Telekom otthoni szolgáltatást rendeltem, mi a teendőm?

instantnet

Ne maradj net nélkül a vezetékes internet szolgáltatásod telepítéséig se!

Ne köss kompromisszumot, vedd igénybe díjmentes Instant net szolgáltatásunkat!

Amennyiben még nem rendelkezel Telekom otthoni szolgáltatással, vagy a már meglévő otthoni szolgáltatásodat oly módon bővíted, hogy az helyszíni munkavégzéssel jár, a következő lépések várhatóak a szolgáltatásod telepítéséig:

  • Bizonyos esetekben már a megrendelés alkalmával lehetőséged nyílik telepítési időpontot egyeztetni üzleteinkben vagy telefonon.
  • A megrendelést követően, 3-5 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot telefonon vagy SMS-ben, ha nem sikerült megfelelő időpontot találni. A telepítés időpontját kiválaszthatod Vanda chaten vagy kollégáink segítségével.
  • A választott telepítés időpontot visszaigazoló SMS-ben is megerősítjük.
  • A szolgáltatás telepítése előtt 24 órával emlékeztető SMS-t küldünk, hogy biztosan elérhető legyél az előzetesen választott idősávban.
  • Ha az időpontodon mégis módosítani szeretnél, azt megteheted kollégánk érkezése előtt maximum 6 órával, a visszaigazoló SMS-ben megadott elérhetőségeken keresztül.
  • A telepítést végző kollégánk hozzávetőleg egy órával a megérkezése előtt a megadott telefonszámodon jelentkezik, hogy biztosan otthon legyél.
  • Fontos, hogy a telepítés elvégzéséhez az előfizető a megadott címen tartózkodjon a munkavégzés alatt.
  • A megrendelt szolgáltatásod telepítése átlagosan 2 órát vesz igénybe, de ez változhat a megrendelésed tartalmától és az elhelyezés körülményeitől függően.
  • Elképzelhető, hogy szakértőnknek lyukat kell fúrnia ahhoz, hogy a szolgáltatást bevezethesse otthonodba, de természetesen ezt előtte leegyezteti veled.
  • Abban az esetben, ha a helyszínen a szereléssel kapcsolatban bármilyen extra költség merül fel (pl. tetőoszlop állítás, alternatív vezetékezési technológia, stb.), arról kollégánk a szerelés előtt egyeztet veled. Az ezzel járó esetleges extra költség az első számlában fog érvényesülni.
  • Az otthoni szolgáltatás közvetlen igénybevételéhez szükséges berendezéseket (Smartbox-ot/modemet/Okoswifit) kollégánk viszi a telepítési időpontban.
  • Amennyiben terméke(ke)t is vásároltál a szolgáltatás mellé, a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül futárszolgálattal juttatjuk el hozzád, melyről további értesítést küldünk.
  • A telepítés tartalmazza a szolgáltatások működéséhez szükséges alapvető beállításokat (pl. TV készülék vagy számítógép csatlakoztatása), valamint a telepítés végén kollégánk rövid bemutatót tart azok használatáról.

Az alábbi rövid videóban összegyűjtöttük, milyen lépésekre számíthatsz otthoni szolgáltatásod telepítése  során:

Megrendeléssel, valamint a telepítéssel kapcsolatos egyéb kérdéseidre választ találsz:

és bővebb tájékoztatást kérhetsz:

  • a belföldi hálózatokból elérhető, és egyben díjmentesen hívható 1414-es telefonszámon,
  • bármelyik Telekom üzletünkben,
  • a szerelést végző technikusunktól