Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
netgarancia_m10-hero-desktop.svg

VÁRATLAN OTTHONI HIBA? A NETGARANCIÁVAL SEGÍTÜNK, HOGY MINDEN HELYZETRE LEGYEN MEGOLDÁS!

Otthoni internet hiba?

Netezz tovább Telekom mobil előfizetőként a 72 órára igénybe vehető korlátlan belföldi mobilnettel és oszd meg családtagjaiddal is a korlátlanság élményét!

Többet a megosztásról

netgarancia-01-desktop.svg
netgarancia-02-desktop.svg

Leállt a TV-szolgáltatás?

A 72 órára Telekom mobil előfizetőknek belföldön igénybevehető korlátlan mobil adat és a Telekom TV GO szolgáltatásunk biztosítja, hogy laptopon, okostelefonon vagy tableten tovább nézhesd kedvenc TV műsorodat vagy kölcsönözz mozifilmeket, sorozatokat.

Nem működik a vezetékes telefon?

Használd ki 60 perc alapdíjas belföldi irányú mobil hang kedvezményünket, hogy továbbra is elérhető legyél szeretteidnek és barátaidnak.

netgarancia-03-desktop.svg

NE KÖSS KOMPROMISSZUMOT, VEDD IGÉNYBE DÍJMENTES NETGARANCIA SZOLGÁLTATÁSUNKAT!

Ha hibát tapasztalsz az otthoni internet, TV vagy telefon szolgáltatásban:

Jelezd felénk a hibát a 1414-es telefonos ügyfélszolgálati számunkon!

Kérd Netgarancia szolgáltatásunkat (ha a hiba elhárításához helyszíni kiszállás vagy további egyeztetés szükséges)!

Adj meg Telekom-os mobilszámot (előfizetéses vagy Domino feltöltőkártyás), amire igénybe kívánod venni a Netgarancia keretében a korlátlan mobil adatot és/vagy 60 perc mobil hang kedvezményt!

Magenta 1-ben többet adunk!
Magenta 1 es Magenta 1 Dominós ügyfélként nincs teendőd, nem kell mobilszámot megadnod, mert a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont összes havi díjas és feltöltőkártyás mobilodra aktiválásra kerül a mobil adat és/vagy hang kedvezmény.

A sikeres aktiválásról kapsz egy sms-t, azt követően 72 óráig használhatod a Netgarancia szolgáltatásunkat. Ha Domino előfizetéssel vagy Költségkontroll opcióval rendelkezel, használat előtt kérjük, indítsd újra a készülékedet!

Ha SMS-ben értesítettünk hálózatfejlesztés, korszerűsítés vagy meghibásodás miatti szolgáltatás kiesésről:

Kattints az SMS-ben megadott Netgarancia aktiváló linkre!

Ügyfélszolgálati chat alkalmazásunkon keresztül igényeld a díjmentes Netgarancia szolgáltatásunkat (kérjük, figyelj arra, hogy ha az sms-ben írtak alapján időzített szolgáltatáskiesésben vagy érintett, akkor az sms-ben megadott időpont előtt 1 órával tudod igényelni a Netgaranciát, előbb nem)!

Adj meg Telekom-os mobilszámot (előfizetéses vagy Domino feltöltőkártyás), amire igénybe kívánod venni a Netgarancia keretében a korlátlan mobil adatot és/vagy 60 perc mobil hang kedvezményt!

Magenta 1-ben többet adunk!
Magenta 1 es Magenta 1 Dominós ügyfélként nincs teendőd, nem kell mobilszámot megadnod, mert a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont összes havi díjas és feltöltőkártyás mobilodra aktiválásra kerül a mobil adat és/vagy hang kedvezmény.

A sikeres aktiválásról kapsz egy sms-t, azt követően 72 óráig használhatod a Netgarancia szolgáltatásunkat. Ha Domino előfizetéssel vagy Költségkontroll opcióval rendelkezel, használat előtt kérjük, indítsd újra a készülékedet!