2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom az eSIM-met másik eSIM képes készülékbe áthelyezni?

Az eSIM egyszerre csak egy készülékben lehet aktív, így az igényelt új eSIM aktiválásakor a korábbi eSIM a továbbiakban már nem lesz használható.
Amennyiben mobil előfizetését másik eSIM képes készüléken szeretné a továbbiakban használni, a másik készülékhez új eSIM aktiváló kódot kell igényelnie.

Az eSIM cserét a díjmentesen hívható 1400-ás telefonszámunkon vagy Telekom üzleteinkben kezdeményezheti.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!