Elektronikus számla

M10-valts-e-szamlara.svg
Otthonról elintézhető

Otthonról elintézhető

Személyes jelenlét, találkozás nélkül, díjmentesen, otthonról átválthatsz elektronikus számlára.

Egyszerű

Egyszerű

Számláid kényelmesen, egyszerűen és gyorsan online kiegyenlítheted bankkártyával.

Elektronikus számla bekapcsolása néhány egyszerű lépésben a Telekom alkalmazásban

Kép leírása: Lépj be a Telekom alkalmazásba

Lépj be a Telekom alkalmazásba.

Ha még nincs letöltve, itt letöltheted.

Kép leírása: Válaszd a Számlák és fizetés pontot

Válaszd a menüben a "Pénzügyek" menüpontot.

Kép leírása: Kattints az elektronikus számla beállításra

Kattints az elektronikus számla beállításra.

Kép leírása: Add meg e-mail címed

Add meg az e-mail-címedet, amire szeretnéd kapni az értesítéseket az aktuális számláidról.

Bekapcsolás néhány egyszerű lépésben a telekom.hu oldalon

Kép leírása: Lépj be a Telekom alkalmazásba

Jelentkezz be Telekom fiókodba és válaszd ki a Számlák menüpontot.

Ha még nincs Telekom fiókod, itt létrehozhatod.

Kép leírása: Görgess le

Görgess le az "Elektronikus számla beállításai" részhez.

Kép leírása: Aktiválom

A megfelelő szolgáltatásnál kattints az "Aktiválom" gombra.

Kép leírása: e-mail-cím

Add meg az e-mail-címedet, amire szeretnéd kapni az értesítéseket az aktuális számláidról.

Elektronikus számlafizetési módok

csekk

Csekk és az elektronikus fizetés

Ha csekket kapok, akkor is fizethetem elektronikusan a számlát?

Igen. Függetlenül attól, hogy papír alapú értesítést kapsz-e vagy sem, számláidat fizetheted elektronikusan.

Ha csekkes fizetéssel rendelkezem, meg tudom tekinteni a számlákat online?

Igen. A Telekom alkalmazásban és a telekom.hu oldalon az online ügyfélszolgálati felületünkre történő belépést követően is megnézheted számláidat.

csekk

Csak a saját nevemen lévő szolgáltatásokat kezelhetem online?

Nem. Telekom fiókodhoz hozzáadhatod rokonaid, ismerőseid mobil vagy otthoni szolgáltatásait is, így azokat online kezelheted, a számlákat is megtekintheted és kifizetheted.

Bejelentkeztél, de nem látod ott az előfizetésed, melynek a számláját szeretnéd kifizetni?

Ez akkor fordulhat elő, ha az az előfizetés nincs hozzáadva a Telekom fiókodhoz. Ezt nagyon egyszerűen megoldhatod, mindössze arra van szükség, hogy azt az előfizetést, melynek számláit szeretnéd rendezni, online kezelni, add hozzá a fiókodhoz. Bővebb információt az előfizetés hozzáadásáról itt olvashatsz. Ezt követően már tudsz ügyet intézni.

eszamla-ikon.svg

Spórolj e-Pack kedvezménnyel!

Intézd a számlafizetést elektronikusan otthonról!
Ha lakossági flottás díjcsomagod e-Packes, elektronikus számlával és határidő előtti elektronikus befizetéssel 12 hónap alatt 4920 Ft-ot spórolhatsz!

Töltsd le és használd a Telekom alkalmazást!

Keresd folyamatosan megújuló ajánlatainkat,
kuponjainkat a Telekom alkalmazásan!

Töltsd le ingyenesen a Telekom alkalmazást:
> Google Play-ből vagy,
> AppStore-ból