Üzleti vezetékes előfizetéseket érintő fontos tájékoztató!

Üzleti vezetékes előfizetésednek számlázásával kapcsolatos információkat olvashatsz ezen az oldalon. Kérjük, szánj rá 5 percet.

Mi változik?

2025. december 1-től megújítjuk üzleti vezetékes szolgáltatásaink (telefon, internet, TV) számlázási rendjét, és a havi díjak eddigi előre számlázásáról áttérünk az átláthatóbb, utólagos számlázásra.

Mit jelent ez a változás számodra?

A legfontosabb, hogy az átállásnak köszönhetően bár 2025. decemberében is fogsz tőlünk számlát kapni az üzleti vezetékes szolgáltatásokról, de ebben a hónapban befizetési teendőd csak akkor lehet, ha a számla forgalmi vagy egyszeri díjakat is tartalmaz vagy november során szerződést módosítottál.

Mit kell tenned?

A változással kapcsolatban nincs külön teendőd.

Hogyan valósul meg az átállás?

Az átállást a következő lépésekben valósítjuk meg.

  • 2025. november: Még a megszokott rend szerint kapod meg számládat, amely a novemberi havi díjakat és az októberi forgalmi díjakat tartalmazza.
  • 2025. december: Ebben a hónapban nem számlázunk havi díjakat az üzleti vezetékes szolgáltatásokra vonatkozóan, csak a novemberi forgalmi díjak, illetve az esetleges novemberi szerződésmódosítás miatti havi díj korrekciók jelennek meg a számlán, melyet vagy postán kézbesítünk neked, vagy az alábbi linken tekintheted meg Telekom fiókodba belépve a Számlák menüpontban: Belépés online ügyintézéshez – Telekom. Kérjük, amennyiben számlád forgalmi díjat tartalmaz, azt a megszokott módon egyenlítsd ki.
  • 2026. január: Megérkezik az első, már teljes mértékben utólagos elszámolású számla, amely a decemberi havi díjakat, valamint a decemberi forgalmi díjakat fogja tartalmazni.
  • 2026. februártól: A számlázás az új, egyszerűsített rend szerint folytatódik. Minden hónapban a megelőző hónap teljes havi díjait és forgalmi díjait számlázzuk, így pénzügyeid követhetőbbé válnak.

Kérdések-válaszok