Az MMS-küldés tarifája elsősorban a küldés ideje, valamint címzettje (Telekomos vagy más hálózat előfizetője) szerint változik. Az e-mail-címekre küldött MMS díja a Telekom mobilhálózaton belüli MMS díjával megegyező.
Az egy MMS-ben elküldhető szöveg terjedelme – ellentétben az SMS-sel – hálózati oldalról nem korlátozott (készüléktől függően esetleg lehet korlátozás).
Az Általános Szerződési Feltételek értelmében a Szolgáltató az elküldött MMS eljuttatásáért nem vállal felelősséget és az MMS Szolgáltatást a sikeres kézbesítésen túlmenően akkor is kiszámlázza, ha az Általános Szerződési Feltételekben felsorolt technikai (pl. a címzett a tárolási idő alatt nem kapcsolja be készülékét) vagy egyéb (pl. a címzett nem ismeri az MMS üzenet fogadásának, elolvasásának ill. letöltésének módját) okból az MMS a címzetthez nem érkezik meg.
MMS letöltése
Aszerint, hogy az MMS címzettje rendelkezik-e aktív MMS szolgáltatással vagy sem, az üzeneteket a következőképpen nézheti meg:
MMS fogadására képes telefonon általában előre beállításra kerül, hogy milyen módon fogadja a készülék az üzenetet. Amennyiben MMS fogadására képes készülékedre nem érkeznek meg az üzenetek, kérjük ellenőrizd a beállításokat. Az ellenőrzésben kollegáink szívesen állnak rendelkezésedre az oldal alján található elérhetőségeken.
Ha a címzett nem rendelkezik aktív MMS szolgáltatással, akkor az üzenet érkezéséről két SMS-t kap: az első SMS (feladója az üzenet küldője) értesíti arról, hogy MMS-e érkezett és tartalmazza a letöltéshez szükséges linket és jelszót. A második SMS pedig (feladója a +36309303100 szám) tájékoztató arra vonatkozóan, hogy a letöltés adatforgalmazással jár.
A telefonokon az is beállítható, hogy csak a hazai hálózatban, vagy külföldön is akarunk-e MMS-t fogadni.