Üzleti ügyfélként, hogyan tudom beállítani az elektronikus számlázást az online önkiszolgáló felületen?
Felhívjuk figyelmed, hogy minden esetben a fizetésmódodnak megfelelően kiállított számlamásolatot igényelj, mert kizárólag az lesz érvényes és elfogadott a könyvelésedhez. Tehát, elektronikus számlázás esetében mindig elektronikus formában kérd a másolatot, ha papír alapon érkeznek a számláid akkor postai úton levélben kiküldött hiteles számla másolatot igényelj.
Lépj be az üzleti felhasználóneveddel és jelszavaddal az üzleti online önkiszolgáló felületre. Belépéshez további információkat itt érhetsz el.
A bal oldalon található menüpontokból először válaszd ki a "Számlák", majd közvetlenül alatta a "Számlabeállítás" menüpontot.
Válaszd ki a folyószámlát, amire szeretnéd ezentúl elektronikus formában kapni a hiteles számládat. (Amennyiben minden folyószámlára elektronikus formában szeretnéd megkapni a számládat, akkor az oldal tetején a folyószámla előtti négyzet pipálásával az összes folyószámot kiválaszthatod és mindegyikre érvényes lesz a beállítás). A folyószámla kiválasztása után kattints az E-számla (ingyenes) mellett lévő "Megrendelem" gombra. Ugyanitt tudod lemondani is a szolgáltatást a folyószámla kiválasztását követően a "Lemondom" gomb megnyomásával.

Az oldal pár másodperc múlva egy zöld rendszerüzenet formájában visszajelzi, hogy sikeresen beállításra került az elektronikus számlázás. Így már többet nem küldünk papír alapú számlát, e-mail-ben fogunk értesíteni a következő hónaptól, ha elkészült az aktuális havi számlád.

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!