Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

1777

A Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen hívható 1777-es Domino Központban a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) tájékozódhatsz Domino szolgáltatásainkról illetve meg is rendelheted azokat, lekérdezheted egyenlegedet, módosíthatod díjcsomagodat. Minden elérhető szolgáltatásunkról, melyet Domino kártyához igényelhetsz, találsz információt a 1777-en.

Hívás előtt megtekintheted a 1777-es szám menürendszerét. Így könnyebben találod meg, amit keresel.

Az elérhető menüpontok a jelenlegi díjcsomagodtól és meglévő szolgáltatásaidtól is függnek.

Mi szükséges az ügyintézéshez?

A Domino Központban elvégzett módosítások és lekérdezések arra a hívószámra vonatkoznak, amiről a Központot hívtad. Bizonyos szolgáltatások módosítása (pl. hívószám titkosítás) csak Domino jelszó ellenében lehetséges. Ha még nincs jelszavad, a központban rögzíthetsz is egyet.

A Domino Központban csak automata ügyintézés lehetséges, ezért ha kérdésed merül fel, a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkon kérheted munkatársunk segítségét.