2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

Telekom otthoni szolgáltatást rendeltem, mi a teendőm?

Amennyiben megrendelésed Társaságunk visszaigazolta, és jelenleg még nem rendelkezel Telekom otthoni szolgáltatással, vagy a már meglévő otthoni szolgáltatásodat oly módon bővíted, hogy az helyszíni létesítéssel jár, a következő lépések vezetnek a szolgáltatás kiépítéséig:

  • Már a megrendelés alkalmával lehetőséged nyílik időpont egyeztetésre a létesítéssel kapcsolatban. Amennyiben nem tervezhető az időbeosztás és nem sikerül megfelelő időpontot találni, akkor a technikai előkészítést követően műszaki kollégáink felveszik a kapcsolatot a megrendelővel. Ez a visszaigazolást követően, várhatóan 3-5 (maximum 15 vagy a visszaigazolásban meghatározott) munkanapon belül várható.
  • Ha megadtad a mobil elérhetőséged, az egyeztetést követően a várható létesítés időpontját egy visszaigazoló SMS-ben megerősítjük.
  • A szerelés napja előtt emlékeztető SMS-t küldünk. Amennyiben Otthoni internet szolgáltatást is rendeltél (kivéve kábelnet), az SMS tartalmazza a csatlakozáshoz szükséges felhasználónevet is, majd ezt követően egy újabb üzenetben elküldjük a hozzá tartozó jelszót is. Fontos az SMS megőrzése, hiszen kollégánk a helyszínen ennek segítségével tudja csatlakoztatni az internetet a Telekom hálózatához.
  • A telepítést végző kollégánk, hozzávetőleg egy órával a kiérkezése előtt jelentkezik majd a megadott kapcsolattartó telefonszámon.
  • A megrendelt szolgáltatás üzembe helyezése a megrendelés tartalmától (TV, internet, telefon) és az elhelyezés körülményeitől (szükség van-e vezetékezésre, hány tv készülékhez kell kiépíteni a szolgáltatást, stb.) függően egy-másfél órát vesz igénybe.
  • Az otthoni szolgáltatás közvetlen igénybevételéhez szükséges berendezéseket (set top box-ot/modemet/Okoswifit) a létesítő kollégánk viszi abban az időpontban, amikor a szolgáltatást létesíti. A megrendelésben szereplő egyéb készülékek a sikeres létesítést követő 2-5 munkanapon belül, a Telekom által megbízott futárvállalattal kerülnek kiszállításra.
  • A létesítés tartalmazza a szolgáltatások üzemszerű működéshez szükséges alapvető beállítást (pl. TV készülék vagy számítógép csatlakoztatása). Amennyiben TV szolgáltatást is rendeltél, a szerelés végén a létesítést végző kolléga rövid bemutatót tart annak használatáról és egy kezelési útmutatót is átad.
  • A létesítést követően egy aktiváló SMS érkezik a kapcsolattartási telefonszámra.

A létesítési munkák elvégzéséhez szükséges, hogy az előfizető - vagy annak írásban felhatalmazott képviselője - a telepítési címen tartózkodjon. Abban az esetben, ha a helyszínen a szereléssel kapcsolatban bármilyen költség merül fel (tetőoszlop állítás, alternatív vezetékezési technológia, stb.), arról a kollégáink a szerelés előtt tájékoztatnak, és írásban nyilatkoznod kell ennek elfogadásáról. A munkalapon szereplő költség az első számlában fog érvényesülni.

Ha az otthoni szolgáltatás megrendelésével egyidejűleg készülékvásárlás (pl.: TV készülék, laptop) is történik, ebben az esetben az egyösszegű vételár vagy a kezdőrészlet kifizetése a Telekom által szerződött futárcégnél válhat szükségessé az eszköz átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával.

Megrendeléssel, valamint a létesítéssel kapcsolatos kérdésekkel a többi Gyakori kérdésben, a belföldi hálózatokból elérhető, és egyben díjmentesen hívható 1414-es telefonszámon, bármelyik Telekom üzletünkben, illetve a szerelést-hibaelhárítást végző technikusunktól kérhetsz bővebb tájékoztatást.

Ne maradj net nélkül a vezetékes internet szolgáltatásod telepítéséig se!

NE KÖSS KOMPROMISSZUMOT, VEDD IGÉNYBE DÍJMENTES INSTANT NET SZOLGÁLTATÁSUNKAT!

Vezetékes internet szolgáltatás megrendelése esetén, mostantól díjmentes belföldi korlátlan mobil netet biztosítunk számodra, hogy kollégánk megérkezéséig és a szolgáltatás telepítéséig se maradj net nélkül.

Hogyan működik a szolgáltatás?

Helyszíni telepítéssel járó vezetékes internet megrendelésedet, vagy a vezetékes internet áthelyezési igényedet követően az általad megadott kapcsolattartói számon SMS-ben értesítünk az Instant net szolgáltatás aktiválásának lehetőségéről.

Az SMS-ben található linken keresztül Vanda chat alkalmazásunk segítségével aktiválhatod a díjmentes Instant net szolgáltatásunkat, mely a vezetékes internet szolgáltatás sikeres telepítéséig, vagy a vezetékes internet szolgáltatás áthelyezésének idejéig, de legfeljebb, maximum 30 naptári napig biztosít számodra belföldön korlátlan mobilnetezési lehetőséget.

Egy megrendeléshez mindössze egy Telekom havidíjas mobil előfizetéshez és egyszer veheted igénybe az Instant net szolgáltatást, Domino előfizetésre azt nem kérheted.

Az Instant net szolgáltatás aktiválásakor megadott telefonszámot utólag nem módosíthatod, ezért gondold át, hogy a bekapcsolást melyik Telekomos havidíjas számra kéred.

Az Instant net sikeres aktiválásról SMS-ben értesítünk.

Ha a megrendelt vezetékes internet szolgáltatást nem tudjuk telepíteni, mert műszakilag ez nem megoldható, vagy esetleg meggondolod magad, az Instant net szolgáltatást automatikusan kikapcsolásra kerül.

Abban az esetben sem vagy már jogosult az Instant net szolgáltatásra, ha a telepítésre kapott időponton módosítasz, ebben az esetben az első módosításkor a szolgáltatás deaktiválásra kerül.

Az Instant net szolgáltatás kikapcsolásáról minden esetben SMS tájékoztatást küldünk.