Telekom otthoni szolgáltatást rendeltem, mi a teendőm?

Amennyiben még nem rendelkezel Telekom otthoni szolgáltatással, vagy a már meglévő otthoni szolgáltatásodat oly módon bővíted, hogy az helyszíni munkavégzéssel jár, a következő lépések várhatóak a szolgáltatásod telepítéséig:

  • Bizonyos esetekben már a megrendelés alkalmával lehetőséged nyílik létesítési időpontot egyeztetni üzleteinkben vagy telefonon.
  • Amennyiben nem sikerül megfelelő időpontot találni, vagy nem volt erre lehetőség, a megrendelést követően várhatóan 3-5 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot telefonon vagy SMS-ben. A létesítés időpontját kiválaszthatod chaten, Vanda vagy kollégánk segítségével.
  • A választott létesítési időpontot visszaigazoló SMS-ben is megerősítjük.
  • A szolgáltatás telepítése előtt 24 órával emlékeztető SMS-t küldünk, hogy biztosan elérhető legyél az előzetesen választott idősávban.
  • Ha az időpontodon mégis módosítani szeretnél, azt megteheted kollégánk érkezése előtt maximum 6 órával, a visszaigazoló SMS-ben megadott elérhetőségeken keresztül.
  • A telepítést végző kollégánk hozzávetőleg egy órával a megérkezése előtt a megadott telefonszámodon jelentkezik, hogy biztosan otthon legyél.
  • A megrendelt szolgáltatásod telepítése átlagosan 2 órát vesz igénybe, de ez változhat a megrendelésed tartalmától és az elhelyezés körülményeitől függően. Fontos, hogy a létesítés elvégzéséhez az előfizető a megadott címen tartózkodjon a munkavégzés alatt.
  • Elképzelhető, hogy szakértőnknek lyukat kell fúrnia ahhoz, hogy a szolgáltatást bevezethesse otthonodba, de természetesen ezt előtte leegyezteti veled.
  • Abban az esetben, ha a helyszínen a szereléssel kapcsolatban bármilyen extra költség merül fel (pl. tetőoszlop állítás, alternatív vezetékezési technológia, stb.), arról kollégánk a szerelés előtt egyeztet veled. Az ezzel járó esetleges extra költség az első számlában fog érvényesülni.
  • Az otthoni szolgáltatás közvetlen igénybevételéhez szükséges berendezéseket (set top box-ot/modemet/Okoswifit) kollégánk viszi a létesítési időpontban.
  • Ha a megrendelésben szerepel egyéb készülék is, azt a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül a Telekom által megbízott futárszolgálat szállítja ki. Ennek pontos időpontjáról SMS-ben is tájékoztatnak.
  • A létesítés tartalmazza a szolgáltatások működéséhez szükséges alapvető beállításokat (pl. TV készülék vagy számítógép csatlakoztatása), valamint a telepítés végén kollégánk rövid bemutatót tart azok használatáról.
  • Fontos számunkra a biztonságod, ezért, ha szeretnéd, hogy kollégánk maszkot viseljen munkavégzéskor, kérjük jelezd ezt neki.

Az alábbi rövid videóban összegyűjtöttük, milyen lépésekre számíthatsz otthoni szolgáltatásod telepítése  során:

Megrendeléssel, valamint a létesítéssel kapcsolatos egyéb kérdéseidre választ találsz: 

és bővebb tájékoztatást kérhetsz:

  • a belföldi hálózatokból elérhető, és egyben díjmentesen hívható 1414-es telefonszámon,
  • bármelyik Telekom üzletünkben,
  • a szerelést végző technikusunktól

Ne maradj net nélkül a vezetékes internet szolgáltatásod telepítéséig se!

NE KÖSS KOMPROMISSZUMOT, VEDD IGÉNYBE DÍJMENTES INSTANT NET SZOLGÁLTATÁSUNKAT!

Vezetékes internet szolgáltatás megrendelése esetén, díjmentes belföldi korlátlan mobil netet biztosítunk számodra, hogy kollégánk megérkezéséig és a szolgáltatás telepítéséig se maradj net nélkül.

Hogyan működik a szolgáltatás?

Helyszíni telepítéssel járó vezetékes internet megrendelésedet, vagy a vezetékes internet áthelyezési igényedet követően az általad megadott kapcsolattartói számon SMS-ben értesítünk az Instant net szolgáltatás aktiválásának lehetőségéről.Az SMS-ben található linken keresztül Vanda chat alkalmazásunk segítségével aktiválhatod a díjmentes Instant net szolgáltatásunkat, mely a vezetékes internet szolgáltatás sikeres telepítéséig, vagy a vezetékes internet szolgáltatás áthelyezésének idejéig, de legfeljebb, maximum 30 naptári napig biztosít számodra belföldön korlátlan mobilnetezési lehetőséget.

Egy megrendeléshez mindössze egy Telekom havi díjas mobil előfizetéshez, egyszer veheted igénybe az Instant net szolgáltatást. Domino csomaghoz nem kérheted.

Gondold át, hogy a bekapcsolást melyik Telekomos havi díjas számra kéred, mert az Instant net szolgáltatás aktiválásakor megadott telefonszámot utólag nem módosíthatod.

Az Instant net sikeres aktiválásáról SMS-ben értesítünk.

Ha a megrendelt vezetékes internet szolgáltatást nem tudjuk telepíteni, mert műszakilag ez nem megoldható, vagy esetleg meggondolod magad, az Instant net szolgáltatás automatikusan kikapcsolásra kerül.

Abban az esetben sem vagy már jogosult az Instant net szolgáltatásra, ha a telepítésre kapott időponton módosítasz, ebben az esetben az első módosításkor a szolgáltatás deaktiválásra kerül.

Az Instant net szolgáltatás kikapcsolásáról minden esetben SMS tájékoztatást küldünk.