Telekom flottás mobil díjcsomagok - Telekom lakossági szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi 15 Ultra
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Samsung
    • LG
    • Philips
    • Hisense
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • Számhordozás
    • MultiSIM - egy előfizetés több eszközön
    • Roaming
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Telekom lakossági flottás ügyintézés

Mit jelent, hogy lakossági flottás egy díjcsomag? A szervezetek dolgozói, tagjai számára elérhető kedvező csomagokról van szó. A díjakról, kedvezményekről és az igénybevétel feltételeiről a Telekom és a szervezet közötti keretszerződés rendelkezik.

Flottás díjcsomagra váltok, új flottás előfizetést veszek

Érdeklődj annál a cégnél, szervezetnél, ahol dolgozol. A cégeknél, szervezeteknél jellemzően az IT, HR vagy beszerzési terület foglalkozik a munkatársak számára is elérhető lakossági flottás ajánlatokkal. Kérdezd meg kollégáidat, vagy keresd az érintett területek kapcsolattartóit.

Hol intézhetem?

A Telekom üzletekben országszerte

  • Akár új lakossági flottás előfizetést szeretnél, akár meglévő Telekom előfizetéseden váltod át a díjcsomagot lakossági flottásra, igazolnod kell a jogosultságot. Az igazolás módja jellemzően munkáltatói vagy tagi igazolás, de flottától függően lehet belépőkártya, igazolványt, egyéb dokumentum is. Előzetesen érdeklődj a szervezetnél, ahol a kedvezményes díjcsomagok elérhetők, és ha szükséges, igényeld meg a szükséges dokumentumot. Fontos, hogy munkáltatói igazolás esetén az nem lehet régebbi 30 napnál.
  • Új lakossági flottás előfizetést vásárolhatsz készülékkel vagy csak SIM-kártyával.
  • A kedvezményes díjcsomagokról munkatársaink akkor adhatnak információt, ha előtte igazolod a jogosultságot.
  • Meglévő, más mobilszolgáltatónál lévő mobilszámodról sem kell lemondanod, azt is áthozhatod.

Előzetesen foglalj időpontot, hogy gyorsabban kiszolgálhassunk

Üzletkereső

Mire kell figyelnem?

Számhordozás esetén

  • A jelenlegi előfizetőnek a szolgáltatójánál ne legyen még élő hűségszerződése, mert ha így hozza át a számát, akkor mostani szolgáltató jelentős összegű kötbért terhelhet ki! Amennyiben nem vagy biztos benne, mikor jár le a hűségidőd, nézd meg a havi számlán annak lejárati dátumát.
  • Az áthozni kívánt hívószám/előfizetés a neveden legyen, és a mostani szolgáltatódnál ne legyen 30 napon túli tartozásod (ha más nevén van az előfizetés, és ő hozza át, ezekre neki is figyelnie kell).
  • Ha nem nálunk vásároltad a készülékedet, akkor annak kártyafüggetlennek kell lennie, hogy a Telekomtól kapott SIM-kártyát használhasd majd vele.
  • Amennyiben a korábbi szolgáltatódnál feltöltőkártyás volt az előfizetés, akkor az egyenlegét nem hozhatod át.
  • Hangposta üzeneteid a számhordozás során elvesznek.

További információk a számhordozásról


Telekomnál lévő havi díjas előfizetés esetén

  • Amennyiben a neveden lévő előfizetéshez kapcsolódik 1 vagy 2 éves hűségidő, és a vállalt határozott időtartam (hűségidő) még nem telt le, akkor új lakossági flottás díjcsomagod havi díja a jelenlegi díjcsomagra vállalt költési szinted felett legyen (az akkor is igaz, ha készüléket is vásároltál részletre).
  • Ha az előfizetés más nevén van, és az előfizetés 1 vagy 2 éves határozott időtatamú, és a hűségidő még nem telt le, és az előfizetéshez részletre vásárolt készülék vagy tartozék tartozik, akkor a jelenlegi előfizetőnek az előfizetés átírásakor a fennmaradó részleteket egy összegben ki kell fizetnie. Ha nincs készülék részlet, de az előfizetésen van még hűség, akkor az új díjcsomag havi díja nem lehet kisebb, mint a jelenlegi díjcsomagra vállalt költési szint.


Domino kártyáról váltás esetén

  • A Domino SIM kártyádnak nálad kell lennie, amikor a váltást intézed.
  • Domino egyenlegedet áttöltjük havi díjas előfizetésedre.
Hang vagy net csomagot módosítok

Amennyiben már van lakossági flottás díjcsomagod, és abban a flottában több hang vagy net csomag érhető el, akkor válthatsz azok között a neked megfelelőre.

