Milyen esetben tudsz hibabejelentést vagy panaszt tenni?

  • Termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos sérelem, hibás működés, segítség kérés esetén.
  • Minden olyan eset, amikor felmerülhet, hogy Társaságunk nem tett eleget szerződésben vállalt, illetve jogszabályban foglalt kötelezettségeinek.
  • Abban az esetben, ha a kollégáinktól kapott információ téves, nem pontos, és esetleg ez hátrányosan érint
  • Ha nem megfelelő ügyintézéssel, kommunikációval találkozol kollégáink részéről.

Ha az alábbiak között nem találod, amit kerestél, akkor a felmerült probléma nem a panasz bejelentésbe tartozik. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérdéseiddel és észrevételeiddel kérjük, fordulj ügyfélszolgálati munkatársainkhoz.

Hol jelenthetsz be hibát?

online belépés

Üzleti önkiszolgáló Portál

Üzletkereső
ico_telekom_app_84.svg

Telekom mobilalkalmazás

érdekel
ico_1400_84x84.svg

Telefonos ügyfélszolgálat

hívom
ico_uzletkereso_84.svg

Személyesen üzleteinkben

üzletkereső

Hogyan jelenhetsz be hibát?

1) Lépj be üzleti azonosítód segítségével, az Üzleti Önkiszolgáló Portálra. A belépéssel kapcsolatos információkat itt találod.

2) Miután beléptél az Üzleti Önkiszolgáló Portálra a főoldal nyílik meg számodra.

3) A bal oldalon található menüben keresd a „Kapcsolatfelvétel” főmenüben a „Hibabejelentés” almenü pontot, kattints rá.

4) Töltsd ki a „Hibabejelentés” menüpontban talált mezőket, majd kattints az oldal alján található magenta színű „Bejelentés elküldése” gombra.

5) Ezután megjelenik számodra egy üzenet, ami sikeres kitöltés esetén tájékoztat arról, hogy kollégáink hamarosan felveszik veled a kapcsolatot.

6) Ha vissza szeretnéd nézni a korábbi bejelentéseidet, válaszd ki a „Kapcsolatfelvétel” főmenüben a „Korábbi bejelentéseim” almenü pontot, kattints rá. Itt megtalálsz minden korábbi bejelentést.

Ha hibát szeretnél bejelenteni, a Telekom applikációban könnyedén megteheted.

1)  Lépj be a Telekom Alkalmazásba.

2) Az Alkalmazás alján található menüpontok közül válaszd ki a "Segítség" menüpontot.

3) A „Segítség és támogatás” menüpontban több téma közül is válaszhatsz. Kattints a „Hibabejelentésre”.

4) Ezután menj a „Hibabejelentésről” pontra.

5) A szövegben kattints az „ide” gombra, ahol cseveghetsz Vandával a Telekom virtuális asszisztensével.

6)  A csevegő ablakba írd, hogy „Hibabejelentés” és kezdetét veszi a hibabejelentési folyamat.

Tárcsázd a 1400-ás telefonszámot, majd ügyfélszolgálati navigáció segítségével megteheted egyszerűen a hibabejelentést.

A hiba bejelentését személyesen is megteheted!

Tekintsd meg hol találhatóak üzleteink és foglalj időpontot a minél gyorsabb, gördülékenyebb ügyintézés érdekében itt.

1) Lépj be üzleti azonosítód segítségével, az Üzleti Önkiszolgáló Portálra. A belépéssel kapcsolatos információkat itt találod.

2) Miután beléptél az Üzleti Önkiszolgáló Portálra a főoldal nyílik meg számodra.

3) A bal oldalon található menüben keresd a „Kapcsolatfelvétel” főmenüben a „Hibabejelentés” almenü pontot, kattints rá.

4) Töltsd ki a „Hibabejelentés” menüpontban talált mezőket, majd kattints az oldal alján található magenta színű „Bejelentés elküldése” gombra.

5) Ezután megjelenik számodra egy üzenet, ami sikeres kitöltés esetén tájékoztat arról, hogy kollégáink hamarosan felveszik veled a kapcsolatot.

6) Ha vissza szeretnéd nézni a korábbi bejelentéseidet, válaszd ki a „Kapcsolatfelvétel” főmenüben a „Korábbi bejelentéseim” almenü pontot, kattints rá. Itt megtalálsz minden korábbi bejelentést.

Mire lesz szükséged a hiba bejelentés során?

A szükséges adatok, és dokumentumok, problémától függően eltérhetnek.

Az alábbi adatok lehetnek szükségesek:

  • az előfizető családi és utóneve,
  • a panaszhoz kapcsolódó előfizető azonosítók (vezetékes előfizetés esetén a hívószám, folyószámla szám, vezetékes előfizetés esetén az MT ügyfélazonosító),
  • a szolgáltatás megnevezése (vezetékes hangszolgáltatás esetén a kapcsolási szám is),
  • vezetékes szolgáltatás esetén az érintett hozzáférés telepítési címe, vételi helye,
  • a kapcsolattartói telefonszám,
  • a tapasztalt hiba részletes leírása

Mennyit kell várnom a válaszra?

Megkeresésedre lehetőség szerint minél hamarabb válaszolunk.

Az Általános Szerződési Feltételek szerint 30 naponbelül vagyunk kötelesek a kivizsgálást elvégezni, illetve annak eredményéről az írásbeli tájékoztatást megküldeni.

Ha egy-egy probléma feltárásához szükséges műszaki vizsgálatokat nem tudjuk ezen idő alatt teljeskörűen elvégezni, illetve az elbíráláshoz szükséges véleményeket, információkat beszerezni, a vizsgálati idő meghosszabbodhat.