Telepresence

Valós idejű, valódi térérzetű megbeszélések felesleges szervezés és utazások nélkül: ez a Telepresence szolgáltatás, mely a konferenciák formájának új korszakát jelenti.

A Telepresence számos innovatív megoldást kapcsol össze a valós élmény érdekében: a nagyfelbontású (HD) technológiának, a térhangzásnak és a tárgyalószoba kialakításának köszönhetően úgy érezhetjük, mintha mindannyian ugyanazon tárgyalóasztalnál ülnénk. A másik oldalon lévő partnerek életnagyságban látszanak, szemkontaktus teremthető velük, észlelhetők a másik fél metakommunikációs jelzései, arckifejezése és hangszíne.

A Telepresence a hagyományos videokonferenciához képest jelentősen jobb minőségű kép- és hangátvitelt kínál, a felhasználó számára érzékelhetetlen késlekedéssel. További előnye, hogy egy konferenciahívás felépítése nem több egy gombnyomásnál, nem kell külön személyzet a berendezés beüzemelésére, beállítására, minden felhasználóbarát módon zajlik. Nem szükséges távirányítókat, billentyűzetet, egeret használni, elveszni a menüpontok között; nem kell a kamerát mozgatni, közelíteni, távolítani; egyszerűen azt érezzük, mintha egyazon tárgyalóba két külön ajtón mentünk volna be, de az asztal, amelyhez leültünk, ugyanaz.

A Telepresence használatával számottevően csökkenthetőek a vállalat utazásra fordított költségei. Emellett növekedhet a hatékonyság is, hiszen az egyeztetések lebonyolítása a globális vállalatok egységei között rendkívül leegyszerűsödik, a vállalati döntéshozatal felgyorsítható. A Telepresence elősegíti a multinacionális jellegből fakadó multikulturális együttműködéseket. Az utazásszámok csökkenésének előnye nemcsak a költségek és az idő megtakarításában jelentkezik, de egyre fontosabb szempont az is, hogy a videokommunikáció zöld technológia.

Fenntarthatósági előnyök

Információelérés

  • Előmozdítja az információhoz való szabad hozzáférés biztosítását.

Karrier-család

  • Segíti az embereket a karrier és a család összeegyeztetésében.

Környezetkímélő

  • Olyan fogyasztási és termelési mintákat hoz létre, amelyek segítik a környezeti igénybevétel csökkentését, miközben még kielégítik az alapvető emberi szükségleteket.

Takarékos

  • Csökkenti az ügyfél költségeit.

Kilométer-megtakarítás

  • Segít a közlekedés forgalmának csökkentésében (gépjárművek, repülőutak).

Co2-csökkentés

  • Segít a közlekedés forgalmának csökkentésében, csökkenti a közlekedésből származó üzemanyag-felhasználást és kibocsátásokat, így indirekt módon hozzájárul a klímavédelemhez.

DELFIN díjas termék

A Magyar Telekom 2008-ban megalapította a DELFIN Díjat, melyet évente ítél oda különböző kategóriákban a legfenntarthatóbb beszállítóinak és azok megoldásainak. A Díjat 2013-tól már nemcsak saját beszállítói között hirdeti meg, hanem minden Magyarországon tevékenykedő vállalkozás pályázhat az elismerésre. A DELFIN Díj odaítélésével a Magyar Telekom a fenntartható fejlődés gondolatának népszerűsítését szeretné elősegíteni, és az azért tett aktivitásokat kívánja elismerni. A DELFIN Díj olyan vállalkozások elismerésére szolgál, amelyek fenntartható fejlődés iránti elkötelezettsége kimagasló, tevékenységükhöz viszonyított fenntarthatósági teljesítménye példamutató. A DELFIN Díjas termékek ezen vállalkozások díjnyertes megoldásai.

Kapcsolódó link

Telepresence