Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

1777

A Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen hívható 1777-es Domino Központban a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) tájékozódhatsz Domino szolgáltatásainkról illetve meg is rendelheted azokat, lekérdezheted egyenlegedet, módosíthatod díjcsomagodat. Minden elérhető szolgáltatásunkról, melyet Domino kártyához igényelhetsz, találsz információt a 1777-en.

Hívás előtt megtekintheted a 1777-es szám menürendszerét. Így könnyebben találod meg, amit keresel.

Az elérhető menüpontok a jelenlegi díjcsomagodtól és meglévő szolgáltatásaidtól is függnek.

Mi szükséges az ügyintézéshez?

A Domino Központban elvégzett módosítások és lekérdezések arra a hívószámra vonatkoznak, amiről a Központot hívtad. Bizonyos szolgáltatások módosítása (pl. hívószám titkosítás) csak Domino jelszó ellenében lehetséges. Ha még nincs jelszavad, a központban rögzíthetsz is egyet.

A Domino Központban csak automata ügyintézés lehetséges, ezért ha kérdésed merül fel, a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkon kérheted munkatársunk segítségét.