Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

Megrendelés lemondása, nyomonkövetése

Rendelés lemondása

Amennyiben még nem küldtük ki a terméket, lemondhatod rendelésed:

  • Online: írd meg lemondási szándékod ezen az oldalon keresztül, vagy jelezd chaten kollégáinknak.
  • Telefonon: készítsd elő rendelésed adatait, és hívd az 1414-es telefonszámot (a Telekom belföldi hálózatából éjjel-nappal ingyenesen hívható).

Amennyiben már postázott rendelésed szeretnéd lemondani:

A terméket ne vedd át a futártól. Ha a termék már meg is érkezett, 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól.

Rendelés nyomonkövetése

Rendeléseddel kapcsolatos kérdés esetén keresd munkatársainkat chaten.