, hogy mely ügytípusokhoz milyen dokumentumok szükségesek.