Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

Problémám van

Segítünk megoldani!

Kép leírása: Szolgáltatással kapcsolatoshibák

Szolgáltatással kapcsolatos hibák és problémák

Részletek

Kép leírása: Készülékkel kapcsolatos problémák

Készülékkel kapcsolatos problémák

Részletek

Kép leírása: Egyéb problémák

Panaszod van?

Részletek

További segítség

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Részletek
Telekom Fórum

Telekom Fórum

Részletek
Készülékbeállítások

Készülékbeállítások

Részletek