NETGARANCIA

A korlátlanság biztonsága

VÁRATLAN OTTHONI HIBA? A NETGARANCIÁVAL SEGÍTÜNK, HOGY MINDEN HELYZETRE LEGYEN MEGOLDÁS!

Otthoni internet hiba?

Netezz tovább Telekom mobil előfizetőként a 72 órára igénybe vehető korlátlan belföldi mobilnettel és oszd meg családtagjaiddal is a korlátlanság élményét!

Jelezd felénk a hibát itt, a felugró chat ablakban!

(A megosztás módja készülékenként eltérő lehet. Válaszd a készüléked beállításainál az Internet megosztás menüpontot. Megnézem)

netgarancia-01-desktop.svg
netgarancia-02-desktop.svg

Leállt a TV-szolgáltatás?

A 72 órára Telekom mobil előfizetőknek belföldön igénybevehető korlátlan mobil adat és a Telekom TV GO szolgáltatásunk biztosítja, hogy laptopon, okostelefonon vagy tableten tovább nézhesd kedvenc TV műsorodat vagy kölcsönözz mozifilmeket, sorozatokat.

Nem működik a vezetékes telefon?

Használd ki 60 perc alapdíjas belföldi irányú mobil hang kedvezményünket, hogy továbbra is elérhető legyél szeretteidnek és barátaidnak.

netgarancia-03-desktop.svg

NE KÖSS KOMPROMISSZUMOT, VEDD IGÉNYBE DÍJMENTES NETGARANCIA SZOLGÁLTATÁSUNKAT!

Ha hibát tapasztalsz az otthoni internet, TV vagy telefon szolgáltatásban:

Jelezd felénk a hibát itt, a felugró chat ablakban.

Kérd Netgarancia szolgáltatásunkat (ha a hiba elhárításához helyszíni kiszállás vagy további egyeztetés szükséges)!

Adj meg Telekom-os mobilszámot (előfizetéses vagy Domino feltöltőkártyás), amire igénybe kívánod venni a Netgarancia keretében a korlátlan mobil adatot és/vagy 60 perc mobil hang kedvezményt!

Magenta 1-ben többet adunk!
Magenta 1 es Magenta 1 Dominós ügyfélként nincs teendőd, nem kell mobilszámot megadnod, mert a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont összes havi díjas és feltöltőkártyás mobilodra aktiválásra kerül a mobil adat és/vagy hang kedvezmény.

A sikeres aktiválásról kapsz egy sms-t, azt követően 72 óráig használhatod a Netgarancia szolgáltatásunkat. Ha Domino előfizetéssel vagy Költségkontroll opcióval rendelkezel, használat előtt kérjük, indítsd újra a készülékedet!

Ha SMS-ben értesítettünk hálózatfejlesztés, korszerűsítés vagy meghibásodás miatti szolgáltatás kiesésről:

Kattints az SMS-ben megadott Netgarancia aktiváló linkre!

Ügyfélszolgálati chat alkalmazásunkon keresztül igényeld a díjmentes Netgarancia szolgáltatásunkat (kérjük, figyelj arra, hogy ha az sms-ben írtak alapján időzített szolgáltatáskiesésben vagy érintett, akkor az sms-ben megadott időpont előtt 1 órával tudod igényelni a Netgaranciát, előbb nem)!

Adj meg Telekom-os mobilszámot (előfizetéses vagy Domino feltöltőkártyás), amire igénybe kívánod venni a Netgarancia keretében a korlátlan mobil adatot és/vagy 60 perc mobil hang kedvezményt!

Magenta 1-ben többet adunk!
Magenta 1 es Magenta 1 Dominós ügyfélként nincs teendőd, nem kell mobilszámot megadnod, mert a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont összes havi díjas és feltöltőkártyás mobilodra aktiválásra kerül a mobil adat és/vagy hang kedvezmény.

A sikeres aktiválásról kapsz egy sms-t, azt követően 72 óráig használhatod a Netgarancia szolgáltatásunkat. Ha Domino előfizetéssel vagy Költségkontroll opcióval rendelkezel, használat előtt kérjük, indítsd újra a készülékedet!