MIÉRT HASZNOS A TELEKOM FIÓK?

A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az ügyintézés, hiszen minden Telekom előfizetés egyben, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelhetővé válik. Nem csak egy előfizető kapcsolhatja össze otthoni, mobil és akár üzleti csomagjait, de lehetőség nyílik a családtagok, vállalkozások előfizetéseinek együttes kezelésére is.

Hogyan léphetek be az online ügyfélszolgálatra?

Mobil-előfizetőként

Ha már van mobil előfizetésed

Mobil előfizetőként telefonszámod megadása után SMS-ben egy egyszer használatos jelszót küldünk neked, amivel első alkalommal beléphetsz az online ügyfélszolgálatra. Innentől pedig már Telekom fiók tulajdonossá váltál: eldöntheted, hogy Telekom fiókodat hívószámoddal, e-mail-címeddel, esetleg Facebook profiloddal szeretnéd használni a továbbiakban, sőt, beállíthatsz egy általad választott jelszót is, amit következő alkalommal már használhatsz is.

Otthoni előfizetőként

Ha már van otthoni előfizetésed

Otthoni előfizetőként MT ügyfélazonosítód megadása után biztonsági kapcsolattartó hívószámodra vagy e-mail-címedre egy egyszer használatos jelszót küldünk neked, amivel első alkalommal beléphetsz az online ügyfélszolgálatra. Innentől pedig már Telekom fiók tulajdonossá váltál: eldöntheted, hogy Telekom fiókodat hívószámoddal, e-mail-címeddel, esetleg Facebook profiloddal szeretnéd használni a továbbiakban, sőt, beállíthatsz egy általad választott jelszót is, amit következő alkalommal már használhatsz is.

Telekom fiókkal

Ha még nincs mobil vagy otthoni Telekom előfizetésed

Nincs más dolgod, mint regisztrálni, megadni az általad használt bármilyen mobil hívószámot, vagy e-mail-címet, majd beállítani hozzájuk egy jelszót, de megadhatod Facebook profilod is és néhány egyszerű lépésben létre is hozhatod új Telekom fiókodat. Ha készen van, bármikor hozzáadhatod fiókodhoz az újonnan vásárolt saját, vagy családtagjaid mobil vagy otthoni előfizetéseit.

Gyakori kérdések

Tudj meg többet az azonosítókról és jelszavakról!

Miért jó a Telekom fiók?

Saját előfizetések egy helyen

SAJÁT ELŐFIZETÉSEK EGY HELYEN

A Telekom fiókban egy helyen válik elérhetővé az összes Telekom előfizetés, legyen az otthoni, mobil vagy üzleti.

Egyszerűbb belépés

EGYSZERŰBB BELÉPÉS

A korábbi azonosítók használata nélkül, egyszerűen, egy e-mail címmel, vagy akár Facebook fiókkal is elérhető.

A család előfizetéseinek kezelése

A CSALÁD ELŐFIZETÉSEINEK KEZELÉSE

Több személy előfizetése is egy helyen kezelhető, tehát akár családtagok vagy vállalkozások előfizetései is hozzáadhatók a Telekom fiókhoz.

A TELEKOM FIÓK FŐBB FUNKCIÓI

Belépés e-mail-címmel, vagy Facebook fiókkal

Egy e-mail-címmel vagy Facebook fiókkal és pár kattintással készíthető olyan Telekom fiók, amivel bármely Telekom előfizetés könnyebben elérhető.

Előfizetések egyszerű hozzáadása vagy leválasztása

Az előfizetések hozzáadásához az adott szolgáltatás azonosítója, illetve a hozzá kapcsolódó biztonsági kapcsolattartói elérhetőségekre általunk kiküldött egyszer használatos jelszó szükséges. Hozzáadást követően ezekre az azonosítókra már nem lesz szükség.

A fiókhoz adott előfizetések szabadon elnevezhetők

A könnyebb azonosítás érdekében az előfizetések elnevezhetők, így egyszerűen megkülönböztethetővé válik, hogy melyik előfizetés kihez tartozik.

A számlák és az előfizetések beállításai egyszerűen elérhetők

A Telekom fiók felületén minden beállítás könnyen megtalálható és jól kezelhető, így az előfizetések menedzselése is egyszerű.

Egyedi profilkép beállítása

A Telekom fiókban, mint bármely felhasználói fiókban, lehetőség van profilkép beállítására, hogy a fiók tulajdonosa egyéniségéhez szabhassa saját felhasználói felületét.

Több Telekom fiók összekapcsolása

Szükség esetén több Telekom fiók is összekapcsolható, ilyenkor bármelyik fiók tulajdonosa egyszerűen befizetheti akár a másik fiókhoz kapcsolt előfizetések számláit is. Természetesen ez a kapcsolat meg is szüntethető.

Előfizetések hozzárendelése a Telekom fiókhoz

Az alábbi előfizetések közül bármelyik és bármennyi hozzáadható a Telekom fiókhoz.

  • Mobil-előfizetés
    • ha készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra
    • ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amit fel szeretnél csatolni Telekom Fiókodba
    • ha nincs nálad a mobiltelefonod, vagy nem tudsz SMS-t fogadni, a korábban megadott kapcsolattartó e-mail címedre küldjük ki az egyszer használatos jelszót.
  • Otthoni előfizetés
    • ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
    • ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetésedet a személyes adataid (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő) megadás után tudod felcsatolni. Ha a személyes adataid megadása után nem tudod elvégezni a műveletet, javasoljuk, ellenőrizd az adataidat, majd vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
  • Üzleti előfizetés
    • üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval
    • vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval
    • vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.

Akár az egész család összes Telekom előfizetése is egyben kezelhető online

A Telekom fiók pár perc alatt létrehozható.

Létrehozom a Telekom fiókom