hibabejelentés, Műszaki segítségnyújtás

Minden szolgáltatással előfordulhatnak problémák, igyekszünk ebben önnek a leggyorsabban a legjobb megoldást nyújtani.

Mit tehet, amennyiben a szolgáltatással kapcsolatban hibát észlel?

Hibabejelentés online

A Telekom fiók segítségével ön könnyen bejelenthet az adott szolgáltatásoknál tapasztál hibát, amelyet kollégáink feldolgoznak.

A hibabejelentés menüpont lehetővé teszi a szolgáltatásokkal kapcsolatos online hibabejelentést. Továbbá segítséget nyújtunk egyes szolgáltatások igénybevételével, beállításával kapcsolatban is: pl. készülékbeállítás, BlackBerry szolgáltatás, Tömeges SMS, Flottakezelő, mobilinternet szolgáltatások, levelező program számítógépes beállítása, stb.

A bejelentéseim menüpontban lehetőség van a korábbi bejelentések és azok státuszának nyomon követésére.

Belépés az online ügyfélszolgálatra

Hibabejelentés telefonon és személyes ügyfélszolgálaton

A 1435-ös ügyfélszolgálati telefonszámon a 3. menüpontban teheti meg hibabejelentését. Személyes ügyfélszolgálaton a Telekom üzletekben is jelezheti a műszaki hibát.

icon_tudastar_64x64

Problémájára megoldást találhat a Gyakori kérdések között