Flotta Net csomagodat online is módosíthatod

A www.telekom.hu oldalon

Amennyiben kizárólag Flotta Basic alapú díjcsomagod van, az elő- és számlafizető megegyezik és nincs otthoni szolgáltatásod, a www.telekom.hu oldalra belépve módosíthatod Flotta Net csomagodat.

A módosítandó előfizetésnél kattints a részletekre, majd a Díjcsomagváltásra. Válaszd ki a neked megfelelő új Flotta Net csomagodat.

A Telekom alkalmazásban

Flotta Net csomagodat módosíthatod a Telekom alkalmazásban is. Az alkalmazásba belépve láthatod is előfizetésednél, hogy mi a hang és a net csomagod neve. Ha utóbbi tartalmazza a Flotta Net megnevezést, néhány kattintással módosíthatod azt.

  • kattints a módosítandó előfizetésre, majd a kiegészítő szolgáltatásokra
  • kattints a belföldi és EU-s netbővítők menüpontra
  • görgess lejjebb a Flotta Net csomagokhoz, és válaszd ki a neked megfelelőt

Hang díjcsomagodat nem módosíthatod a Telekom alkalmazásban. Arra figyelj, hogy ha 2 éves hűséged van, akkor kisebb net csomagra váltás kötbérfizetéssel járhat. Korlátlan Flotta Net csomag és díjmentes Multi SIM esetén pedig a kisebb netre váltással a MultiSIM díjmentessége megszűnhet. A Flotta Net csomag módosítása díjcsomag módosítást jelent, ami havonta 1 alkalommal díjmentes. Azonos hónapban további hang vagy Flotta Net csomag módosítások díjkötelesek.

Nincs még Telekom alkalmazásod? Ismerd meg és töltsd le a mobilodra!

Hang és net csomag módosítása

Amennyiben a hang csomagodat módosítanád, vagy hang és net csomagodat együtt, akkor az alábbi lehetőségek közül választhatsz.

A Telekom üzletekben országszerte

Üzleteinkben a hang és net csomagot, egyéb beállításokat is módosíthatod, ha az előfizetés a neveden van. Szükséged lesz a személyazonosságodat igazoló dokumentumokra, pl. személyi igazolvány és lakcímkártya.

üzletkereső

A 1414-es telefonszámon

Telefonon a hang és a net csomagodat is módosíthatod.

  • Amennyiben arról a számról telefonálsz, amin a díjcsomagodat módosítanád, akkor kérésedre munkatársunk elvégzi a változtatásokat.
  • Ha másik hívószámról telefonálsz, kollégánk kérni fog olyan adatokat, amivel igazolod, hogy az előfizetés a neveden van és így jogosult vagy azt módosítani. A 1414-et belföldön díjmentesen hívhatod.
Készüléket vásárolok 2 éves hűséggel

Lakossági flottás előfizetésedhez vásárolhatsz akciós készüléket 2 éves hűséggel, akár 22 havi kamatmentes részletre is. Fontos, hogy a vásárlás előzetes elbírálástól függ, és ha már van 2 éves hűséged az előfizetésen, akkor előbb meg kell várnod, hogy az lejárjon.

Hol intézhetem?

A Telekom üzletekben országszerte

Az akciós készülékeket 2 éves hűséggel a Telekom üzleteiben vásárolhatod meg. Javasoljuk, előzetesen foglalj időpontot, hogy még gyorsabban kiszolgálhassunk.

Üzletkereső

Mit kell vinnem magammal a vásárláshoz?

Amennyiben a neveden lévő lakossági flottás előfizetésre vállalsz 2 év hűséget, akkor vidd magaddal az azonosításhoz szükséges okmányaidat. Pl. személyi igazolvány + lakcímkártya, vagy útlevél + lakcímkártya.

Új lakossági flottás előfizetés vásárlása esetén az azonosításhoz szükséges dokumentumokon túl szükséged lesz a flottádban elvárt jogosultság igazolásra is. Ez jellemzően munkáltatói vagy tagi igazolás.

Egyéb ügyintézés

Összegyűjtöttünk néhányat a legfontosabbak közül.


Eseti netbővítő megrendelése

Elfogyott a neted, és szeretnél plusz netet? A Telekom alkalmazásban vagy a www.telekom.hu oldalon belépve vásárolhatsz leggyorsabban plusz netet.


MultiSIM kártya igénylése

Szeretnéd az előfizetéseddel használt netet megosztani okosóráddal vagy táblagépeddel is? Igényelj MultiSIM-et üzleteinkben. Fontos, hogy az előfizetésnek a neveden kell lennie, és igazolnod kell személyazonosságodat.


