Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem én kötöttem Domino szerződést, nem én vásároltam eszközt?

Ha a nevedre és címedre havi számlát kaptál a Telekomtól, de Te nem kötöttél előfizetői szerződést, nem vásároltál nálunk, a személyes adataiddal való visszaélést bejelentheted az alábbi nyomtatványok egyikén.

Kérjük, válaszd ki az előfizetésednek megfelelő (egyéni vagy üzleti) nyomtatványt:

Hamis szerződéskötést/vásárlást bejelentő nyilatkozat Domino előfizetés esetén egyéni előfizetőknek

Hamis szerződéskötést/vásárlást bejelentő nyilatkozat Domino előfizetés esetén céges előfizetőknek

A személyes adataiddal való további visszaélések megakadályozása érdekében érdemes a személyazonosító okmányok cseréjét megtenni.

A sikeres ügyintézés érdekében kérjük, hogy a nyomtatványt pontosan töltsd ki, írd alá, illetve ne felejts el kapcsolattartói telefonszámot és postacímet is megadni!

A kitöltött és aláírt nyomtatványt juttasd el az alábbi postai- vagy e-mail címre:

Fontos!

Cég esetében csak a jelenlegi cégjegyzésre jogosult járhat el! A bejelentéshez szükséged lesz az aláírási címpéldányra és a cégbejegyzési végzésre is!

Utoljára frissítve: 2022. november 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!