Üzleti ügyfélként hogyan tudok számlakezelésre és flottamenedzsmentre jogosultságot adni munkatársamnak?
A cég szintű ügyintézés lehetőségét alapértelmezetten a főadminisztrátor jogú üzleti felhasználóval való belépés – üzleti belépési azonosítóval (admin@cégnév) vagy TelekomFiókkal - biztosítja, amivel minden rendelkezésre álló ügyfélszolgálati funkció elérhető. A főadminisztrátor hozhat létre és módosíthat további üzleti felhasználókat, akik számára beállíthat különböző előre definiált szerepköröket, de egyedileg is meghatározhatja, hogy az egyes felhasználók milyen funkciókhoz férhetnek hozzá.
Ügyintézői jogosultságok beállítása
Az Üzleti Önkiszolgáló Portálra a telekom.hu/belepes oldalon, vagy a telekom.hu weboldalon a jobb felső Belépés gombra kattintva léphetsz be.
Be tudsz lépni mobiltelefonszámmal, e-mail címmel, üzleti azonosítóval az Egyéb azonosítóval gombra kattintva üzleti azonosítóval vagy akár a Facebook fiókoddal.
Belépéssel kapcsolatos részletes információkat itt találod.
A bal oldali főmenüben kattints az "Egyéb opciók/Felhasználói jogok" beállítása menüpontra, ami egyből a "Felhasználó felvétele, módosítása" oldalon nyílik meg.
Itt kiválaszthatsz egy már meglévő felhasználót, vagy az oldal tetején az "Új felhasználó" gombra kattintva újat is létrehozhatsz.
Add meg a felhasználó nevét, telefonszámát, e-mail címét, melynek alapján automatikusan generálódik egy felhasználónév, majd kattints a "Tovább a jogosultságok megadásához" gombra.
Meglévő felhasználónál a táblázatban jelöld ki a módosítani kívánt felhasználót, majd az oldal alján kattints a "Jogosultságok" gombra.
Választhatsz előre kiválasztott szerepkörökből, amik egy meghatározott jogosultságcsoportot rendelnek a kiválasztott felhasználóhoz, de lehetőséged van egyedileg beállítani az adott felhasználó jogosultságait.
Egyedi beállításokkal részletesen személyre szabhatod, hogy milyen funkciókhoz férhet hozzá a felhasználó. Meghatározhatod, hogy rendelhet, kezelhet, illetve használhat-e informatikai szolgáltatásokat, milyen ügyfélszolgálati funkciókat érhet el (számlakezelés, hibabejelentés, dokumentumtár), valamint a Telemátrix menüpontban beállíthatod, hogy a mobil előfizetéseket milyen szinten kezelheti.
A jogosultságokbeállítását követően az oldal alján kilistázzuk a kiválasztott jogosultságokat,amiket a „Beállítások mentése” gombbal lehet véglegesíteni.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!