digitalizáció

Fenntartható digitális vállalatként egyértelmű elvárásunk, hogy használjanak ügyfeleink is fenntartható digitális szolgáltatásokat. Ehhez egyrészt törekszünk felelős marketingre és olyan aktivitásokra, melyek másokat is képessé tesznek (enablement), inspirálnak és a megosztáson alapulnak.

Az ország digitalizációján dolgozunk. 100%-ban gigabitképessé tesszük ügyfeleinket és 2030-ig hozzájárulunk 6 millió ember felelős digitális érettségének növeléséhez.

Legyélteis! Most generációs

Fontosnak tartjuk, hogy az idősebb generáció tagjai is megismerjék a digitális világot és a technológia nyújtotta lehetőségeket. Tudjuk azonban, hogy ehhez támogatásra és útmutatásra van szükségük, és kézenfekvő, hogy ezt a segítséget olyanoktól kapják meg, akik a legotthonosabban mozognak ezen a terepen, vagyis a fiataloktól. Programunkban középiskolás diákok mutatják meg az idősebbeknek, hogy az okoseszközök, az internet és az online megoldások használata egyszerűen elsajátítható és korlátlan lehetőségeket biztosít.

Teachtoday kezdeményezés

Felelős nagyvállalatként feladatunk, hogy segítséget nyújtsunk az internet biztonságos használatához. Arra törekszünk, hogy minden korosztály okosan és tudatosan éljen a digitális világ lehetőségeivel és megszűnjön az ország egyes területei között fennálló digitális szakadék. 2017 novemberében a vállalatcsoport többi tagjához hasonlóan a Magyar Telekom is csatlakozott a Deutsche Telekom Teachtoday nevű kezdeményezéséhez, ezáltal lehetőséget teremtve az edukációs tartalmak online, széles körben való terjesztésére.

Gyermekvédelem

A következő oldalon hasznos információkat találsz a gyermekvédelemmel, szűrőprogramokkal kapcsolatban, valamint biztonsági tippeket olvashatsz a tudatos tévézés, netezés és mobilhasználat témakörében.

A jövő telekomosai

A Magyar Telekom nemcsak iskolai környezetben járul hozzá a fiatalok képzéséhez, hanem gyakornoki programja és a Mobiltudós program által is. Kiemelten fontos számunkra, hogy elérjük az Y és Z generációs fiatal tehetségeket és lehetőséget biztosítsunk számukra arra, hogy megtanuljanak eligazodni egy nagyvállalatban, valamint hasznosítható szakmai tapasztalatot szerezzenek csapat- és projektszintű feladatok megoldásában. 

Esélyegyenlőség

A Magyar Telekom nemcsak munkáltatóként kezeli kiemelten fontos témaként az esélyegyenlőséget, hanem szolgáltatóként is élen kíván járni ezen a területen. Felelős vállalatként több olyan kezdeményezést indítottunk, amelyek kisebbségi és hátrányos helyzetű csoportok felzárkóztatását, illetve mindennapjait támogatja. Munkáltatóként a Magyar Telekom mindennemű diszkriminációt elutasít, ennek megfelelő irányelveket fogalmaz meg és tart be működése során.

Adatvédelem

A Magyar Telekom kiemelt figyelmet fordít ügyfelei adatainak védelmére. A következő oldalon részletesen megismerheted a személyes adatokkal kapcsolatos legfontosabb fogalmakat és értelmezéseket, az adatkezelés alapelveit, de külön szó esik a gyerekek személyes adatainak kezeléséről és egyéb jogi tudnivalókról is.

Felelős befektetők

Egy befektetés akkor tekinthető felelősnek, ha a befektetői döntéshozatal során a pénzügyi szempontokon túl megjelennek környezeti és társadalmi teljesítményhez, esetleg etikához kapcsolódó tényezők. Büszkék vagyunk arra, hogy fenntartható tevékenységünket nemzetközi felelős befektetői indexekben értékelik és elismerik.