A Magyar Telekom 1997 óta rendez nyílt párbeszédet érdekelt felei részére, mely során bemutatásra kerül a vállalat fenntarthatósági tevékenysége, a résztvevők pedig megoszthatják észrevételeiket, feltehetik kérdéseiket. A Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetés célja, hogy a Telekomot érintő fenntarthatósági kérdéseket megvitassa a társadalmi, tudományos, kormányzati és partner szervezetek képviselőivel.
Az idei kerekasztal 2017. június 12-én az Akvárium Klubban került megrendezésre, melynek keretében a korábbi évekhez hasonlóan kiosztásra kerültek a Telekom által alapított DELFIN Díjak, valamint első alkalommal nyújtotta át a vállalat értékelt beszállítói részére a „Magyar Telekom TOP3 fenntartható beszállítója – 2016” elismerést.
A rendezvényt Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Humán Erőforrás Vezérigazgató-helyettese nyitotta meg köszöntőjével. A program első felében Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom Vállalati Fenntarthatósági Központ vezetője ismertette a vállalat negyedik fenntarthatósági stratégiájának (2016-2020) első éves eredményeit. (az előadások anyaga alább letölthető)
Az előadást követően Szomolányi Katalin röviden ismertette a Fenntartható szállítói lánc-menedzsment folyamat keretében végzett értékelés eredményeit, és kihirdette a 2016. évi TOP3 fenntartható beszállítót. A „Magyar Telekom TOP3 fenntartható beszállítója – 2016” címet vehette át az Infinera Corporation, a Nokia Solutions and Networks TraffiCOM Kft., valamint a ROMKATEL SRL. Az elismerést Friedl Zsuzsanna és Szomolányi Katalin mellett a díjazott vállalatok üzleti partnerei, Kovács Ádám, a Magyar Telekom Vezetéknélküli fejlesztési központ vezetéknélküli szakértő munkatársa, Meskó Örs, a Magyar Telekom Átviteltechnika gerinchálózat osztályának átviteltechnikai szakmai irányítója és Zsiborás Attila, a Magyar Telekom RAN Szolgáltató központ vezetője adták át.