Üzleti ügyfelek Domino kártya használatának megszűnése

Üzleti előfizetőként Domino SIM-kártyádat az évfordulós adategyeztetésed következő időpontjáig tudod használni, ezt követően erre kizárólag magánszemélyként lesz lehetőséged.

Mit tehetek a Domino kártyámmal?

Ahhoz, hogy a hívószámod a következő évfordulós adategyeztetésedet követően ne szűnjön meg

  • cégként/adószámmal üzleti havi díjas előfizetésként használod tovább,
  • magánszemélyként használod tovább a Domino feltöltőkártyát,
  • elhordozod olyan szolgáltatóhoz, ahol van lehetőség előrefizetett szolgálatást üzleti előfizetőként igénybe venni.

Ha nincs már szükséged a Domino feltöltőkártyádra egyszerűen meg is tudod szüntetni. 

Mi történik a Domino kártyámmal, ha a következő évfordulós adategyeztetésemig nem teszek semmit?

A Domino SIM-ed a következő évfordulós adategyeztetésed időpontjától nem tudod használni.

Mi a teendőm, ha cégként/adószámmal használnám tovább a jelenlegi Domino hívószámomat?

Ezt a hívószámodat üzleti előfizetőként a továbbiakban csak üzleti havi díjas előfizetéssel tudod használni. A Dominoból havi díjas előfizetésre váltáshoz kérjük, fáradj be valamelyik üzletünkbe – javasoljuk, hogy foglalj online időpontot, mivel új SIM-kártyát kapsz vagy keresd személyes kapcsolattartód.

Cégképviselőként ne felejtsd el magaddal vinni a cégpapírokat (aláírási címpéldány, cégkivonat)!

Mi a teendőm, ha magánszemélyként használnám tovább Domino SIM-kártyámat?

  • Jogszabályi előírás értelmében magánszemélyként maximum 10 db hang szolgáltatásra vonatkozó Domino feltöltőkártyád lehet.
  • A Domino SIM-kártyádat magánszemélyként változatlan feltételekkel használhatod tovább, a kiegészítő szolgáltatásaid tovább élnek.
  • A cégről magánszemélyre módosítást egyszerűen megteheted online a Domino adategyeztetés oldalon a SIM-kártyát ténylegesen használó magánszemély adataival történő adategyeztetés elvégzésével
  • Telefonon is elvégezhető az adategyeztetés a 06-80/630-045 hívásával, itt fontos, hogy a hívás arról a hívószámról történjen, melyre az adategyeztetést szeretnénk elvégezni.
  • Telekom üzletben személyesen is elvégezhető az adategyeztetés, de mindenképp szükséges, hogy az adategyeztetést végző személynél legyen ott telefonkészülékbe helyezve az általa használt Domino SIM-kártya, mert az erre érkező SMS-kóddal igazolható az eljárási jogosultság.

Mit tudok tenni, ha riasztóban vagy egyéb okoseszközben van a Domino SIM-kártyám?

  • Ha ki tudod venni a SIM-kártyát a riasztóból, javasoljuk, hogy a fentiek szerint járj el.
  • Ha nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból javasoljuk, hogy magánszemélyként használd tovább a Domino feltöltőkártyádat.
    • Hívd a 06-80/630-045-as telefonszámot az adategyeztetés során megadott kapcsolási számról vagy a cég nevén lévő bármely más előfizetésről!
    • Személyesen a Domino SIM-kártyát ténylegesen használó személy tudja elvégezni az adategyeztetést saját adataival Telekom üzleteink egyikében.
  • Kollégáinknak mindenképp jelezd, hogy fizikai eszközben használod továbbra is a kártyát és hogy szeretnél értesítési telefonszámot megadni a jövőbeli értesítésekhez!

Mi történik a Domino kártyára korábban már feltöltött összeggel?

  • Üzleti havi díjas előfizetésre váltás esetén a Domino SIM-kártyádon volt egyenlegedet az üzleti mobil előfizetésekre vonatkozó havi számla végösszegéből jóváírjuk.
  • Ha a Domino kártyát magánszemélyként tartod meg, az egyenleged megmarad és szabadon felhasználhatod.
  • Megszüntetés, illetve automatikus megszűnést követően a feltöltött egyenlegedet 1 évig Telekom üzleteinkben személyesen visszaigényelheted.

Mi a teendőm, ha 10-nél több Domino kártyám van?

  • Válts üzleti havi díjas előfizetésre, így lehetőséged van 10-nél több előfizetést használni!
  • Amennyiben a Domino SIM-kártyáidat magánszemélyként használod tovább, maximum 10 feltöltőkártyás előfizetésed lehet. A limit feletti SIM-eket megszüntetheted vagy az azokat ténylegesen használó természetes személyeknek kell az adategyeztetést elvégezniük a további használathoz.

Mi a teendőm, ha nem akarom tovább használni a Domino SIM-kártyámat?

  • A megszüntetést cégjegyzésre jogosult személyként kérheted írásban az uzleti@telekom.hu címre írt e-mailben a cégpapírok (aláírási címpéldány, cégkivonat) csatolásával.
  • A Domino SIM-kártyádat megszüntetheted Telekom üzleteinkben is, ahová cégképviselőként vidd magaddal a cégpapírokat (aláírási címpéldány, cégkivonat). Itt van lehetőséged a feltöltött összeg visszaigénylésére is.

Megszűnt a cégem, amellyel a Domino SIM-kártyát használom, mi a teendő?

Kérheted a feltöltőkártya átírását magánszemélyre.

Visszakaphatom még a telefonszámomat, ha a Domino kártyám az évfordulós adategyeztetés el nem végzése miatt automatikusan megszűnik?

  • Amennyiben a hívószámodat meg szeretnéd tartani, a fenti opciók közül választva gondoskodj a megtartásáról az évfordulós adategyeztetésed következő időpontjáig.
  • Domino SIM-kártyád megszűnését követően hívószámodat a Telekom üzletekben méltányosságból tudod visszaigényelni arra vonatkozó új Domino – csak magánszemélyként! – vagy üzleti havidíjas előfizetői szerződés megkötésével.