Előfizetés átírása

Szeretnéd a más nevén lévő előfizetést a nevedre venni? Az előfizetővel együtt keresd fel egyik üzletünket. Mindkettőtöknek igazolnotok kell a személyazonosságotokat. Az átírás díjköteles lehet, kérdezd munkatársunkat az üzletben.

  • Flottás díjcsomagra váltok, új flottás előfizetést veszek
  • Hang vagy net csomagot módosítok
  • Készüléket vásárolok 2 éves hűséggel
  • Egyéb ügyintézés

Érdeklődj annál a cégnél, szervezetnél, ahol dolgozol. A cégeknél, szervezeteknél jellemzően az IT, HR vagy beszerzési terület foglalkozik a munkatársak számára is elérhető lakossági flottás ajánlatokkal. Kérdezd meg kollégáidat, vagy keresd az érintett területek kapcsolattartóit.

Hol intézhetem?

A Telekom üzletekben országszerte

  • Akár új lakossági flottás előfizetést szeretnél, akár meglévő Telekom előfizetéseden váltod át a díjcsomagot lakossági flottásra, igazolnod kell a jogosultságot. Az igazolás módja jellemzően munkáltatói vagy tagi igazolás, de flottától függően lehet belépőkártya, igazolványt, egyéb dokumentum is. Előzetesen érdeklődj a szervezetnél, ahol a kedvezményes díjcsomagok elérhetők, és ha szükséges, igényeld meg a szükséges dokumentumot. Fontos, hogy munkáltatói igazolás esetén az nem lehet régebbi 30 napnál.
  • Új lakossági flottás előfizetést vásárolhatsz készülékkel vagy csak SIM-kártyával.
  • A kedvezményes díjcsomagokról munkatársaink akkor adhatnak információt, ha előtte igazolod a jogosultságot.
  • Meglévő, más mobilszolgáltatónál lévő mobilszámodról sem kell lemondanod, azt is áthozhatod.

Előzetesen foglalj időpontot, hogy gyorsabban kiszolgálhassunk

Üzletkereső

Mire kell figyelnem?

Számhordozás esetén

  • A jelenlegi előfizetőnek a szolgáltatójánál ne legyen még élő hűségszerződése, mert ha így hozza át a számát, akkor mostani szolgáltató jelentős összegű kötbért terhelhet ki! Amennyiben nem vagy biztos benne, mikor jár le a hűségidőd, nézd meg a havi számlán annak lejárati dátumát.
  • Az áthozni kívánt hívószám/előfizetés a neveden legyen, és a mostani szolgáltatódnál ne legyen 30 napon túli tartozásod (ha más nevén van az előfizetés, és ő hozza át, ezekre neki is figyelnie kell).
  • Ha nem nálunk vásároltad a készülékedet, akkor annak kártyafüggetlennek kell lennie, hogy a Telekomtól kapott SIM-kártyát használhasd majd vele.
  • Amennyiben a korábbi szolgáltatódnál feltöltőkártyás volt az előfizetés, akkor az egyenlegét nem hozhatod át.
  • Hangposta üzeneteid a számhordozás során elvesznek.

További információk a számhordozásról


Telekomnál lévő havi díjas előfizetés esetén

  • Amennyiben a neveden lévő előfizetéshez kapcsolódik 1 vagy 2 éves hűségidő, és a vállalt határozott időtartam (hűségidő) még nem telt le, akkor új lakossági flottás díjcsomagod havi díja a jelenlegi díjcsomagra vállalt költési szinted felett legyen (az akkor is igaz, ha készüléket is vásároltál részletre).
  • Ha az előfizetés más nevén van, és az előfizetés 1 vagy 2 éves határozott időtatamú, és a hűségidő még nem telt le, és az előfizetéshez részletre vásárolt készülék vagy tartozék tartozik, akkor a jelenlegi előfizetőnek az előfizetés átírásakor a fennmaradó részleteket egy összegben ki kell fizetnie. Ha nincs készülék részlet, de az előfizetésen van még hűség, akkor az új díjcsomag havi díja nem lehet kisebb, mint a jelenlegi díjcsomagra vállalt költési szint.


Domino kártyáról váltás esetén

  • A Domino SIM kártyádnak nálad kell lennie, amikor a váltást intézed.
  • Domino egyenlegedet áttöltjük havi díjas előfizetésedre.

Amennyiben már van lakossági flottás díjcsomagod, és abban a flottában több hang vagy net csomag érhető el, akkor válthatsz azok között a neked megfelelőre.

Flotta Net csomagodat online is módosíthatod

A www.telekom.hu oldalon

Amennyiben kizárólag Flotta Basic alapú díjcsomagod van, az elő- és számlafizető megegyezik és nincs otthoni szolgáltatásod, a www.telekom.hu oldalra belépve módosíthatod Flotta Net csomagodat.

