Köszöntünk havi díjas ügyfeleink között! Első lépések az új SIM-ed aktiválásához!
Használd ki a legjobban új havi díjas szolgáltatásod!
Minden fontos tudnivalót összegyűjtöttünk neked az első lépésekhez és az új előfizetésed maximális kihasználásához
Hogyan aktiváld az új díjcsomagod?
Ahhoz, hogy használhasd az újonnan igénybe vett díjcsomagod, az új SIM-kártyádat először aktiválnod kell! Az aktiválásra az átvételtől* számított 30 nap áll rendelkezésre. Kövesd az alábbi lépéseket a díjcsomagod aktiválásához.
*Fontos, hogy ha készüléket is rendeltél új díjcsomagodhoz, akkor a készülék külön kerül kiszállításra, de a SIM-kártya kézhezvételétől már használhatod új díjcsomagod.
Ezeket készítsd elő az aktiváláshoz!
Az új díjcsomagod kényelmesen aktiválhatod otthonról is az alábbi lépéseken keresztül. Ahhoz, hogy az aktiválás gördülékeny legyen, kérlek az alábbi dolgokat készítsd elő az aktiváláshoz!
Legyen a régi SIM-kártyád még aktív!
Mivel az aktiválási folyamatot a régi Domino kártyádról fogod indítani, így még hagyd a régi SIM-et a készülékben.
Készítsd elő az előfizetői jelszavad*!
Az aktiválás során meg kell majd adnod az 5 számjegyű előfizetői jelszavad - melyet a díjcsomagváltás során adtál meg-, így az mindenképp legyen kéznél az aktiváláshoz.
Legyen kéznél az új SIM-kártyád PIN1 kódja
Az új SIM-kártyádhoz tartozó PIN1 kódra szükség lesz az aktiválás során, amit az új SIM-kártya tokján találhatsz a lekaparható felület mögött.
*Amennyiben elfelejtetted az előfizetői jelszavad, újat igényelni csak személyesen van lehetőség üzleteinkben, melyhez szükség lesz a személyazonosságot igazoló dokumentum bemutatására. Az előfizetői jelszó módosítására csak az előfizetőnek van lehetősége.
Aktiválás telefonon keresztül
Az új díjcsomagod aktiválását egyszerűen, az otthonod kényelméből is megteheted, melyhez csupán a pár lépésből álló egyszerű folyamaton kell végigmenned.
Hívd fel a 1777-es hívószámot
A régi SIM-kártyáddal hívd fel a 1777-es hívószámot.
Válaszd ki a 3-as menüpontot
A telefonod nyomógombjai segítségével válaszd ki a 3-as “havidíjas előfizetésre váltás” menüpontot.
Ezután válaszd ki az aktiválást a 2-es menüponttal
Nyomd meg a 2-es menüpontot az aktiváláshoz, majd erősítsd meg az aktiválást az 1-es menüponttal.
Add meg az előfizetői jelszavad
Add meg az 5 számjegyből álló előfizetői jelszavad, majd nyomd meg a # gombot.
Írd be az új SIM-kártyádhoz kapott PIN-kódot
Add meg az ÚJ SIM-kártyádhoz tartozó PIN1 kódot, majd nyomd meg a # gombot
Most már használhatod új díjcsomagod
A # gomb megnyomásával a vonal automatikusan szétkapcsol. Inenntől kezdve már csak az új díjcsomagodhoz kapcsolódó SIM-kártyát használhatod.
Elakadtál, vagy nem szeretnél foglalkozni az aktiválással?
Ha nem akarsz az aktiválással bajlódni, ne aggódj, az új díjcsomagod az átvételt követő 30 napon belül automatikusan aktiváljuk.
Ha segítségre van szükséged, gyere be egyik üzletünkbe és kollégáink segítenek az aktiválásban! (Az üzletbe kérlek vidd magaddal a régi Domino hívószámod, illetve az új SIM-kártyád is a használni kívánt készülékkel együtt)
Használd a Telekom alkalmazást és a Telekom Fiókod
Aktiválás után nyomonkövetheted előfizetésed a Telekom mobilalkalmazáson vagy a Telekom.hu-n keresztül belépést követően. Itt lehetőséged van számláid kiegyenlítésére, figyelheted a költéseidet és a díjcsomagod módosítását is könnyen elvégezheted!
Nézd meg havidíjas szolgáltatásaink előnyeit!
Válassz mobilnetet, hívást és extrákat is tartalmazó díjcsomagjaink közül!
Díjcsomagjainkat a lehető legjobban az igényeidhez igazítjuk.
Módosítsd igényeid szerint
Ha több netre, hívásra, SMS-re van szükséged, vagy filmeket, sorozatokat néznél streaming csomagjainkkal, bármikor módosíthatod a díjcsomagodat.
Magenta Moments kedvezmények
Fedezd fel havi díjas díjcsomaggal is a Magenta Moments folyamatosan bővülő ajánlatait, gyűjts szíveket és játssz velük értékes nyereményekért, váltsd azokat exkluzív kedvezményekre! Nézz vissza minden hónapban!
Jó, ha tudod!
*Fontos, hogy ha készüléket is rendeltél új díjcsomagodhoz, akkor a készülék külön kerül kiszállításra, de a SIM-kártya kézhezvételétől már használhatod új díjcsomagod.
Gyakran ismételt kérdések
A készülékek és a SIM-kártyák eltérő logisztikai folyamatokon mennek keresztül. A készülékek raktárból érkeznek, míg a SIM-kártyák egy külön aktiválási folyamathoz kapcsolódnak. Emiatt előfordulhat, hogy nem ugyanazon a napon kapod meg őket.
Az aktiválást követően a szolgáltatás néhány órán belül elérhető lesz. Érdemes a telefonodat újraindítani, ha nem csatlakozna automatikusan a hálózatra.
A legtöbb esetben a telefon automatikusan felismeri az új hálózati beállításokat. Ha mégsem működne, érdemes manuálisan ellenőrizni a hálózati beállításokat a készüléked menüjében. Kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal.
Egy próba hívással/SMS-sel megbizonyosodhatsz róla, hogy a szolgáltatás működik.
Ha a SIM nem érkezik meg a várható időn belül, kérjük, ellenőrizd a rendelési visszaigazolásban található szállítási információkat, vagy lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.
Az új díjcsomag rendelésétől számított 14 napon belül elállhatsz a szolgáltatástól, ha online rendelted meg. Ez esetben kérlek ne aktiváld az új SIM kártyádat és jelezd felénk a szándékod a 1414-en vagy üzletben, és mi visszaállítjuk a Domino előfizetésedet.