Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Megrendelés lemondása, nyomonkövetése

Rendelés lemondása

Amennyiben még nem küldtük ki a terméket, lemondhatod rendelésed:

Online

Írd meg lemondási szándékod ezen az oldalon keresztül, vagy jelezd chaten kollégáinknak.

Telefonon

Készítsd elő rendelésed adatait, és hívd az 1414-es telefonszámot (a Telekom belföldi hálózatából éjjel-nappal ingyenesen hívható).

Amennyiben már postázott rendelésed szeretnéd lemondani:

A terméket ne vedd át a futártól. Ha a termék már meg is érkezett, 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól.

Rendelésed alakulásáról kétféleképpen értesülhetsz:

  • Honlapunkon belépés után: a Rendelések, készletértesítő menüpontban
  • Telefonon: belföldön a Telekom hálózatából éjjel-nappal ingyenesen hívható 1414-es számon

Rendeléskövetés honlapunkon belépés után a Rendelések, készletértesítő menüpontban megtekintheted folyamatban lévő rendeléseid részleteit, a rendelés állapotát és a várható kiszállítási időpontot.

Rendelés lemondása

Amennyiben még nem küldtük ki a terméket, lemondhatod rendelésed:

Online

Írd meg lemondási szándékod ezen az oldalon keresztül, vagy jelezd chaten kollégáinknak.

Telefonon

Készítsd elő rendelésed adatait, és hívd az 1414-es telefonszámot (a Telekom belföldi hálózatából éjjel-nappal ingyenesen hívható).

Amennyiben már postázott rendelésed szeretnéd lemondani:

A terméket ne vedd át a futártól. Ha a termék már meg is érkezett, 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól.