2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Telekom 2021.08.01 dátummal kivezette az EHR (Elektronikus hívásforgalmi részletező) szolgáltatását.

Bezárás

A felületre való belépés a továbbiakban nem lehetséges.

A továbbiakban elektronikus úton hívásrészletezőt az alábbi módokon biztosítunk:

  • Lakossági ügyfeleink számára a Telekom fiókon keresztül biztosítjuk elektronikus úton a hívásrészletezőt, amennyiben szerződéseden aktív az e-számla szolgáltatás. A szolgáltatás beállításához részletes útmutatót itt találsz.
  • Telemátrix számla szerződéssel rendelkező üzleti ügyfeleink részére az Üzleti önkiszolgáló portál/Számlák menüpontjában. A belépéshez segítség a gyakori kérdések között található.

Hogyan tudsz regisztrálni az üzleti önkiszolgáló portálra?

Töltsd le a főadminisztrátori nyilatkozatot, majd töltsd ki annak a személynek az adataival, akinek online ügyintézéshez teljeskörű meghatalmazást szeretnél adni. Az alábbi dokumentumokat küldd el az uzleti@telekom.hu e-mail címre a kitöltött és cégszerűen aláírt főadminisztrátori nyilatkozatot az aláírási címpéldány és cégkivonat másolatát A nyilatkozat feldolgozását követően automatikus értesítést küldünk a nyilatkozatban megjelölt kapcsolattartói e-mail címre, amiben szerepel a főadminisztrátor jogú felhasználóhoz tartozó belépési azonosító és az ideiglenes jelszó. Kattints az e-mailben található belépés gombra, majd a kapott felhasználói adatokkal belépve érheted el az üzleti önkiszolgáló portál funkcióit.
Kérjük, hogy amint lehetőséged van rá, az e-mailben elküldött nyilatkozat eredeti példányát juttasd el hozzánk postán is, a 1276 Budapest Pf. 1400 címre.

Főadminisztrátori nyilatkozat

Hogyan igényelhetsz Telemátrix számlák szolgáltatást?

A sikeres regisztrációt követően a Számla kezelés / E-számla kezelés menüpontban megrendelheted az Elektronikus hívásrészletező szolgáltatást. Vagy az itt elérhető szerződést töltsd ki és küldd vissza részünkre.

Útmutató a felület használatához