2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Meglevő szolgáltatásaimnál még él a hűségszerződés, válthatok-e kötbérfizetés nélkül? Akkor is kell kötbért fizetnem, ha egy másik hűségidős szolgáltatásra váltok?

A kötbérfizetés szabályai szolgáltatásonként eltérnek, ezért az esetleges kötbérfizetési kötelezettségéről a 1400-ás telefonos ügyfélszolgálati hívószámunkon kérhet információt.

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!