"Sikeres igénybejelentés" visszajelzést kaptál online leadott vásárlási szándékod után? Nézd meg mik a következő lépések.

Összegyűjtöttük, mi fog történni addig, amíg a kívánt szolgáltatást élvezheted vagy a terméket kézhez kapod.

1. Fizetőképesség-vizsgálat

FIZETŐKÉPESSÉG-VIZSGÁLAT

A részletfizetéssel igényelt termék esetén fizetőképesség-vizsgálatra van szükség.

A gyors feldolgozás érdekében javasoljuk, hogy gondoskodj Telekom (mobil és otthoni) számláid befizetéséről. Ezt leggyorsabban online, a számlák menüpontban vagy a Telekom alkalmazásban, a pénzügyek menüpontban teheted meg.

2. Telefonos egyeztetés

TELEFONOS EGYEZTETÉS

Ha szükséges, munkatársunk felkeres a megadott telefonszámon az igény feladást követő 3 napon belül.
Ügyelj arra, hogy a megadott telefonszámon napközben is elérhető legyél.
Fontos, hogy két alkalommal próbáljuk meg az egyeztetést, különböző napokon. Amennyiben nem járunk sikerrel, töröljük az igényt.

A telefonos egyeztetés alapján, ha úgy alakul, lehetőség van a kiválasztott termék módosítására.

3. Értesítés

ÉRTESÍTÉS

SMS-ben értesítünk, ha teljesen feldolgoztuk igényedet.

4. Kiszállítás

KISZÁLLÍTÁS

Amennyiben szolgáltatás telepítés is a megrendelésed része, akkor a helyszíni telepítést követően juttatjuk el Hozzád a megrendelt terméket. A készüléket minden esetben az otthoni szolgáltatás telepítési címére szállítjuk ki és kizárólag az előfizető veheti át.

A kiszállítással kapcsolatban előzetesen értesítést kapsz.

Ha a futár nem ér el a címen, értesít, hogy mikor próbálja meg ismét kézbesíteni a csomagot és milyen elérhetőségen tudsz új kiszállítási dátumot egyeztetni, amennyiben az nem megfelelő.

Amennyiben azt tapasztalod, hogy a készülék doboza sérült vagy bontott, kérjük, ne vedd át a csomagot! Ezzel elkerülhetők a későbbi reklamációk. Ebben az esetben igényed feladását meg kell ismételned honlapunkon.

Ha a terméket egyösszegű vásárlással, vagy olyan részletfizetéses konstrukcióval rendelted meg, amihez kezdőrészlet tartozik, az összeget a futárnál kell kifizetned. Ha teheted, részesítsd előnyben az érintésmentes fizetési módot és fizess bankkártyával!

Kézhezvétel után nincs más dolgod, mint kipróbálni! Bízunk benne, hogy elnyeri tetszésed.

A jótállási jegyet a Telekom fiókodban tesszük elérhetővé számodra.

További kérdés esetén keress minket chaten vagy a 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámon.