2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

EGYEDI SZERVIZ SZOLGÁLTATÁS

Mi az egyedi szerviz szolgáltatás?

Amikor olyan, Telekom otthoni szolgáltatáshoz kapcsolódó munkával (például lakáson belüli áthelyezés) vagy hibával (pl. kisállat elrágta a kábelt, saját tulajdonú router beállítás) fordulsz kollégáinkhoz, ami nem a Telekom érdekkörébe tartozik, akkor sem hagyunk magadra; megvizsgáljuk a problémát, és ha tudunk, segítünk.

Mennyibe kerül?

A kiszállási díj: 5000 Ft
Munkadíj: a megrendelt helyszíni munka típusától függ

A munkavégzés során semmit nem kell fizetned, a megrendelt munka díja a következő havi számlán fog szerepelni.

Hogyan tudod megrendelni?

Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1414 telefonszámon.

Ha ügyintézőnk úgy ítéli meg, hogy telefonon megoldást tud nyújtani neked, akkor megpróbál díjmentesen segíteni.  Ha ez nem lehetséges, akkor felajánlja a helyszíni munka megrendelését. Ezután szakértőnk keresni fog időpontegyeztetés céljából.

Hívás indítása

Hogyan tudod lemondani?

Ha meggondoltad magad, az egyedi szerviz szolgáltatást díjmentesen lemondhatod a 1414-es telefonszámon, vagy akkor, amikor szakértőnk telefonon keres a munkavégzés részleteinek egyeztetése miatt.
Fontos: ha a helyszínen, a munkavégzés megkezdése előtt gondolod meg magad, a kiszállási díjat ki kell fizetni.

Hívás indítása

Időpontegyeztetés

A megrendelést követően kollégánk igyekezni fog 48 órán belül felvenni veled a kapcsolatot időpontegyeztetés céljából.
A munkavégzés általában a bejelentéstől számított 72 órán belül megtörténik.

Mi fog történni a megrendelés után?

A helyszínre érkezve kollégánk átbeszéli veled a munka részleteit. A helyszíni munkát az ajánlat elfogadása után fogjuk elkezdeni, ezért fontos, hogy legyen otthon olyan személy, aki jogosult az esetleges bontással vagy építéssel járó munka megrendelésére, a teljesítés igazolására és a számlázott tételek jóváhagyására.

Kollégáink végig odafigyelnek otthonod tisztaságára, lábzsákot viselnek, és összetakarítanak a munka végeztével.
Fontos számunkra a biztonságod, így ha szeretnéd hogy kollégánk továbbra is maszkot viseljen munkavégzéskor, kérjük jelezd ezt neki!

Az egyedi szerviz szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumaidat (megrendelő lap, igazolás az elvégzett munkáról) a Telekom Fiókodban fogod elérni, az Egyéb dokumentumok között. Ha még nem használtad a Telekom Fiókot, itt találsz hozzá segítséget.

Az egyedi szerviz szolgáltatás típusai és díjai

Fontos információ

Kiszállási díj minden esetben: 5000 Ft