A módosítandó előfizetésnél kattints a részletekre, majd a Díjcsomagváltásra. Válaszd ki a neked megfelelő új Flotta Net csomagodat.

A Telekom alkalmazásban

Flotta Net csomagodat módosíthatod a Telekom alkalmazásban is. Az alkalmazásba belépve láthatod is előfizetésednél, hogy mi a hang és a net csomagod neve. Ha utóbbi tartalmazza a Flotta Net megnevezést, néhány kattintással módosíthatod azt.

  • kattints a módosítandó előfizetésre, majd a kiegészítő szolgáltatásokra
  • kattints a belföldi és EU-s netbővítők menüpontra
  • görgess lejjebb a Flotta Net csomagokhoz, és válaszd ki a neked megfelelőt

Hang díjcsomagodat nem módosíthatod a Telekom alkalmazásban. Arra figyelj, hogy ha 2 éves hűséged van, akkor kisebb net csomagra váltás kötbérfizetéssel járhat. Korlátlan Flotta Net csomag és díjmentes Multi SIM esetén pedig a kisebb netre váltással a MultiSIM díjmentessége megszűnhet. A Flotta Net csomag módosítása díjcsomag módosítást jelent, ami havonta 1 alkalommal díjmentes. Azonos hónapban további hang vagy Flotta Net csomag módosítások díjkötelesek.

Nincs még Telekom alkalmazásod? Ismerd meg és töltsd le a mobilodra!

Hang és net csomag módosítása

Amennyiben a hang csomagodat módosítanád, vagy hang és net csomagodat együtt, akkor az alábbi lehetőségek közül választhatsz.

A Telekom üzletekben országszerte

Üzleteinkben a hang és net csomagot, egyéb beállításokat is módosíthatod, ha az előfizetés a neveden van. Szükséged lesz a személyazonosságodat igazoló dokumentumokra, pl. személyi igazolvány és lakcímkártya.

üzletkereső

A 1414-es telefonszámon

Telefonon a hang és a net csomagodat is módosíthatod.

  • Amennyiben arról a számról telefonálsz, amin a díjcsomagodat módosítanád, akkor kérésedre munkatársunk elvégzi a változtatásokat.
  • Ha másik hívószámról telefonálsz, kollégánk kérni fog olyan adatokat, amivel igazolod, hogy az előfizetés a neveden van és így jogosult vagy azt módosítani. A 1414-et belföldön díjmentesen hívhatod.

Lakossági flottás előfizetésedhez vásárolhatsz akciós készüléket 2 éves hűséggel, akár 22 havi kamatmentes részletre is. Fontos, hogy a vásárlás előzetes elbírálástól függ, és ha már van 2 éves hűséged az előfizetésen, akkor előbb meg kell várnod, hogy az lejárjon.

Hol intézhetem?

A Telekom üzletekben országszerte

Az akciós készülékeket 2 éves hűséggel a Telekom üzleteiben vásárolhatod meg. Javasoljuk, előzetesen foglalj időpontot, hogy még gyorsabban kiszolgálhassunk.

Üzletkereső

Mit kell vinnem magammal a vásárláshoz?

Amennyiben a neveden lévő lakossági flottás előfizetésre vállalsz 2 év hűséget, akkor vidd magaddal az azonosításhoz szükséges okmányaidat. Pl. személyi igazolvány + lakcímkártya, vagy útlevél + lakcímkártya.

Új lakossági flottás előfizetés vásárlása esetén az azonosításhoz szükséges dokumentumokon túl szükséged lesz a flottádban elvárt jogosultság igazolásra is. Ez jellemzően munkáltatói vagy tagi igazolás.

Összegyűjtöttünk néhányat a legfontosabbak közül.


Eseti netbővítő megrendelése

Elfogyott a neted, és szeretnél plusz netet? A Telekom alkalmazásban vagy a www.telekom.hu oldalon belépve vásárolhatsz leggyorsabban plusz netet.


MultiSIM kártya igénylése

Szeretnéd az előfizetéseddel használt netet megosztani okosóráddal vagy táblagépeddel is? Igényelj MultiSIM-et üzleteinkben. Fontos, hogy az előfizetésnek a neveden kell lennie, és igazolnod kell személyazonosságodat.


Előfizetés átírása

Szeretnéd a más nevén lévő előfizetést a nevedre venni? Az előfizetővel együtt keresd fel egyik üzletünket. Mindkettőtöknek igazolnotok kell a személyazonosságotokat. Az átírás díjköteles lehet, kérdezd munkatársunkat az üzletben.

Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek