Mit intézhet üzleteinkben?
Üzleteinkben az alábbiakkal kapcsolatban állunk rendelkezésedre
Az alábbi ügyek kizárólag az előfizető és/vagy számlafizető, illetve Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó jelenlétében intézhetők el.
Ügyfélszolgálati szolgáltatások
- 0 Ft-os vagy részletre történő mobil és otthoni vásárlás (havidíjas/Domino mobilkészülék, meglévő hűség megújítása, számhordozás, tartozék, otthoni készülék)
- Önállóan SIM-kártya vásárlása hűségel
- Deaktiválás, felmondás, szerződésbontás
- Ügyfél személyes adataira vonatkozó módosítási igények
Az alábbi felsorolásban
- 1-es számmal jelölt ügyek intézéséhez minden esetben az előfizető és/vagy számlafizető, Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges.
- A 2-es számmal jelölt ügyek intézéséhez minden esetben az előfizető és/vagy számlafizető illetve Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó személyes jelenléte szükséges.
- Minden egyéb esetben elegendő az ügyintézésben érintett előfizetés szerződés vagy folyószámla szintű jelszavának megadása.
Ügyfélszolgálati szolgáltatások
- Címváltozás magánszemélyek esetén
- Számlázási címváltozás jogi személy esetén1
- Név vagy egyéb ügyféladat (pl. személyi igazolvány szám) változása2
- Előfizetői és/vagy számlafizetői adatok megváltoztatása (átírás, Előfizető/számlafizető módosítása) - közjegyző által hitelesített meghatalmazás szükséges
- SIM-kártya felfüggesztése, eltűnés utáni visszakapcsolása
- Lopás miatt felfüggesztett SIM-kártya visszakapcsolása1
- Készülék letiltása és visszakapcsolása1
- SIM-kártya csere1
- Kártyablokkolás feloldása
- Szerződés szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót)1
- Díjcsomag cseréje
- Hívószámcsere1
- Kapcsolat Program ügyintézés
- Számhordozás egy összegű vásárlás esetén1
- Számhordozás 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén2
- Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása1
- Előfizetői szerződés pótlása1
- Hívószámküldés tiltás szolgáltatás felfüggesztése1
- Folyószámla szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót, vagy még nincs beállítva jelszó, és nem ismeri a folyószámlán lévő összes SIM-kártya szerződés szintű jelszavát)1
- Előfizetői szerződés megszűntetése (SIM-kártya végleges kikapcsolása)1
Domino ügyintézés
- Címváltozás magánszemélyek esetén
- Számlázási címváltozás jogi személy esetén2
- Név vagy egyéb ügyféladat (pl. személyi igazolvány szám) változása1
- Díjcsomagmódosítás
- Online töltés
- Felhasználó rögzítése1
- Domino jelszó törlése (ha nem ismeri a régi jelszót)1
- Titkosítás
- Titkosítás feloldása1
- Kártyablokkolás feloldása
- Hangposta beállítása
- SIM-kártya csere1
- Általános előfizetővé válás egy összegű vásárlás esetén1
- Általános előfizetővé válás 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén2
- Hívásrészletező igénylése1
- Mobil Vásárlás
- Vásárlási számla pótlása
- Készülék letiltása és visszakapcsolása1
- Kapcsolat Kártya megrendelése
- Számhordozás1
- Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása1
- Előfizetői szerződés pótlása1
- Előfizetői szerződés megszüntetése (SIM-kártya végleges kikapcsolása)1
Értékesítés, szerviz
- Új előfizetés és/vagy készülék vásárlása egy összegű vásárlás esetén1
- Új előfizetés és/vagy készülék vásárlása 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén2
- Domino feltöltőkártya vásárlása
- Készülékváltás egy összegű vásárlás esetén1
- Készülékváltás 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén2
- Autóskártya szolgáltatás megrendelése1
- Tartozékvásárlás
- Szervizelés
Számlával kapcsolatos ügyintézés
- Számlafizetés módjának változtatása csekkes, banki átutalásos vagy csoportos beszedési módra
- Számlafizetés módjának megváltoztatása hitelkártyás fizetési módra1
- Előleg befizetése
- Részletes számla (havi számla mellékleteként küldött)
- Csekk és folyószámla kivonat nyomtatása (személyes átvétel esetén)1
- Havi számla újranyomtatása (számlamásolat), utólagos hívásrészletező illetve hóközi hívásrészletező kiadása (személyes átvétel esetén)1
- Fizetési haladék kérelem, részletfizetési megállapodás (számlatartozás esetén)1
Szolgáltatások be- és kikapcsolása, módosítása
Új előfizetői szerződés megkötése
- Személyazonosságot igazoló okmány (személyi igazolvány, ideiglenes személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély)
- Lakcímet igazoló hatósági igazolvány (amennyiben érvényes lakcímet a személyi igazolvány nem tartalmaz)
- Az alábbi okmányok közül egy:
- TAJ-kártya
- Adóigazolvány
- Vezetői engedély (csak akkor, ha a személyazonosság igazolása nem a vezetői engedéllyel történt)
- Útlevél (csak akkor, ha a személyazonosság igazolása nem az útlevéllel történt)
- Bankkártya
1) Megjegyzés: Előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető.
Új Domino előfizetői szerződés megkötése
- Lakcímet igazoló hatósági igazolvány (amennyiben érvényes lakcímet a személyi igazolvány nem tartalmaz)
- Az alábbi okmányok közül egy:
- Személyi igazolvány
- Adóigazolvány
- Vezetői engedély (kártya formátumú)
- Útlevél
1) Megjegyzés: Előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető.
Meglévő előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
- Lakcímet igazoló hatósági igazolvány (amennyiben érvényes lakcímet a személyi igazolvány nem tartalmaz)
- Az alábbi okmányok közül egy:
- Személyi igazolvány
- Ideiglenes személyi igazolvány
- Útlevél
- Vezetői engedély (kártya formátumú)
1) Megjegyzés: Előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető.
Meglévő Domino előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
- Lakcímet igazoló hatósági igazolvány (amennyiben érvényes lakcímet a személyi igazolvány nem tartalmaz)
- Az alábbi okmányok közül egy:
- Személyi igazolvány
- Ideiglenes személyi igazolvány
- Útlevél
- Vezetői engedély (kártya formátumú)
1) Megjegyzés: Előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető.